Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spændende transferrygte!
    Følte han sig lige fynsk indeni, eller er det et vink om snarlig præsentation? - Jeg håber da på lidt af det hele..

    For
    + Superliga-niveau
    + Vi mangler en stabil spiller i positionen
    + Vi kender ham og har set ham trives i klubben
    + Ikke over-the-hill
    + Ingen skræmmende skadeshistorik
    + God mentor til de unge
    + Sæsonen starter snart

    Imod
    - Alder
    - Får os næppe til at vinde Superligaen, men på nuværende tidspunkt, kan mindre også gøre det.
    ​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg
      Spændende transferrygte!
      Følte han sig lige fynsk indeni, eller er det et vink om snarlig præsentation? - Jeg håber da på lidt af det hele..

      For
      + Superliga-niveau
      + Vi mangler en stabil spiller i positionen
      + Vi kender ham og har set ham trives i klubben
      + Ikke over-the-hill
      + Ingen skræmmende skadeshistorik
      + God mentor til de unge
      + Sæsonen starter snart

      Imod
      - Alder
      - Får os næppe til at vinde Superligaen, men på nuværende tidspunkt, kan mindre også gøre det.
      ​​​
      Tænker også, der er flere plusser end minusser. Han står uden kontrakt. Det undrer mig lidt.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Tænker også, der er flere plusser end minusser. Han står uden kontrakt. Det undrer mig lidt.
        Tænker ikke han så meget som overvejer at spille i den danske 1.division. Ellers er det træner karrieren der trækker. Var han ikke begyndt på noget i Odense?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Altså en dag er man jo nød til at sætte et eksempel…. Ellers fortsætter det jo bare
          Tænker også der skal sættes et eksempel overfor agenten i samme omgang. Problemet er så bare om OB har mere brug for agenten, end han har brug for OB. Men ja, det er en uskik at spillerne pludseligt ikke vil spille, så snart der er udsigt til noget bedre.

          En anden tanke. Kan man håbe på at en eller flere af de spillere der ikke kan se sig selv i første division udlejes en sæson, og så er klar næste år hvis vi rykker op.

          Comment


            Den der måde moderne fodboldspillere opfører sig på, når de vil videre - det er usselt.

            Jeg synes også, der virker særligt slemt i OB. Kæft BW, NT og øvrige fusentaster har smadret meget med deres rekruttering.

            Hvor ville jeg ønske man bare satte et eksempel. Kære DD, vi sælger dig ikke og du træner ej heller med. Løb på stierne de næste 2 år. Vi ses.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Den der måde moderne fodboldspillere opfører sig på, når de vil videre - det er usselt.

              Jeg synes også, der virker særligt slemt i OB. Kæft BW, NT og øvrige fusentaster har smadret meget med deres rekruttering.

              Hvor ville jeg ønske man bare satte et eksempel. Kære DD, vi sælger dig ikke og du træner ej heller med. Løb på stierne de næste 2 år. Vi ses.
              Han har 3 år tilbage….

              Problemet er jo også at spillere er lokket til med løfter om Top 6 placeringer og at de skal sælges til større klubber. Så de løber rundt i OB med fatamorgana drømme. Nogle vil kalde det falske forudsætninger. Så man forstår jo godt at de ikke ønsker 1.div og vil væk.
              Det er mere måden man gør det på at der er problemet med strejker og ikke bare holde det internt. Og jeg kan godt forstå at det smadrer klubben når nogle der elsker klubben ser disse spillere være divaer og hytte deres eget skind…

              Hvis nu DD ikke allerede havde fucket det op, kunne man have fundet en klub på højere hylde der ville leje ham et år med en høj frikøbsklausul. Lad os sige 15 mill kroner. Så ville vi om potentielt stå om et år i superligaen med en god spiller der vendte tilbage eller 15 mill i hånden.
              Nu er skaden bare sket og han skal væk

              Comment


                Synes godt nok der er meget kærlighed i luften til Tom Trybull.
                Hvad sker der.?!

                Har folk glemt hvad han var en del af.? Hvilke udtalelser han er kommet med?

                Han er ikke velkommen i min klub. Håber det er en and.

                Kunne han være god? Ja sikkert, men det er jo sådan en spiller vi skal væk fra. Helander og Rami kunne da også være gode.
                Og jo, Trybull var ligeså slem i mine øjne. Gift for et fællesskab

                Horsens har lige hevet Kallesøe fra Randers for 2,5. Ikke min drømmespiller, men mere for at sige,
                det er ikke fuldstændig umuligt at hente spillere til en 1. Divisions klub.
                Trybull har haft chancen i striber, farvel og tak.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg
                  Spændende transferrygte!
                  Følte han sig lige fynsk indeni, eller er det et vink om snarlig præsentation? - Jeg håber da på lidt af det hele..

