Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Men hvis vi kan, skal vi holde på Ivan.

    Owusu, tja, hvis han er motiveret og vil blive. Tvivler på begge
    altså det gør sig i min bog gældende for alle. Hidtil syntes jeg ikke jeg har set noget fra Owusu der indikerer at han ikke er motiveret. Det kan selvfølgelig ændre sig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Det har du jo fået forklaret en milliard gange: manden har ingen defensiv disciplin eller evner i presspil. Også derfor det er meget svært at se ham passe ind hos Krogh, hvis det er stilen fra de sidste par kampe, der skal være vejen fremad.
      Undskyld, men jeg er åbenbart lidt tungnem eller du er dårlig til at kommunikere...

      Han blev ikke købt til SKs system (hvad det så end er... kan du forklare mig det ) og har da ligeså meget disciplin, som andre på positionen.

      Som Brians skriver gjorde han det godt i træningskampene (scorede mange af vores mål) for så at blive smidt af holdet. Hvorfor bruges han så meget i træningskampene, hvis han ikke skal bruges i turneringerne

      Hvor mange reelle chancer har han fået, når han ellers fik en 4-års kontrakt.

      Man så jo næsten det samme med Tongya, som nogle herinde mente var "tung i røven" m.m., men åbenbart har talentet til at dominere et andet sted. (nej, orker ikke dit næste argument med at en topklub på Cypern er dårligere end OB...). Han skal spille europæisk fodbold næste sæson og vi skal se eksotiske steder som Hjørring og Køge. Hvem mon griner mest lige nu !
      Last edited by Online; 21-05-2024, 19:08.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Men hvis vi kan, skal vi holde på Ivan.

        Owusu, tja, hvis han er motiveret og vil blive. Tvivler på begge
        Der er købsklausul på Ivan, som gør det godt nordpå.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Undskyld, men jeg er åbenbart lidt tungnem eller du er dårlig til at kommunikere...

          Han blev ikke købt til SKs system (hvad det så end er... kan du forklare mig det ) og har da ligeså meget disciplin, som andre på positionen.

          Som Brians skriver gjorde han det godt i træningskampene (scorede mange af vores mål) for så at blive smidt af holdet. Hvorfor bruges han så meget i træningskampene, hvis han ikke skal bruges i turneringerne

          Hvor mange reelle chancer har han fået, når han ellers fik en 4-års kontrakt.

          Man så jo næsten det samme med Tongya, som nogle herinde mente var "tung i røven" m.m., men åbenbart har talentet til at dominere et andet sted. (nej, orker ikke dit næste argument med at en topklub på Cypern er dårligere end OB...).
          Dominere på et tophold som ung vs. At falde igennem på et suverænt bundhold I sine midt 20'ere. Det er ikke næsten det samme.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Der er købsklausul på Ivan, som gør det godt nordpå.
            Bjørn W slår til igen.
            Men dejligt for Ivan.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Bjørn W slår til igen.
              Men dejligt for Ivan.
              altså ud over det kan være træls i den situation vi befinder os i, så giver det jo rigtig meget mening.

              Ivan har udløb næste sommer - han er blevet fravalgt af 2 trænere nu, så til sommer ville man skulle beslutte sig for enten at forlænge, hvilket nok ikke har været en realistisk mulighed, eller lade kontrakten løbe ud og så lade ham gå gratis. Eller som det nok ender med nu - et salg...tænker ikke det bliver de store penge man hiver ind, men når det er en spiller man ikke har villet bruge så er det da et plus.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Undskyld, men jeg er åbenbart lidt tungnem eller du er dårlig til at kommunikere...

                Han blev ikke købt til SKs system (hvad det så end er... kan du forklare mig det ) og har da ligeså meget disciplin, som andre på positionen.

                Som Brians skriver gjorde han det godt i træningskampene (scorede mange af vores mål) for så at blive smidt af holdet. Hvorfor bruges han så meget i træningskampene, hvis han ikke skal bruges i turneringerne

                Hvor mange reelle chancer har han fået, når han ellers fik en 4-års kontrakt.

                Man så jo næsten det samme med Tongya, som nogle herinde mente var "tung i røven" m.m., men åbenbart har talentet til at dominere et andet sted. (nej, orker ikke dit næste argument med at en topklub på Cypern er dårligere end OB...). Han skal spille europæisk fodbold næste sæson og vi skal se eksotiske steder som Hjørring og Køge. Hvem mon griner mest lige nu !
                Det at du ikke kender manden kommer bare aldrig til at ændre på, at han er blevet valgt fra af den helt simple årsag: Hans attitude og indstilling er elendig. Han er det absolut modsatte af de vi så i søndags og som vi alle hylder.

                At han scorede i nogle træningskampe, hvor intensiteten og niveauet på modstanderne er lavere, er ikke overraskende. Det er der han kan noget. Men når det handler om at løbe til man får blodsmag i munden, tackle så blodet sprøjter og signalere de rigtige ting til sine holdkammerater, så har han intet at komme med. Havde han så bare haft Ramis tekniske niveau og blik for spillet eller Deedsons fart, men det har han heller ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Det at du ikke kender manden kommer bare aldrig til at ændre på, at han er blevet valgt fra af den helt simple årsag: Hans attitude og indstilling er elendig. Han er det absolut modsatte af de vi så i søndags og som vi alle hylder.

