Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Frygter, at det OB, vi har kendt, er ovre. Der er ikke sådan bare lige at opbygge igen, når klubben er kørt så langt ud over så mange år.

    Vi må se. Håber, det er en forkert frygt fra en gammel OB-mand, men jeg tror desværre det står rigtig dårligt til i klubben.
    Det er jo så også bare din måde at vurdere tingene på jo.

    Personligt synes jeg vi skal skrue en lille smule ned for den dommedagsretorik, der virkelig flyver rundt herinde disse dage.

    Ingen tvivl om, at det naturligvis står skidt til, og alle kan se, at vi ikke er et sundt og godt sted. Jeg forstår også frustrationerne i fanbasen, men det er også lidt vildt, at kalde OB's "som vi har kendt" endeligt.

    Alle har ret, krav og alt det fis der, til deres frustrationer, men jeg tænker heller ikke det hjælper alverden. Det eneste, der er sket, er bare at et lokalt, regionalt medie har meldt ud, hvad vi godt vidste i forvejen. At der er spillere, der ikke gider være her. Det er Troels og Søren klar over, lad dem forsøge at løse situationen, inden vi går i eksistentiel panik.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Nyheden står under akademi….. Men har aldrig set man har givet en ny 2 årig akademikontrakt til en 19 årig..
      Næ, han bliver jo ligesom for gammel til U19, vil med forbehold allerede mene han er det, men ja, jeg kan da blive klogere.

      Edit: Og jeg blev klogere….han kan så være en af de to markspillere, der ikke var fyldt 19, den 1. januar!
      Last edited by Polle; 08-07-2024, 14:05.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja det trækker ud. Men hvis alt skulle være klaret nu, ville man have skulle bruge flere millioner på at ophæve Buray,Mustafic og Sauli samt mistet mange mange millioner på at sige ja til det første og bedste på Tongya,DD,Rami,Aske,Slotsager mfl. Det kan nok ikke gøres hurtigere.

        Alle disse(minus Slots) skulle bare have været isoleret fra resten af truppen fra start. Stået på bane 2 med en fysisk træner om eftermiddagen når de andre var gået hjem. Man skulle have oprettet et parallel samfund dernede mens alt det her står på. De kunne flytte deres ting til akademihuset og klæde om der. Så ville der være mere ro og man kunne koncentere sig om dem der vil være her

        Med lidt penge kommer man langt. Jeg er sikker på man nok skal finde 3-4 pæne forstærkninger hvis man ønsker dette. Samt justeringer igen til vinter. Der er så stort pres fra fra sponsorerne at der helt sikkert sker noget. De er blevet lovet en masse som jeg hører det og ved at det bliver dyrt hvis der ikke handles på disse ord
        Nej, der er nok noget økonomisk og mange forskellige faktorer, som skal koordineres med eksterne aktører, der nok bare tager lidt tid. Gad dog godt se, at man fik styr på en 6'er inden sæsonstart, selvom det nok er ønsketænkning. Dejligt at høre der er pres udefra, så der ikke bare kan opstå stilstand, og det kan smøres af med floskler som kontinuitet, proces osv.;)

        Desuden med det in mente, at SK ikke får en klar trup fra første kamp, så synes jeg altså heller ikke SK burde fyres, hvis man ligger 4-5 ved vinterpausen. Manden bliver nødt til at have en chance - de arbejdsforhold han har arbejdet under i OB har jo været under al kritik. Men det er stadig hypotetisk, så lad os først håbe vi får en god sæsonstart.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

          Jo, men sætter jeg pris på den vurdering og du er en af dem som har den største indsigt i dagligdagen i klubben mv. Derfor er det for mig en meget bekymrende læsning.
          Beklager. Muligt jeg tager fejl. Og der er jo også mange måder man kan ligge nr 4 på…
          Hvis det er sket med hovedsageligt unge spillere, man ellers spiller flot fodbold og formkurven er opadgående. Og måske kun har 3-5p op til de 2 øverste pladser.
          Eller man spiller røv dårligt og slutter af med 3-4 nederlag og har 6-8-10p op..

          Vi må se. Stort set alle beslutninger i Ådalen tages i samråd fremadrettet. Så det er jo ikke kun SKs ansvar når det går skidt. Men det er klart at det er ham der sætter holdet i weekenden og har ansvaret under kampene

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Næ, han bliver jo ligesom for gammel til U19, vil med forbehold allerede mene han er det, men ja, jeg kan da blive klogere.
            Det ligner at han kan spille U19 næste sæson som én af 2 markspillere hver gang. Men sæsonen efter kan han ikke…

            Jeg er spændt på om der snart sker nyt omkring Noah Lassen. Mon ikke også han har fået ny kontrakt?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

              Det er jo så også bare din måde at vurdere tingene på jo.

              Personligt synes jeg vi skal skrue en lille smule ned for den dommedagsretorik, der virkelig flyver rundt herinde disse dage.

              Ingen tvivl om, at det naturligvis står skidt til, og alle kan se, at vi ikke er et sundt og godt sted. Jeg forstår også frustrationerne i fanbasen, men det er også lidt vildt, at kalde OB's "som vi har kendt" endeligt.

              Alle har ret, krav og alt det fis der, til deres frustrationer, men jeg tænker heller ikke det hjælper alverden. Det eneste, der er sket, er bare at et lokalt, regionalt medie har meldt ud, hvad vi godt vidste i forvejen. At der er spillere, der ikke gider være her. Det er Troels og Søren klar over, lad dem forsøge at løse situationen, inden vi går i eksistentiel panik.
              Jeg fik det samme at vide, da jeg ret hurtigt meldte, at BW var en helt forfærdelig sportsdirektør. Det tog også de fleste lidt tid at sande.