                  For
                  + Superliga-niveau
                  + Vi mangler en stabil spiller i positionen
                  + Vi kender ham og har set ham trives i klubben
                  + Ikke over-the-hill
                  + Ingen skræmmende skadeshistorik
                  + God mentor til de unge
                  + Sæsonen starter snart

                  Imod
                  - Alder
                  - Får os næppe til at vinde Superligaen, men på nuværende tidspunkt, kan mindre også gøre det.
                  ​​​
                  Tom Trybull ville være en rigtig fin tilgang. Han kæmpede hele vejen, top professionel. Han slog ikke op i banen som andre.

                  Måske der ikke er dukket så attraktive tilbud op, så han vil flytte. Vi kan trods alt matche en del økonomisk og så er der det med træneruddannelsen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Synes godt nok der er meget kærlighed i luften til Tom Trybull.
                    Hvad sker der.?!

                    Har folk glemt hvad han var en del af.? Hvilke udtalelser han er kommet med?

                    Han er ikke velkommen i min klub. Håber det er en and.

                    Kunne han være god? Ja sikkert, men det er jo sådan en spiller vi skal væk fra. Helander og Rami kunne da også være gode.
                    Og jo, Trybull var ligeså slem i mine øjne. Gift for et fællesskab

                    Horsens har lige hevet Kallesøe fra Randers for 2,5. Ikke min drømmespiller, men mere for at sige,
                    det er ikke fuldstændig umuligt at hente spillere til en 1. Divisions klub.
                    Trybull har haft chancen i striber, farvel og tak.
                    Jeg er nu af den overbevisning, at man generelt man bør tage den med ro hvad angår journalistisk fremstilling.

                    Det her er udtalelsen fra Trybull.

                    – Det kan jeg ikke (se sig rykke ned med OB, red.), men det betyder ikke, at jeg ikke giver alt for klubben og holdet.

                    – Det er min opgave her og nu at holde holdet og klubben i live og holde os i ligaen og give alt hver uge. Jeg skal give alt for mine holdkammerater, klubben og for mig selv, så vi holder OB i Superligaen, og så betyder min personlige situation ikke noget, lyder det fra Trybull.

                    Forstår godt manden, indstillingen har aldrig fejlet. Men du skal selvfølgelig bare mene hvad du vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                      Tom Trybull ville være en rigtig fin tilgang. Han kæmpede hele vejen, top professionel. Han slog ikke op i banen som andre.

                      Måske der ikke er dukket så attraktive tilbud op, så han vil flytte. Vi kan trods alt matche en del økonomisk og så er der det med træneruddannelsen.
                      Enig! Tænker også han kan have afsøgt sine muligheder, alligevel fundet OB som den bedste. Familien spiller nok også ind.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg

                        Enig! Tænker også han kan have afsøgt sine muligheder, alligevel fundet OB som den bedste. Familien spiller nok også ind.
                        Konen er i hvert fald rigtig glad for byen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ViKalderHamJan Se indlæg

                          Enig! Tænker også han kan have afsøgt sine muligheder, alligevel fundet OB som den bedste. Familien spiller nok også ind.
                          Eller det kunne være en lille hyldest til sin tid i OB på dagen hvor de flyttede fra DK

                          Comment


                            Det er i modgang man ser menneskers kvaliteter, hvordan opførte TT sig i modgang? han var i hvert fald ikke den værste, han kan bestemt hjælpe OB på nuværende, men han skal kun have et år ad gangen. DD klappede fuldstændig sammen i modgang, hvis nogen vil give et fornuftigt beløb for ham så skal han bare væk. Vedr El-Hajj er jeg delt, er det en boldjonglør uden mål i støvlerne som OB har brug for, jeg mener det ikke, sælg hvis man kan, ja han er underholdende, men det går bare alt, alt for langsomt, der må findes noget på akademiet der kan udvikles på.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                              Det er i modgang man ser menneskers kvaliteter, hvordan opførte TT sig i modgang? han var i hvert fald ikke den værste, han kan bestemt hjælpe OB på nuværende, men han skal kun have et år ad gangen. DD klappede fuldstændig sammen i modgang, hvis nogen vil give et fornuftigt beløb for ham så skal han bare væk. Vedr El-Hajj er jeg delt, er det en boldjonglør uden mål i støvlerne som OB har brug for, jeg mener det ikke, sælg hvis man kan, ja han er underholdende, men det går bare alt, alt for langsomt, der må findes noget på akademiet der kan udvikles på.
                              Vi er nok nød til at tage afsked med Tongya,DD, Rami og Slotsager og få de 50-70 mill i kassen mens vi kan. Og så håber jeg på at vi kan beholde Fenger og Manneh selv kampen igår gjorde mig urolig omkring dette. Mustafic og Buray kommer nok til at koste lidt at komme af med..

                              Et mirakel hvis vi kommer godt fra land i 1. Div med det kaos der er i OB. Og jo før man får ryddet op jo bedre. Så gætter på der sker en del i næste uge

                              Comment


                                Jeg synes personligt at Trybull var en class act i OB så jeg ville være overordentligt positiv, også over en eventuel lang kontrakt uagtet hans alder. Han kan potentielt blive en Nicolai Stokholm spiller for os og sikre stor stabilitet for os på og uden for banen.

                                Comment

                                Working...
                                X