Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Trist at åbner 6 siders læsning og intet er positivt. Havde lige drømt om at vi havde lavet en lækker signing.
    Jeg håber de hemmelige ting engang kommer frem i lyset - også de småting der har været nævnt i forhold til Adelgaard.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Vores håb ligger på at kunne holde fast i spillere som Manneh og Fenger som begge ikke blev behandlet særlig godt af klubben. Begge kom med en indsats man kan ikke sætte en finger på når fe til sidst fik chancen men Manneh blev før syltet ud af trænerne næsten hele sæson og Fenger blev sendt videre med udleje i sted af at tro og bygge på ham. Det styrker vel næppe relationerne til klubben....
      Det viser vel hvor vi som klub står nu og at de sidste år viser sig mere og mere som den værste behandling en syg patient kan få. Bliver mere og mere bange.
      - eller tilliden til cheftræner Søren K.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        - eller tilliden til cheftræner Søren K.
        Det er vel næppe Søren Krogh der har udlejet Max Fenger.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Altså det læser jeg som om der er en gruppe spillere der ikke har kemi med SK. Måske pga af han var assistent, og en del af nedturen allerede under Alm, siden som midlertidig og senere cheftræner.
          Det virker jo helt vildt hvis så mange ikke gider være her.


          Jeg synes ikke, at det virker vildt, når man betænker hvilken "kvalitet" trænerarbejde Søren K præsenterede dem og vi fans for i sidste sæson. Det er meget mere vildt, at Troels B tør lad dette fortsætte.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Så tror jeg bare at de stiller op og måske spiller dårligt med vilje. Eller står stille på banen. Tror ikke der er nogen vej uden om andet end en sund kultur hvor de spillere der kommer ind kender præmissen. Og ellers bliver behandlet ordentligt. Jeg kender et par historier fra Ådalen som jeg ikke kan fortælle om. Men det ville ryste dine grundvolde og måske give dig et andet perspektiv hvorfor nogle måske opfører sig som de gør.
            Ikke at jeg skal prøve at retfærdiggøre det som sker lige pt
            Men så burde UEFA give mulighed for at sanktionere spilleren økonomisk ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det er bestemt sammenligneligt og vi kunne sagtens ende i samme båd som dem i en periode

              Den store forskel er nok at vi har penge og vel indkasserer 50-100 mill i dette vindue incl Minteh klausul.
              Så vi kan træde på speederen når bilen er fixet. Det kunne de ikke. Kæmpe forskel.
              Men som det ser ud nu kan det sagtens blive til mere end 1 år i 1.Div mm man virkelig henter nogle gode erfarende spillere ind
              “når bilen er fixet”
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Jeg har skrevet det hele foråret: man skal som SK-kritiker have det her med i sit regnestykke. Hans arbejde har været mere eller mindre umuligt i dette forår. Et stort antal spillere i truppen som har modarbejdet klubben, hvilket ikke kan undgå at påvirke resten af truppen.
                Det samme er det jo reelt nu, hvor han ikke ved hvilken trup og ikke mindst startopstilling han har til rådighed om 12 dage.
                BWs forvaltning af OB ligner efterhånden den største skandale i dansk fodboldhistorie.
                Hør nu her … SK havde de samme spillere som Alm plus Myhra og Gomez .. han startede fint med et højere pointsnit end Alm men efter vinterpausen begyndte han som den eneste træner i bund6 at snakke om nedrykning hele tiden.
                Den sportslige ledelse (BW og SK) skabte et negativt miljø og det har de mest erfarne sagt fra overfor samtidigt med, at de har været skuffede over ikke at blive solgt, hvilket de formentligt er blevet lovet at de ville blive hvis de kom til OB ..
                Efter landskamppausen fulgte en perlerække af underlige beslutninger, rokeringer og eksperimenter fra SK’s hånd .. det kan sa ikke undskyldes med truppen ..
                SK konstante frygt for stregen spredte sig til holdet .. Selv Hvidovre troede mere på sejre end SK der var bange for at tabe …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Hør nu her … SK havde de samme spillere som Alm plus Myhra og Gomez .. han startede fint med et højere pointsnit end Alm men efter vinterpausen begyndte han som den eneste træner i bund6 at snakke om nedrykning hele tiden.
                  Den sportslige ledelse (BW og SK) skabte et negativt miljø og det har de mest erfarne sagt fra overfor samtidigt med, at de har været skuffede over ikke at blive solgt, hvilket de formentligt er blevet lovet at de ville blive hvis de kom til OB ..
                  Efter landskamppausen fulgte en perlerække af underlige beslutninger, rokeringer og eksperimenter fra SK’s hånd .. det kan sa ikke undskyldes med truppen ..
                  SK konstante frygt for stregen spredte sig til holdet .. Selv Hvidovre troede mere på sejre end SK der var bange for at tabe …

