Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og alligevel så spillede han ca 140 kampe for OB...måske han bare ikke passede ind under hvilken træner det nu var. Som jeg husker det blev han så ikke brugt som kantspiller?

Jeg ved ikke hvilket forhold han selv har til Odense, ( med Daniel Høegh hører man at han stadig bor i byen - og pendler til og fra Randers derfor lyder det skifte ikke HELT urealistisk - familieforhold taget i betragtning ) men har ikke helt samme indtryk af Greve (jeg kan tage fejl) kan også være han selv stadig har drømme om et udlandseventyr eller andre ambitioner.

Økonomisk tror jeg sagtens vi kan være med.
    Fik han alligevel 140 kampe for os, er du sikker.?
    Jo kantspiller hos os, og mange af hans kampe var i hvert fald ikke fra start.
    Ove P brugte ham som central midt kan jeg huske. Men så kom Kent...

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Man kan klandre klubben for mange ting, men lad os ikke forfalde til historisk revisionisme. Greve fik pænt med chancer i OB, men han slog aldrig igennem. Han havde et godt drive, men ligesom Charly (ingen sammenligning i øvrigt) intet slutprodukt. Han blev solgt til Randers som 25-årig, og udviklede sig lidt ud af det blå til en superligaprofil og vandt så også et danmarksmesterskab. Det tror jeg ingen havde set komme, heller ikke Randers, uagtet at de så noget potentiale i ham. Vi bør være fremhæve det egentlige problem, nemlig at vi i over et årti har præsteret under niveau og budget. Det er ikke pga. trænerdispositioner, men fordi vi ikke har miljøet eller faciliteterne til at få det bedste ud af vores spillere; især mere teknisk anlagte spillere som fx Greve. Det er jo intet under, at spillere som Charly eller Greve aldrig fik lagt slutprodukt på deres spil, når de havde nok at se til bare at tæmme en aflevering i de elendige, mudrede/knoldede baneforhold, de har trænet og spillet kampe i. Og dét, er løftebryderen Niels Thorborgs ansvar Messi, Xavi og Iniesta var jo næppe blevet legendariske tekniske vidundere, hvis Barcelonas træningsbaner var som vores.
      Enig i at træningsfaciliteter burde være prioritet nr. 1. Spændende om der kommer fikus på det til efteråret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Vi skal ikke bare have en spiller i Start’11 fordi de ligger et godt hjørnespark.

Manneh, spiller ikke godt, er sikker på det vil fungere bedre med en oprydningsmand på midten, istedet for boldspillenes, når vi har både Ejdum og Bonde.
        noget af en påstand. Jeg syntes hans præstationer har været ret meget ligesom resten af holdets; svingende. Minus kampen i Middelfart mener jeg ikke han har skilt sig mærkbart negativt ud.

- og nej selvfølgelig skal han ikke spille "bare" fordi han sparker gode hjørnespark - men nu er ca halvdelen af vores mål scoret efter netop hjørne - så helt at afskrive det mener jeg altså ikke man kan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Fik han alligevel 140 kampe for os, er du sikker.?
          Jo kantspiller hos os, og mange af hans kampe var i hvert fald ikke fra start.
          Ove P brugte ham som central midt kan jeg huske. Men så kom Kent...
          nja - ikke mere sikker end hvad wikipedia siger iflg dem 137 kampe

iflg transfermarkt er det så 151 kampe - 7349 min, så ca 49 min pr. optræden. Så en del af det har været indskiftninger. Men ikke fordi han ikke fik chancen
          Last edited by mhbp; 13-08-2024, 11:06.

Comment

Enig i at træningsfaciliteter burde være prioritet nr. 1. Spændende om der kommer fikus på det til efteråret.
            Meldte TB ikke ud, at vi har fine faciliteter, hvor det er værre andre steder?!

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Vi skal ikke bare have en spiller i Start’11 fordi de ligger et godt hjørnespark.

