sidder lige og hører den nyeste podcast fra SFÅ - her snakker de om 5 U19 spillere der rykkes op...mig bekendt er der "kun" meldt 4 ud - nogen der ved hvem den femte er? Eller laver de bare en fejl?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
helt og aldeles enig. Jeg er heller ikke fortaler for at man henter TM.
Men jeg kan godt se vi kan ende i en situation hvor sådanne kortsigtede handler kan blive nødvendige.
Der kan lande et bud på Fenger som er så godt både for klubben men nok især ham at man ikke mener man kan og vil stå i vejen for hvad der har været en yderst loyal spiller. Sker det - så har vi Luca - og en nyoprykket på 18 år til angrebet...det er næppe nok. Og hvad kan man så tiltrække?
Igen; jeg håber ikke vi ender der...men helt umuligt? Det tror jeg ikke det er
Comment
-
Max Fenger undskylder for sit svar i TV2Fyn interviewet: https://x.com/Maximand_fenger/status...40557386072518
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægMax Fenger undskylder for sit svar i TV2Fyn interviewet: https://x.com/Maximand_fenger/status...40557386072518
Udtalelsen var uheldig, forklaringen/undskyldningen er for mig bestemt nok til at slå en streg over det.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Det synes jeg står meget mere mål med den Max Fenger jeg mener at kende gennem sin tid i striber.
Udtalelsen var uheldig, forklaringen/undskyldningen er for mig bestemt nok til at slå en streg over det.
Han kunne lige havde tilføjet en linje med, at "alle ved jo at mit hjerte er gennemstribet".
Sikker på at han er væk inden vinduet lukker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsidder lige og hører den nyeste podcast fra SFÅ - her snakker de om 5 U19 spillere der rykkes op...mig bekendt er der "kun" meldt 4 ud - nogen der ved hvem den femte er? Eller laver de bare en fejl?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Synes den virker lidt konstrueret/han er sat på plads.
Han kunne lige havde tilføjet en linje med, at "alle ved jo at mit hjerte er gennemstribet".
Sikker på at han er væk inden vinduet lukker.
Jeg tænker Max gerne vil væk nu, men at han også bekymrer sig om sit omdømme i og omkring klubben. For mig virker det ikke spor konstrueret. Jeg tror mere han efter interviewet (som ikke er det mest behagelige for en spiller i den situation, der skal balancere hvor ærlig han skal være) ærgrede sig over, at han ikke også fik sagt, at han er glad for at være i klubben, men også har ambitioner om mere.Last edited by Agbre; 25-06-2024, 12:11.
- Likes 1
Comment
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/hvid...-i-hvidovre-if
Er der noget med han ikke vil være fuldtidsprof.? Og et det er derfor han stopper i Hvidovre.?
Ellers kunne han være et noget mere kompetent bud på en angriber på en 1-årig, end Thomas Mikkelsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Tror du helt seriøst nogen har bedt ham om at skrive noget på Twitter om det?
Jeg tænker Max gerne vil væk nu, men at han også bekymrer sig om sit omdømme i og omkring klubben. For mig virker det ikke spor konstrueret. Jeg tror mere han efter interviewet (som ikke er det mest behagelige for en spiller i den situation, der skal balancere hvor ærlig han skal være) ærgrede sig over, at han ikke også fik sagt, at han er glad for at være i klubben, men også har ambitioner om mere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Tror du helt seriøst nogen har bedt ham om at skrive noget på Twitter om det?
Jeg tænker Max gerne vil væk nu, men at han også bekymrer sig om sit omdømme i og omkring klubben. For mig virker det ikke spor konstrueret. Jeg tror mere han efter interviewet (som ikke er det mest behagelige for en spiller i den situation, der skal balancere hvor ærlig han skal være) ærgrede sig over, at han ikke også fik sagt, at han er glad for at være i klubben, men også har ambitioner om mere.Last edited by Online; 25-06-2024, 13:21.
Comment
-
Han er jo bare et blandt mange ofre, som ikke tør sige det ene og heller ikke det andet. Og så bliver det sådan noget lal midt imellem.
Hvornår blev fans så porøse, at en spiller ikke må sige det er totalt røv og nøgler at spille 1. Division og jeg vil gerne noget andet.
Han skal selvfølgelig videre og det lyser ud af ham.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHan er jo bare et blandt mange ofre, som ikke tør sige det ene og heller ikke det andet. Og så bliver det sådan noget lal midt imellem.
Hvornår blev fans så porøse, at en spiller ikke må sige det er totalt røv og nøgler at spille 1. Division og jeg vil gerne noget andet.
Han skal selvfølgelig videre og det lyser ud af ham.
Så nu er det "okay" med sådan en udmelding
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr der nogen der kan hjælpe mig med lidt matematik?
I SFÅ bliver de ved med at nævne de 5 fra akademiet der rykkes op.. Og nu skal der tælles
Markus McCoy
Julius Berthel Askou
Elias Hansborg
Nikolaj Juul-Sandberg
Og hvem er nr 5? De sagde det flere gange
Eller også kan de bare ikke tælle.
Comment
Comment