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ikke engang Jürgen Klopp kunne lave mirakler med den forfatning vi er i. Der er lavet et fælles projekt og jeg tror han får lang snor
                    Den køber jeg ikke. Klopp ved lige nøjagtig hvad han vil, og hvordan han kommer derhen.
                    SK tjaaaaaaa.... fumler videre med et hav af forskellige spillere. Jeg giver ham en chance men er desværre skeptisk. SK har et kæmpe problem, han overtænker fodbold. I virkeligheden er det et simpelt spil. Og tvivler på han kan få spillerne til at udføre hans visioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Den køber jeg ikke. Klopp ved lige nøjagtig hvad han vil, og hvordan han kommer derhen.
                      SK tjaaaaaaa.... fumler videre med et hav af forskellige spillere. Jeg giver ham en chance men er desværre skeptisk. SK har et kæmpe problem, han overtænker fodbold. I virkeligheden er det et simpelt spil. Og tvivler på han kan få spillerne til at udføre hans visioner.
                      Det må tiden jo så vise. Jeg er helt sikkert bag ud på point.. Og du kommer helt sikkert i en position en dag hvor han fyres og du kan sige “hvad sagde jeg”…
                      Jeg tror bare stadig på at SK er rigtig for OB.

                      Den bedste? Måske ikke. Vi må se

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Den køber jeg ikke. Klopp ved lige nøjagtig hvad han vil, og hvordan han kommer derhen.
                        SK tjaaaaaaa.... fumler videre med et hav af forskellige spillere. Jeg giver ham en chance men er desværre skeptisk. SK har et kæmpe problem, han overtænker fodbold. I virkeligheden er det et simpelt spil. Og tvivler på han kan få spillerne til at udføre hans visioner.
                        Sjovt, når Klopp, Guardiola m.fl. nævnes.

                        De kommer altid med deres eget koncept og stab. Mindes ikke én af dem har overtaget andres beskidte vasketøj ! Men bøjer mig i støvet, hvis jeg tager fejl !

                        Har Priske i Rotterdam ikke selv sammensat sit eget team eller ?

                        Hoff Thorup m.fl....

                        I Ådalen tænker man kortsigtet og en stor forandring ville være for dyr, så man nøjedes med discouten... men ender nok med at være den dyreste løsning på sigt !
                        Last edited by Online; 08-07-2024, 16:50.

                        Comment


                          Søren Krogh giver en opdatering på spillersituationen i Ådalen

                          https://fyens.dk/ob/derfor-traener-a...899df2779ce-19

                          Comment


                            Med al respekt for vores yndlings klub - så har hverken Klopp, Guardiola eller andre af den kaliber nok været muligheder …ej heller Hoff Thorup, Priske, Bo Henriksen osv. Jeg tvivler sågar på at David N. Og Niels Frederiksen var det.
                            Når det er sagt tvivler jeg også på SK, men jeg har respekt for at TB har overvejet det grundigt og valgt at forsøge - så lad os nu se hvad manden kan med ny sportsdirektør og et hold i Nordic Bet Ligaen - men hvis vi allerede rammer en dårlig stime fra start bør lunten være kort.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                              Så er der nok desværre ikke så meget at hente der. Men synes bare det er lidt forkert at hive Trybull tilbage, når nu han har meldt ud, at han vil noget andet.
                              Kan ikke se der er det mindste problematisk i det han har sagt. Han har primært spillet i ligaer over superligaen i hans karriere. Nu er han så kommet til OB, hvor alt går dårligt. Kaosklub nr. i Danmark. Og så endte det med nedrykning. Jeg synes nærmere OB burde se det som et rødt flag og et tegn på, at han havde opgivet alle ambitioner for sig selv, hvis han var ivrig efter at forlænge kontrakten på det tidspunkt.

                              Han spillede måske et par dårlige kampe i foråret, men synes han agerede ideelt som professionel fodboldspiller.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Så tror jeg bare at de stiller op og måske spiller dårligt med vilje. Eller står stille på banen. Tror ikke der er nogen vej uden om andet end en sund kultur hvor de spillere der kommer ind kender præmissen. Og ellers bliver behandlet ordentligt. Jeg kender et par historier fra Ådalen som jeg ikke kan fortælle om. Men det ville ryste dine grundvolde og måske give dig et andet perspektiv hvorfor nogle måske opfører sig som de gør.
                                Ikke at jeg skal prøve at retfærdiggøre det som sker lige pt
                                Helt forståeligt at du ikke vil uddybe. Skal man gætte, så er det vel noget med, at BW har lovet dem guld og grønne skove; at man for alvor ville sætte ind nu og blive et tophold med europæisk eksponering.

                                BW fremstår som én, der kunne finde på den slags, og det er da vældigt dumt. Men jeg giver ikke meget for det. Trods den gennemsnitlige fodboldspiller er dårligt uddannet, må man gøre sit hjemmearbejde. Intet ved OB har peget dén retning i små 15 år, og uanset hvad man er lovet, så opfylder man altså sin kontrakt. Og da særligt når man tjener så absurd meget, som moderne fodboldspillere gør.

                                Måske taler du om noget ganske andet, og så er mit indlæg ikke relevant.

                                Hvor jeg dog glæder mig til at få alle gøglere væk fra truppen og bygge op på ny. Så må vi se om der er noget at bygge op fra. Frygter det værste - men det er nødvendigt.

                                Last edited by Jungledyret; 08-07-2024, 17:47.

                                Comment

                                Working...
                                X