Oprindeligt indsendt af Jungledyret
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæghttps://fyens.dk/ob/en-af-ob-s-egne-...76534c65b41a-9
Hvad er det efterhånden, der sker med vores klub?
Jeg er lige dele bekymret og frastødt. Det her er åbenbart hvordan små 15 års kultur-erodering ser ud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæghttps://fyens.dk/ob/en-af-ob-s-egne-...76534c65b41a-9
Hvad er det efterhånden, der sker med vores klub?
Jeg er lige dele bekymret og frastødt. Det her er åbenbart hvordan små 15 års kultur-erodering ser ud.
Man kunne håbe, at de kunne lægge det bag sig og komme videre i en ny virkelighed, hvor der er muligheder for Aske Adelgaard.
Men summa summarum, hvis Aske vil være her så lidt, at han er villig til demonstrativt at selvtræne, så skal han da bare videre. At jeg så personligt synes, det er et kæmpe selvmål af ham, det er jo, hvad det er.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der skete noget i sidste sæson mht Aske som ikke er kommet frem i dagens lys. Jeg er ikke helt sikker på hvad det er. Men skårne er så ikke helet og han er så åbenbart på vej væk. Ikke den store katastrofe rent holdmæssigt IMO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg synes godt nok det er en ærgerlig situation. Han er holdets eneste venstrebenene venstreback, han er eget talent og ulandsholdsspiller og det burde ligge helt ligefor at det er i denne sæson han for alvor bider sig fast som startende profil for os.
- Likes 2
Comment
-
Der står han træner sammen med Rami,Tongya,Tyler og Mustafic som er isoleret fra de andreOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Aske Adelgaard er sikkert skuffet over, hvorfor han i en hel sæson blev fravalgt til fordel for Mouritsen eller Mickelson. Hvilket jo giver god mening.
Man kunne håbe, at de kunne lægge det bag sig og komme videre i en ny virkelighed, hvor der er muligheder for Aske Adelgaard.
Men summa summarum, hvis Aske vil være her så lidt, at han er villig til demonstrativt at selvtræne, så skal han da bare videre. At jeg så personligt synes, det er et kæmpe selvmål af ham, det er jo, hvad det er.
- Likes 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja jeg er sgu pænt overrasket over nogen af de spillere her, som sætter sig over klubben. En spiller som Aske har da slet ikke vist niveau til mere end den spilletid han fik sidste sæson. Han indledte med at få chancen og lave bunkevis af fejl. Siden blev han slået af og kæmpede sig så tilbage på holdet til allersidst. Han stod i en perfekt situation til at være klart 1. Valg, og jeg kan da næppe forestille mig det er store klubber, der står på spring til at hente ham nu.
- Likes 2
Comment
-
Ja jeg er sgu pænt overrasket over nogen af de spillere her, som sætter sig over klubben. En spiller som Aske har da slet ikke vist niveau til mere end den spilletid han fik sidste sæson. Han indledte med at få chancen og lave bunkevis af fejl. Siden blev han slået af og kæmpede sig så tilbage på holdet til allersidst. Han stod i en perfekt situation til at være klart 1. Valg, og jeg kan da næppe forestille mig det er store klubber, der står på spring til at hente ham nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Er der ikke nogle sanktioner i UEFAs lovsamling ? Der kan bruges overfor spillere, som nægter at spille for en klub, hvor de har kontrakt.
Ikke at jeg skal prøve at retfærdiggøre det som sker lige pt
- Likes 1
Comment
-
Så tror jeg bare at de stiller op og måske spiller dårligt med vilje. Eller står stille på banen. Tror ikke der er nogen vej uden om andet end en sund kultur hvor de spillere der kommer ind kender præmissen. Og ellers bliver behandlet ordentligt. Jeg kender et par historier fra Ådalen som jeg ikke kan fortælle om. Men det ville ryste dine grundvolde og måske give dig et andet perspektiv hvorfor nogle måske opfører sig som de gør.
Ikke at jeg skal prøve at retfærdiggøre det som sker lige pt
Comment
-
ved?
Aske har sandsynligvis ikke en idé om, at han har været så dårlig, som flere herinde vil synes. Han har uden tvivl følt, at andre og dårligere spillere blev prioriteret over ham, hvilket han sikkert ikke har synes var vildt fedt. Jeg tænker også, at nogle mennesker er mere modtagelige overfor den dårlige stemning, der kan herske i grupper, og har måske en tendens til at blive mere bitre end andre.
Hvor ville jeg dog ønske, at Aske og Max ville give det nye OB-projekt en ærlig chance, men mod menneskelige følelser er rationel analyse og samtale ikke altid lige så effektivt.
Vi ved ikke, hvad der er sagt og sket sidste sæson, men jeg tror, nogle spillere er hårde ramt end andre. Aske står foran en gennembrudssæson, men jeg kan frygte, det ikke bliver for OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Vildt og trist. Håber at der sker en kulturændring i Ådalen. Men det tager ofte år at ændre en kultur. Især hvis den er dybt foranket i en organisation.
Så skal den bare dyrkes derfra
- Likes 4
Comment
Comment