                  At han scorede i nogle træningskampe, hvor intensiteten og niveauet på modstanderne er lavere, er ikke overraskende. Det er der han kan noget. Men når det handler om at løbe til man får blodsmag i munden, tackle så blodet sprøjter og signalere de rigtige ting til sine holdkammerater, så har han intet at komme med. Havde han så bare haft Ramis tekniske niveau og blik for spillet eller Deedsons fart, men det har han heller ikke.
                  Du beskriver vores hold for 10 - 20 år siden... ingen spillere i dag

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Du beskriver vores hold for 10 - 20 år siden... ingen spillere i dag
                    Nej, jeg beskriver langt henad vejen det hold vi så i søndags. Uanset hvad, så var det i hvert fald et hold med den rigtige indstilling og gejst, noget Mucolli ikke kan levere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Undskyld, men jeg er åbenbart lidt tungnem eller du er dårlig til at kommunikere...

                      Du skriver det samme om AM med få
                      måneders mellemrum. Både jeg og Sheed har flere gange tidligere forsøgt at forklare mere diplomatisk at manden ikke ejer defensiv disciplin på trods af at han scorer mål i træningskampe
                      med lav intensitet. Så jeg hælder nok til det første.


                      Han blev ikke købt til SKs system (hvad det så end er... kan du forklare mig det ) og har da ligeså meget disciplin, som andre på positionen.

                      Hvem har skrevet noget om SKs system? Jeg skriver at han ikke vil passe ind i Kroghs stil, hvis det er stilen fra de to sidste kampe, der skal bygges videre på. AM er antitesen på den slags højintensiv fodbold med nerve og sjæl, som jeg tror SK hele tiden har forsøgt at få frem selvom det først er lykkedes for sent.

                      Som Brians skriver gjorde han det godt i træningskampene (scorede mange af vores mål) for så at blive smidt af holdet. Hvorfor bruges han så meget i træningskampene, hvis han ikke skal bruges i turneringerne

                      Fordi vi har haft mange skader i opstarterne og fordi der bliver doseret spilletid i opstarterne.

                      Hvor mange reelle chancer har han fået, når han ellers fik en 4-års kontrakt.

                      Han har fået chancen for at overbevise to forskellige trænere i daglige træninger og - som du selv påpeger - i opstartskampe. Det har han ikke formået. At han har fået en 4-årig kontrakt rangerer i øvrigt meget højt blandt BWs mærkeligste beslutninger - og det siger en del.

                      Man så jo næsten det samme med Tongya, som nogle herinde mente var "tung i røven" m.m., men åbenbart har talentet til at dominere et andet sted. (nej, orker ikke dit næste argument med at en topklub på Cypern er dårligere end OB...). Han skal spille europæisk fodbold næste sæson og vi skal se eksotiske steder som Hjørring og Køge. Hvem mon griner mest lige nu !

                      Alligevel imponerende at pådutte mig et argument, jeg aldrig har været i nærheden af at lave, for så at fortælle mig, at du ikke orker det. Flot debatniveau. Blot til info så ser jeg Tongya som det modsatte af AM. En defensivt disciplineret og taktisk velskolede spiller, der altid tog de sure løb og fik positioneret sig rigtigt. Han fik ikke helt forløst det offensive slutprodukt hos os, men jeg syntes altid hans spilletid hos os var berettiget og var ikke fan af, at han blev sendt på leje (omend det kan være forståeligt, hvis rygterne om, at han ikke var tilpas i Odense var rigtige, men det er sagen uvedkommende).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Det var i vintervinduet og blev ikke til noget …

                        https://bold.dk/fodbold/klubber/toul...-efter-ny-klub
                        Og så alligevel...

                        https://bold.dk/fodbold/nyheder/dans...r-til-mls-klub
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tror simpelthen ikke at OB slipper ham mm de absolut ikke kan undgå det. Mange vil gerne væk ja. Men mm de har en nedrykningsklausul er det jo OB der bestemmer i sidste ende
                          Ja præcis. Når man kommunikere et budget tilsvarende det nuværende, så kommer der altså til at være flere spillere, flere pr. Automatik forestiller sig er ude af døren, men det er OB der bestemmer og vi har en Slotsager vi sandsynligvis sælger rigtig dyrt. Vi har Tongya der sandsynligvis får indløst sin klausul.
                          Der ryger selvfølgelig dem med kontraktudløb og nedrykningsklausuler, men derudover kan jeg ikke se, hvem vi dog skal finde dygtige nok til at erstatte spillere som Fenger, Owusu, Manneh, Rami og Deedson.
                          Jeg tror ikke på alle 5 ovennævnte kommer med ned, men det har altså en markant økonomisk betydning at vi rykker prompte op, så det skal være betydelige spillersalg, der skal til for at vi bare sælger ud. Så kan det være enkelte af dem bare smutter gratis i 2025, men de kommer jo ikke til noget specielt inspirerende, hvis ikke de formår at give den en skalle og dominere 1. Division, men så rykker vi formodentlig op og vil igen være attraktive for spillere på en højere hylde, end vi kan hente spillere fra denne sommer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            En skam. Men det er tydeligvis ikke i OB’s interesse at tage gamle spillere tilbage, som gerne vil OB.

                            Stort held og lykke skal lyde til Desler.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              En skam. Men det er tydeligvis ikke i OB’s interesse at tage gamle spillere tilbage, som gerne vil OB.

                              Stort held og lykke skal lyde til Desler.
                              Ikke for at undsige dig men ved vi om Han overhovedet var interesseret i at vende hjem?
                              ​​​​​​.... Kunne jo være endnu et udenlandsk eventyr lugtede mere tiltrækkende end en dillitantisk ledet, næsten sikker nedrykker
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                                Ikke for at undsige dig men ved vi om Han overhovedet var interesseret i at vende hjem?
                                ​​​​​​.... Kunne jo være endnu et udenlandsk eventyr lugtede mere tiltrækkende end en dillitantisk ledet, næsten sikker nedrykker
                                Et eventyr i MLS må da i hvert fald siges at være betydeligt mere tillokkende end den danske 1. division.

                                Comment

                                Working...
                                X