Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Der er vel stadig også en god chance for at Deedson smutter? Det kan være vi bliver nødt til at hente både en kant og en 9'er
    Ja bestemt. Men jeg baserer det ud fra truppen der træner fuldt ud. Og ikke dem fra de udstødtes ø. Eller hvad måske sker
    Så er det klart at salg af profiler som Fenger,DD og Slotsager nok burde erstattes hvis de sælges

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Jeg er ret sikker, uden af vide noget, på at der bliver arbejdet i kulissen, for at få en VB ind.
      Der virker til at Grubbe er tiltænkt en rolle på midten. Owusu vil gerne noget andet end 1.div (men giver stadig sig selv fuldt ud) - Nico er der vel stor interresse på, og nok heller ikke det fedeste at spille 1.Div.

      På midten er vi okay dækket ind, med Manneh, Bonde, Ejdum, Grubbe, Juul-Sandberg, så jeg ser kun at vi går efter en 6’er (Håber virkelig på Trybull, så har vi 2 “modsætninger”, der kan spille der”

      Angående kant + angreb - så håber jeg virkelig, at vi henter en starter ind uanset hvad.
      Vi skal huske det stadig er meningen at William M skal spille u19, dermed ikke sagt han ikke får nogle kampe. Luca er klar 1.valg.
      Don D og Max har været tydelige omkring hvad de vil - de vil begge noget andet, selvom de træner med truppen, så ved man ikke hvor de har deres hoveder?.
      Og jeg tænker Jenner får en kæmpe rolle næste sæson, Elias Hansborg får nok mere og mere spilletid som sæsonen udvikler sig.

      Hvis alle der kan spille de 3 forreste bliver, er der 5(6) mand til 2 positioner. Er det ikke for lidt?
      Det er tæt på jeg mener vi skal have en klar starter med rutine, og så have en ung mere.
      Hvis Slotsager sælges, skal vi have en stopper mere.
      Og så skal vi selvfølgelig have 3 målmænd i truppen.​
      Det bliver et puslespil uden lige.
      jeg håber også man har en VB højt på prioriteringsrækkefølgen. Det er en hæmsko ift. udviklingen af stort set enhver spillestil, ikke at have en venstrebenet VB. Det vil være skuffende ikke at have det på plads. Især nu når vi så tidligt ved, at Aske var en spiller man satse på, indtil han gav besked om at han ikke vil satses på.
      Midtbanen er jeg enig i. Får vi Trybull i hus er den på plads, såfremt man holder på Manneh.
      På kanten vil jeg tro man har lavet en gentleman agreement med Deedson. Vi skal nok være samarbejdsvillige omkring et salg i dette vindue, men du skal sørge for at sælge dig selv på banen, nu når vi har skippet Charly, og Fenger bøvlet lidt med helbredet. I mellemtiden må vi være på rov efter en kant. Vinduet er langt, og Deedson må have tålmodighed. Fenger tror jeg simpelthen ikke på vi sælger, da der ikke er gryn nok i et salg af ham, ift. varen han lægger for dagen på banen. Han er jo indbegrebet af det aggressive udtryk vi gerne vil have på banen, så ham vil det være tosset ikke at holde på. Sur eller ej skal han nok levere for os. Hans karriere har heller ikke forløbet, så jeg tror han bare har det ene lukrative tilbud efter det andet at vælte sig i. Derfor får han også noget at spille for hos os, med udsigt til at være gratis I 2025 og score en sign on fee og være et langt større catch for andre klubber. Den skal TB simpelthen lykkedes med at købe ham ind på, selvom det så vil betyde vi ikke tjener en krone på ham.
      Slotsager skal erstattes af en driftssikker midtstopper og så skal vi have en reservemålmand ind.

      Comment


        Så røg Charly

        https://ob.dk/nyheder/2024/juli/char...-til-viborg-ff

        Comment


          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Så blev Bonde officiel
          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...raktiv-losning
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Sjovt at der på intet tidspunkt står ordet “solgt” i artiklen..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Sjovt at der på intet tidspunkt står ordet “solgt” i artiklen..
              Mon ikke de bare har byttet lige over?
              Men elsker OB pointere de har en god videresalgsklausul.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Mon ikke de bare har byttet lige over?
                Men elsker OB pointere de har en god videresalgsklausul.
                Jo det kunne de godt have gjort. Men VFF skrev meget tydeligt “transfer” i deres pressemeddelelse..
                Men selvfølgelig har vi også fået penge for Charly

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jo det kunne de godt have gjort. Men VFF skrev meget tydeligt “transfer” i deres pressemeddelelse..
                  Men selvfølgelig har vi også fået penge for Charly
                  En transfer er også en byttehandel

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    En transfer er også en byttehandel
                    “Solgt” så. Står ingen steder.. Plejer de ellers nok at have travlt med at highlighte..
                    Men tænker også det har været på en 1:1 handel

                    Comment


                      Læste en på X som skrev at der var byttede lige over og den pris som kom frem i går ikke passede.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        “Solgt” så. Står ingen steder.. Plejer de ellers nok at have travlt med at highlighte..
                        Men tænker også det har været på en 1:1 handel
                        Kan da være fuldstændig ligegyldigt hvad det bliver kaldt. Det er lidt at fluekneppe begreber.
                        Vi har med 3 parter at gøre der alle er tilfredse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Kan da være fuldstændig ligegyldigt hvad det bliver kaldt. Det er lidt at fluekneppe begreber.
                          Vi har med 3 parter at gøre der alle er tilfredse.
                          Rolig nu basse mand... Undrede mig bare da jeg syntes tidligere man har skrevet det i Neon hvis man bare solgte noget for 1 krone

                          Comment


                            Efter at have set træningen i dag, så vil det overraske mig meget hvis ikke Trybull spiller for os i denne sæson, han deltog fuldt med og da de lavede den øvelse med angreb mod forsvar, så var det hele tiden fra Tom at de startede spillede. Ved ikke om man skal ligge meget i det, men synes det virker mærkeligt at man bruge ham i sådan en øvelse, hvis ikke det er lige oppe over.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                              Efter at have set træningen i dag, så vil det overraske mig meget hvis ikke Trybull spiller for os i denne sæson, han deltog fuldt med og da de lavede den øvelse med angreb mod forsvar, så var det hele tiden fra Tom at de startede spillede. Ved ikke om man skal ligge meget i det, men synes det virker mærkeligt at man bruge ham i sådan en øvelse, hvis ikke det er lige oppe over.
                              Tænkte det samme. Men kan jo også tænkes at man bare valgte ham fordi han er skidegod til det. Han var virkelig god i den øvelse hvor bolden skulle fordeles rundt.
                              Jeg tror stadig den er 50/50. Men håber da

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Tænkte det samme. Men kan jo også tænkes at man bare valgte ham fordi han er skidegod til det. Han var virkelig god i den øvelse hvor bolden skulle fordeles rundt.
                                Jeg tror stadig den er 50/50. Men håber da
                                Jeg håber også klart at de skriver med ham, selvom jeg kunne høre andre som var dernede, at de synes ikke han skulle være velkommen tilbage i klubben.

                                Comment

                                Working...
                                X