Manneh, spiller ikke godt, er sikker på det vil fungere bedre med en oprydningsmand på midten, istedet for boldspillenes, når vi har både Ejdum og Bonde.
              Sjovt så forskelligt man ser fodbold. Vil mene Manneh var bedre end Bonde mod Hillerød. Og han har også gjort det ok i de andre kampe ÷ pokalkampen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han meldte ud, at det ikke skulle være en undskyldning for ikke at præstere. Og helt objektivt set er vores faciliteter vel bedre end de fleste sf vores konkurrenters denne sæson. Men derfor skal de selvfølgelig opgraderes uanset, og burde være blevet det for længe siden.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nja - ikke mere sikker end hvad wikipedia siger iflg dem 137 kampe

iflg transfermarkt er det så 151 kampe - 7349 min, så ca 49 min pr. optræden. Så en del af det har været indskiftninger. Men ikke fordi han ikke fik chancen
                  Hvis der står på wiki, så er den god nok

Bunder måske også mest i frustrationen over at en af vores talenter blomstrer i andre klubber, og nu skal vi håbe på at få ham retur

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jo, det gjorde han.
                    Forhåbentlig bare for at sige "én ting af gangen, lad os få en trup sat sammen først" - uden at sige det.

Comment

Hvis der står på wiki, så er den god nok

Bunder måske også mest i frustrationen over at en af vores talenter blomstrer i andre klubber, og nu skal vi håbe på at få ham retur
                      havde han blomstret i OB var han nok også smuttet, og vi ville skulle håbe på en retur. Men forstår din pointe - tror bare det er det der sker, Klynge...Breum gør det vidst også udemærket i Holland, Desler slog vel heller aldrig for alvor igennem, Christian Sørensen osv...

De har ikke været klar da de var i OB, eller system og eller træner passede ikke helt til dem.

- Jeg tror vi skal blive meget bedre til at gøre som med Luca - få dem sendt ud på leje ophold så de kan få noget spilletid. Har man 3-4 års kontrakt med en ung akademist - så enten brug det første år i OB til at vende sig lidt til det hele. Se hvordan de udvikler sig - og så få dem sendt ud et år. Eller skriv en kontrakt og som det første få dem sendt på leje.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Kan ikke se hvad brnby skulle med Rami. Men ville være fint tilfreds med et bytte ligeover.
                        Jeg kan heller ikke forestille mig ham i gult. Hvordan skal de få ham til at arbejde benhårdt hver gang? Han har slet ikke mentalitet til BIF.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg kan heller ikke forestille mig ham i gult. Hvordan skal de få ham til at arbejde benhårdt hver gang? Han har slet ikke mentalitet til BIF.
                          Det kan jeg godt. Jeg synes ikke Al-Hajj var doven på banen eller en udpræget luksusspiller. Han er måske ikke en spiller, der går forrest og hiver andre med op, men kommer han ind på det hold, der fungerer, hvor man spiller med i intense kampe og hvor kulturen på holdet er, at man arbejder hårdt, tror jeg ret hurtigt han vil kunne tilpasse sig det. Måske hvis det var Zornigers Brøndby-hold kunne jeg se et problem, men de spiller jo ret anderledes nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

I mine øjne er han ubetinget 6'er. Men det er klart at hans exit er med forbehold for vi får endnu en central midtbanespiller ind. Det tror jeg bare kommer til at ske, særligt når han indenfor kort tid formodentlig smides på bænken, og bliver endnu mere frustreret over sin situation.
                            Enig. Han er ikke 8`er i vores system overhovedet

Comment

Hvad skete der med Tribull transferen - fejlede han lægetjekket ? Eller var det en and ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                                Hvad skete der med Tribull transferen - fejlede han lægetjekket ? Eller var det en and ?
                                Tænker ikke det var en and når så mange medier var så sikre på den. Der kan være sket noget med lægetjekket. Men mon ikke det bliver offentliggjort i morgen?

Comment

Working...
                                X