Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg tænker sgu ikke B93 har spioner i Ådalen - eller at OB frygter det. Mon ikke bare det er på stadion fordi de kan. Og gerne vil vænne sig lidt mere til banen. Men de kunne da godt melde det ud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Leif skrev igår at de lukkede den torsdag for at få ro.
Det bliver måske kutyme nu når de kan træne på stadion og kan lukke træningen totalt
Jeg syntes det er noget pjat
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ja helt sikkert, men mon det er noget særligt. Håber han bliver hentet nu eller til vinter.
Mon ikke Myhra kan lægge et godt ord ind."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Håber godt nok ikke det bliver kotume fremover. Vi har da altid kunne komme ind på stadion og se træning..
Jeg syntes det er noget pjat
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvad går det ud på? Kan ikke se artikel eller overskrift ..
Men han spiller jo fast så tvivler på det er alvorligt.
Comment
-
Det er ham Joachim Solltveth fra Brann der er givet et bud på tidligere. Han har åbenbart ondt i foden. Vi skal selvfølgelig ikke købe en skadet spiller hvis det er længerevarende.
Men han spiller jo fast så tvivler på det er alvorligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægEnggård skulle være tæt på et skifte til Molde. Mon ikke Greve er et godt bud på en afløser i Randers og at håbet om, at han skifter til OB derfor er noget spinkelt?
Comment
-
Har vi givet et bud igen eller hvad handler artiklen om?
Sikkert er det vi leder efter en vb. Kan sagtens være han er nemmere at hente til januar når deres turnering er færdig.
Comment
-
Nej mig bekendt har vi ikke afgivet nyt bud. Men det kan jo være de gør hvis det er ham de vil have.
Sikkert er det vi leder efter en vb. Kan sagtens være han er nemmere at hente til januar når deres turnering er færdig.
Comment
-
Ja det ville ikke komme bag på mig hvis man skubbede en VB til næste vindue hvis man stadig får godt med sejre indtil vinduet lukker hvis det er i den nordlige andedam man gerne vil fiske i
Kan være det er derfor TB holder på pengene..
Der er bare ikke så meget aktivitet i vintervinduet andre steder ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment