Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Til cheftræner? Nej tak.
    Er det David Nielsen du gerne vil have til cheftræner.?
    Eller Riddersholm.? Eller Bruce Rioch, dengang alting var godt og dejligt og varmt osv.

    Hvor er vi henne.?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Mon det er en vi er ude efter?
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...ever-i-sverige

      Det er vel det niveau som vi kan forvente at hente ind til, i vores nuværende situation.
      Hvem er det? Aldrig nogensinde hørt om ham før. Svensk 2.div. Stop Stop Stop. Han er slet ikke god nok til OB.
      Så langt er vi trods alt ikke kommet ud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Ja vi skal have simpelthen se at få fundet en midtbanespiller. Manneh givetvis skadet. Kunne også forstå på SFÅ at han klarede sig jammerligt i de fysiske tests, så han er nok også et stykke fra formen. Rami kan vi ikke regne med og så er det bare tyndt. Det siger jo alt at bedste alternativ på 8'eren er en 17-årig angriber, imens vores 6'er er højre back. Ejdum ser til gengæld skarp ud, men han skal bakkes op af minimum et nyindkøb asap!!
        Så enig.

        Vi bliver nødt til at finde en, senest omkring weekenden, så vedkommende lige kan træne med i ugen op til første kamp. Kan godt være vi må betale “overpris”, men det tror jeg vil være en fornuftig investering.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Er det David Nielsen du gerne vil have til cheftræner.?
          Eller Riddersholm.? Eller Bruce Rioch, dengang alting var godt og dejligt og varmt osv.

          Hvor er vi henne.?
          Jeg holder stadigvæk fast i, at Ole Tobiasen kan være et godt match.

          Synes han gjorde mirakler i Nederlandene med et lille budget, men attraktiv spillestil.
          Last edited by Online; 09-07-2024, 08:39.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jeg holder stadigvæk fast i, at Ole Tobiasen kan være et godt match.

            Synes han gjorde mirakler i Nederlandene med et lille budget, men attraktiv spillestil.
            Spændende forslag. Kender ikke noget til hans evner, men ville da være et frisk pust.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Hvem er det? Aldrig nogensinde hørt om ham før. Svensk 2.div. Stop Stop Stop. Han er slet ikke god nok til OB.
              Så langt er vi trods alt ikke kommet ud.
              Elsker din optimisme

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                I forhold til, at SK skal "udvikle" sig, giver det bedre mening med Ivan (at udvikle en egen træner)... ikke generelt
                Jo, men cheftræner jobbet i OB er for mig ikke et job for en som ikke har nogen cheftræner erfaring på et højt plan. Med mindre vi taler en tidligere spiller med stortinternational erfaring.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Er det David Nielsen du gerne vil have til cheftræner.?
                  Eller Riddersholm.? Eller Bruce Rioch, dengang alting var godt og dejligt og varmt osv.

                  Hvor er vi henne.?
                  David Nielsen er en som jeg gerne så i OB. Men overordnet set er det vigtigste for mig, at det er en cheftræner med stor erfaring og det er endnu mere vigtigt i de her år, hvor vi tydligvis er i en stor krise.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Jeg holder stadigvæk fast i, at Ole Tobiasen kan være et godt match.

                    Synes han gjorde mirakler i Nederlandene med et lille budget, men attraktiv spillestil.
                    Ham vil jeg heller ikke være helt afvisende overfor.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                      Jo, men cheftræner jobbet i OB er for mig ikke et job for en som ikke har nogen cheftræner erfaring på et højt plan. Med mindre vi taler en tidligere spiller med stortinternational erfaring.
                      Vi er enige

                      Måske jeg udtrykte mig noget klodset. Men jeg vil hellere "udvikle" en af vores egne trænere end en der er hentet i FCN eller en anden klub. De burde være hentet "færdigudviklede" !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        David Nielsen er en som jeg gerne så i OB. Men overordnet set er det vigtigste for mig, at det er en cheftræner med stor erfaring og det er endnu mere vigtigt i de her år, hvor vi tydligvis er i en stor krise.
                        Jeg må indrømme jeg stadig har David N i Em-studiet på DR i frisk erindring. Synes ikke han var videre begavet at høre på.
                        så ellers tak. Vidst heller ikke realistisk

                        Kent N. har stor erfaring. Ham kunne vi jo så prøve. Andreas Alm er også en ret erfaren herre. Er han ikke fyringstruet i Sverige.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Jeg holder stadigvæk fast i, at Ole Tobiasen kan være et godt match.

                          Synes han gjorde mirakler i Nederlandene med et lille budget, men attraktiv spillestil.
                          Hvad kender Ole T til dansk fodbold.? Og især 1. Division.
                          Hvilken slags bold spiller han.?
                          træneropdraget i holland, så forestiller mig noget boldbesiddende.
                          teknisk anlagt fodbold i OB klinger ikke rigtig og spillerne til det er dyre.

                          Hvad får dig til at sige matchet er godt.?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Klubbens ageren over for egne spillere har længe, også længe før BW, været “kynisk” og kalkuleret, som moderne fodbold nu en gang er det. Jeg kender specifikt til mindre flatterende historier om klubbens tilgang til Tverskov, Ryan Johnson og Opondo.. Ikke historier hvor klubben nødvendigvis har pisset spillerne groft op af ryggen, men historier der gør at man med rette kan spørge sig selv om hvorfor spillerne på nogen måde skulle stå i gæld til OB.
                            Der findes mange forkælede fodboldspillere, også i OB, der gør hvad de kan for at fremme sig selv, også selvom det er på bekostning af holdet. Men jeg bilder mig godt nok heller ikke ind at OB vinder mange guldmedaljer for sin mandskabspleje. Så kan man rigtigt nok sige at klubben ikke behøver at gøre andet end at betale den kontraktligt aftalte løn, hvilket er en valid pointe. Man skal samtidig bare være klar over at en så forenklet tilgang sjældent avler andet end lejesvende. Og at en flok privilegerede lejesvende ikke gider følge med OB ned i første division er bare ikke så mærkeligt.

                            Om BW har ageret som du spekulere i ved jeg ikke, men klubben har ihvertfald længe, også længe før BW kom til, lovet guld og grønne skove uden på nogen måde at levere.
                            Som OB har ageret over de sidste mange år, så er det ikke svært at forestille sig, at nogle spillere selvom de er på lønnummer hos os, er aldeles piv fløjtende ligeglade med klubben. Man kan lidt sat på spidsen sige at de har en profil som passer i ledelsens ånd.
                            Vi har over en hel del år nu set OB agere tåbeligt på flere måder.
                            Man har gravet grøfter mellem klub og fans.
                            Man har forsøgt at udrydde alt hvad der var af tidligere spillere, som bar en del af vores historie og dna.
                            Den største spiller i vores historie, blev jaget ud, og senere ignoreret i sit livs kamp.
                            En af Superligaens bedste spillere, over de sidste 10 år prøvede man at forlænge med via en lønnedgang.
                            Over flere sæsoner har vores egne unge kunnet sidde på bænken, mens et afatteligt antal af lejesvende, uden succes har været igennem klubben, og bidraget med en skidt/manglende kultur. Ofte har de unge først fået spilletid når målsætningen er glippet, og de dyre “stjerner “ har slået op i banen.
                            Vi har gennem uendelig lang tid, hørt på flæben over at kommunen ikke vil betale, for at forbedre vores usle træningsbaner.
                            På trods af over 90% fejlslagne målsætninger, har ledelsen stædigt fastholdt et fatamorgana af en udlægning af ambitioner.
                            Det er godt nok ikke mange steder, en så markant stime, af missede målsætninger vil undgå at blive en indgroet del af klubbens ånd, især fordi der ingen koncekvens har været. Alt oser jo af ligegyldighed, når det handler om vores “ambitioner”
                            BW’s ageren blev hurtigt tydelig, desværre blev mange forblændet , af at hans talegaver var bedre end hans evner til at finde spillere. Samtidig fik han alt for meget kredit for Minteh handlen, en handel som selv Uffe Elbæk ville kunne fuldføre.
                            Last edited by Magge; 09-07-2024, 09:02.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Vi er enige

                              Måske jeg udtrykte mig noget klodset. Men jeg vil hellere "udvikle" en af vores egne trænere end en der er hentet i FCN eller en anden klub. De burde være hentet "færdigudviklede" !
                              Helt enig i så fald.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Ja, hvis en træner skal "udvikle" sig, så jeg hellere, at man forfremmede Ivan !

                                Så vil der være den røde tråd til akademiet.
                                Jeg synes det er tankevækkende at en rutineret spiller som Bjørn P. udtaler at han håber vores cheftræner udvikler sig, men at han også nævner at han håber han bliver mere konsekvent, gad jeg godt høre lidt mere om, hvad han ligger i det.

                                Mit eget gæt er at spillertruppen også har været forvirret over Søren Kroghs dispositioner i vores katastrofale nedrykningsslutspil. Han famlede jo rundt taktisk og med opstillingerne og bare alt det cirkus meden anførergruppe er da noget rod.

                                Jeg håber min pessimisme viser sig at være ubegrundet og æder gerne et par stråhatte, men min tiltro til Søren Krogh som cheftræner kan ligge på et meget lille sted. Og hvis nedrykning var en katastrofe for vores klub, så bare vent og se hvad en misset oprykning vil betyde

                                Comment

                                Working...
                                X