Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    som jeg husker det blev han netop ikke brugt. Nærmest før vi så ham starte inde i foråret.

    kan være jeg husker forkert.

    Uagtet - så mener jeg ikke vi skal smide de unge for løverne på den måde. Både for spillernes skyld - men også for holdet, mener man at vi skal rykke op efter én sæson - så kan man ikke basere sit hold på helt unge.

    Men det er selvfølgelig bare min måde at vurdere tingene på
    Hvis de unge er gode nok er de gamle nok. Det er philisofien i fcn.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Hvis de unge er gode nok er de gamle nok. Det er philisofien i fcn.
      jamen helt enig. Vi så det med Slotsager.

      Jeg tvivler dog på det er 4 spillere af slotsagers kaliber vi rykker op denne sommer. Og det er jo okay - giv dem nu muligheden for at vende sig til tempoet og hvad der ellers følger med livet som prof. uden at alt skal afhænge af dem.

      Hent noget erfaring ind, slår de unge dem af til træning - fedt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        jamen helt enig. Vi så det med Slotsager.

        Jeg tvivler dog på det er 4 spillere af slotsagers kaliber vi rykker op denne sommer. Og det er jo okay - giv dem nu muligheden for at vende sig til tempoet og hvad der ellers følger med livet som prof. uden at alt skal afhænge af dem.

        Hent noget erfaring ind, slår de unge dem af til træning - fedt.
        Syntes allerede han har vist at han er god nok. Syntes faktisk at han var en af de bedste på banen hver gang han spillede. Og hvis vi skal spille med 3 centrale skal han da helt sikkert spille hver gang hvis han ellers er fit nok

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          jamen helt enig. Vi så det med Slotsager.

          Jeg tvivler dog på det er 4 spillere af slotsagers kaliber vi rykker op denne sommer. Og det er jo okay - giv dem nu muligheden for at vende sig til tempoet og hvad der ellers følger med livet som prof. uden at alt skal afhænge af dem.

          Hent noget erfaring ind, slår de unge dem af til træning - fedt.


          Det er en svær balance. Selvfølgelig skal vores hold ikke bestå af 17-årige, men vores hold skal dælme heller ikke bestå af mættede udlændinge, det har vi prøvet. I rimelig mange år efterhånden.

          Men tese er, at hvis de erfarne spillere er til stede i truppen, så spiller de også om søndagen.
          og så får de unge ikke den spilletid og erfaring som de skal bruge for at udvikle sig.

          Der skal enkelte med erfaring, der er for gode til at sige nej til. Og så skal der være rigtig mange unge gutter med vilje og ærgerrighed.

          Sådan nogle som Ejdum og Kjerrumgaard skal efter min mening spille fra start og fast.
          Markus J og Charly har brug for at spille meget for at udvikle sig / vise at man er god nok (charly)

          Ikke alt kan måles i træningen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            som jeg husker det blev han netop ikke brugt. Nærmest før vi så ham starte inde i foråret.

            kan være jeg husker forkert.

            Uagtet - så mener jeg ikke vi skal smide de unge for løverne på den måde. Både for spillernes skyld - men også for holdet, mener man at vi skal rykke op efter én sæson - så kan man ikke basere sit hold på helt unge.

            Men det er selvfølgelig bare min måde at vurdere tingene på
            Tror ikke helt jeg forstår din pointe - eller i hvert fald hvordan den relaterer sig til det, jeg skriver. Måske vi bare taler forbi hinanden. Jeg skriver om Ejdum på nuværende tidspunkt. Han har i min verden bevist sig og skal ikke være en spiller, der får 10-20 minutters indhop i første division i næste sæson. Ligeledes er jeg overbevist om at han i den kommende sæson nok skal kunne spille størstedelen af alle kampe i 90 minutter, hvis han får opstarten med, er fast mand i startopstillingen fra starten, undgår skader, osv. Der tror jeg at hans løben tør for kræfter i forårets kampe skyldes at han netop gik fra meget lidt spilletid til starter. Det tager lidt tid at komme i rigtig kampform i kamptempo på den centrale midt, og det gælder både ung som gammel (Tverskov havde samme issue da han blev rykket op på midten).
            Hvis ikke man skal “smide de unge for løverne” ved at spille en mand som Ejdum på fuld tid i første division på nuværende tidspunkt kan man vist lige så godt droppe akademiet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Tror ikke helt jeg forstår din pointe - eller i hvert fald hvordan den relaterer sig til det, jeg skriver. Måske vi bare taler forbi hinanden. Jeg skriver om Ejdum på nuværende tidspunkt. Han har i min verden bevist sig og skal ikke være en spiller, der får 10-20 minutters indhop i første division i næste sæson. Ligeledes er jeg overbevist om at han i den kommende sæson nok skal kunne spille størstedelen af alle kampe i 90 minutter, hvis han får opstarten med, er fast mand i startopstillingen fra starten, undgår skader, osv. Der tror jeg at hans løben tør for kræfter i forårets kampe skyldes at han netop gik fra meget lidt spilletid til starter. Det tager lidt tid at komme i rigtig kampform i kamptempo på den centrale midt, og det gælder både ung som gammel (Tverskov havde samme issue da han blev rykket op på midten).
              Hvis ikke man skal “smide de unge for løverne” ved at spille en mand som Ejdum på fuld tid i første division på nuværende tidspunkt kan man vist lige så godt droppe akademiet.
              jamen så tror jeg bestemt vi har "talt" forbi hinanden.

