Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
OB skal helt sikkert have tilført 2-3 spillere til vinter og 2-3 spillere til sommer men jeg tror bare ikke det er nok.
Der er 7 spillere der har kontraktudløb til sommer, hvoraf 4 er fra start11 og man kunne jo risikere et salg eller to, så min pointe er, at jeg gerne ville have haft en mere ud over Bonde og Trybull i dette vindue, to hvis Slotsager blev solgt, hvilket jeg mener han skulle stort set uagtet at det kun ville være to mio Euro da det på alle måder ville være bedre end han går transferfri til sommer - ikke mindst omdømmemæssigt og for det gode forhold.
Og så altså 2-3 til vinter og 2-3 til sommer afhængigt af så meget.
Jeg syntes blot at TB mistede muligheden for at starte opbygning til SL i dette vindue .. undskyldningen om at egne talenter bliver overhalet er ret ringe når der tydeligvis er 4 højrebacks og 0 venstrebacken og kun to målmænd - altså de pladser hvor jeg mener man fint kunne starte.
TB har ført en meget defensiv strategi i vinduet med undskyldning om at der kun er ti kampe til næste vindue og jeg anerkender at det er svært at hente SL spillere til 1. div. men hvis det var nemt behøvede man ikke et prof. setup omkring det.
Jeg er ikke imponeret. Jeg accepterer det med en bestået karakter for oprydning og ro på bagsmækken men heller ikke mere.
Mit svar kom som svar på at Ruben skrev “ Vi har helt sikkert et tophold frem til jul og så er der ingen grund til at betale lønkroner for superligaspillere allerede nu” og det er jeg så bare uenig i ..
Den der tilfredshedstankegang med lige at fedte sig igennem med det vi har … det er fordums tankegang.. i mine øjne ..
Comment