              Jeg har været med nede med OB før, og jeg erindrer intet mytteri som det, der foregår nu.

              En syg klub. Ingen tvivl om at en nedrykning er nødvendig. Vi må se, om klubben rejser sig igen eller om 15 år under NT blev for dyr en regning.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                Nej, der er nok noget økonomisk og mange forskellige faktorer, som skal koordineres med eksterne aktører, der nok bare tager lidt tid. Gad dog godt se, at man fik styr på en 6'er inden sæsonstart, selvom det nok er ønsketænkning. Dejligt at høre der er pres udefra, så der ikke bare kan opstå stilstand, og det kan smøres af med floskler som kontinuitet, proces osv.;)

                Desuden med det in mente, at SK ikke får en klar trup fra første kamp, så synes jeg altså heller ikke SK burde fyres, hvis man ligger 4-5 ved vinterpausen. Manden bliver nødt til at have en chance - de arbejdsforhold han har arbejdet under i OB har jo været under al kritik. Men det er stadig hypotetisk, så lad os først håbe vi får en god sæsonstart.
                Ja det ville være fint med en pæn forstærkning eller 2 inden vi gik igang. Fik lidt håb efter Trybulls opslag igår. Men jo mere tid der går og jo mere jeg tænker over det tror jeg bare det var en kort afsked på sociale medier fra Trybull. Desværre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Beklager. Muligt jeg tager fejl. Og der er jo også mange måder man kan ligge nr 4 på…
                  Hvis det er sket med hovedsageligt unge spillere, man ellers spiller flot fodbold og formkurven er opadgående. Og måske kun har 3-5p op til de 2 øverste pladser.
                  Eller man spiller røv dårligt og slutter af med 3-4 nederlag og har 6-8-10p op..

                  Vi må se. Stort set alle beslutninger i Ådalen tages i samråd fremadrettet. Så det er jo ikke kun SKs ansvar når det går skidt. Men det er klart at det er ham der sætter holdet i weekenden og har ansvaret under kampene
                  Enig og alt er eller kan være relativt også ifh. til placering. Helt enig i, at det fortsat ikke er SKs ansvar alene. Men han har fortsat en del af ansvaret. Håber det vender for os. Glæder mig til at sæsonen går i gang og at vinduet lukket. Så vi ved hvem vi har og ikke har i klubben.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja det ville være fint med en pæn forstærkning eller 2 inden vi gik igang. Fik lidt håb efter Trybulls opslag igår. Men jo mere tid der går og jo mere jeg tænker over det tror jeg bare det var en kort afsked på sociale medier fra Trybull. Desværre
                    Umiddelbart har jeg håbet lidt på Jeppe Grønning, som jo er en spiller, der kender 1. division. Og synes en solid rutineret kraft.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                      Enig og alt er eller kan være relativt også ifh. til placering. Helt enig i, at det fortsat ikke er SKs ansvar alene. Men han har fortsat en del af ansvaret. Håber det vender for os. Glæder mig til at sæsonen går i gang og at vinduet lukket. Så vi ved hvem vi har og ikke har i klubben.
                      Har altid set frem til disse vinduer med stor glæde og spænding. I år er det bare en pinsel der bare skal overstås hurtigst muligt… Intet er spændende eller sjovt nok til det kaos vi er vidne til og kommer til at snakke om i mange år fremover.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Har altid set frem til disse vinduer med stor glæde og spænding. I år er det bare en pinsel der bare skal overstås hurtigst muligt… Intet er spændende eller sjovt nok til det kaos vi er vidne til og kommer til at snakke om i mange år fremover.
                        Har det præcist på samme måde. Det kaos skal bare fikses/overstås, før det bliver som i de gamle vinduer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                          Umiddelbart har jeg håbet lidt på Jeppe Grønning, som jo er en spiller, der kender 1. division. Og synes en solid rutineret kraft.
                          Snakkede med en VFF fan forleden. Det lyder ikke til at han er på vej væk ifølge rygterne deroppe. Ville klart foretrække Trybull hvis jeg havde valget

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Snakkede med en VFF fan forleden. Det lyder ikke til at han er på vej væk ifølge rygterne deroppe. Ville klart foretrække Trybull hvis jeg havde valget
                            Så er der nok desværre ikke så meget at hente der. Men synes bare det er lidt forkert at hive Trybull tilbage, når nu han har meldt ud, at han vil noget andet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                              Så er der nok desværre ikke så meget at hente der. Men synes bare det er lidt forkert at hive Trybull tilbage, når nu han har meldt ud, at han vil noget andet.
                              Han har på ingen måde brændt nogen broer. Og de udtalelser kom vel også før “The Big Bang” og Troels ansættelse. Kan jo være noget er sket som har ændret på dette.
                              Men tror nu mest på det var et farvel

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                                Så er der nok desværre ikke så meget at hente der. Men synes bare det er lidt forkert at hive Trybull tilbage, når nu han har meldt ud, at han vil noget andet.
                                Hans kontrakt udløb og selvfølgelig skulle han da også se efter andre muligheder.

                                I min verden var han meget loyal overfor klubben og viste sit arrangement både i kampene og ved at være ungdomstræner.

                                Comment

                                Working...
                                X