              Jeg mener også Ejdum skal starte inde som det ser ud nu. Om han kan klare 90 min er jeg lidt i tvivl om men så er det netop at en af de unge kan aflaste ham.

              - det jeg skrev ud fra var netop at jeg ikke ville starte med dem der lige er rykket op. Giv dem en første sæson lidt som Ejdum - dog gerne med noget mere kontinuerligt spilletid end det han fik.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                [/B]

                Det er en svær balance. Selvfølgelig skal vores hold ikke bestå af 17-årige, men vores hold skal dælme heller ikke bestå af mættede udlændinge, det har vi prøvet. I rimelig mange år efterhånden.

                Men tese er, at hvis de erfarne spillere er til stede i truppen, så spiller de også om søndagen.
                og så får de unge ikke den spilletid og erfaring som de skal bruge for at udvikle sig.

                Der skal enkelte med erfaring, der er for gode til at sige nej til. Og så skal der være rigtig mange unge gutter med vilje og ærgerrighed.

                Sådan nogle som Ejdum og Kjerrumgaard skal efter min mening spille fra start og fast.
                Markus J og Charly har brug for at spille meget for at udvikle sig / vise at man er god nok (charly)

                Ikke alt kan måles i træningen.
                enig.

                min pointe gik på at de helt nye - dem der lige er rykket op nok ikke lige skal være startere fra dag 1.

                Ejdum og Kjerrumgaard, Markus og Charly og Aske skal, hvis de ellers er gode nok være en del af stammen.

                Og ja det er klart en balancegang man skal gå ifht trupsammesætning.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Syntes allerede han har vist at han er god nok. Syntes faktisk at han var en af de bedste på banen hver gang han spillede. Og hvis vi skal spille med 3 centrale skal han da helt sikkert spille hver gang hvis han ellers er fit nok
                  du får lige samme svar - jeg tænker bestemt også Ejdum skal spille nu som en fast del af midtbanen.

                  Jeg ser bare gerne vi får lidt mere erfaring derind også, og så kan en Juul-Sandberg løbende få 10-15 min når eks. Ejdum løber tør for kræfter

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    enig.

                    min pointe gik på at de helt nye - dem der lige er rykket op nok ikke lige skal være startere fra dag 1.

                    Ejdum og Kjerrumgaard, Markus og Charly og Aske skal, hvis de ellers er gode nok være en del af stammen.

                    Og ja det er klart en balancegang man skal gå ifht trupsammesætning.
                    Vi er enige.

                    Men igen en balance for at sikre at juul-Sandberg m.fl. så også kan komme ind og spille, uden at skulle bære hele ansvaret.
                    En af Troels' mange opgaver

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      jamen så tror jeg bestemt vi har "talt" forbi hinanden.

                      Jeg mener også Ejdum skal starte inde som det ser ud nu. Om han kan klare 90 min er jeg lidt i tvivl om men så er det netop at en af de unge kan aflaste ham.

                      - det jeg skrev ud fra var netop at jeg ikke ville starte med dem der lige er rykket op. Giv dem en første sæson lidt som Ejdum - dog gerne med noget mere kontinuerligt spilletid end det han fik.
                      Fair nok. Det er vi enige i. Jeg reagerede blot på din observation om at Ejdum har det med at løbe tør for benzin efter 60 minutter - lige det tror jeg ikke bliver tilfældet i den kommende sæson, hvis han får den rolle vi vel allesammen regner med, han gør.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Fair nok. Det er vi enige i. Jeg reagerede blot på din observation om at Ejdum har det med at løbe tør for benzin efter 60 minutter - lige det tror jeg ikke bliver tilfældet i den kommende sæson, hvis han får den rolle vi vel allesammen regner med, han gør.
                        nej tænker han får bygget mere og mere på.

                        Men igen, vi har 5 udskiftninger at gøre godt med - håber vi kommer til et sted hvor vi får lukket de fleste kampe og vil kunne bringe de helt unge ind - med 15 min igen. Om det så er for Ejdum eller Manneh eller en 3 midtbane er lidt underordnet

                        edit: og det var heller ikke ment som en kritik af Ejdum - blot en konstatering. Han løb tør for kræfter efter 60-70 min det var jo tydeligt at se. Og det er jo helt i orden. Han gav jo for fanden alt han havde i sig - så ikke en finger at sætte på det
                        Last edited by mhbp; 13-06-2024, 10:31.

                        Comment


                          SIF henter en fra Kasakhstan

                          SE fra Cameroun/albansk fodbold

                          Mange var efter BW for at hente spillere fra alle verdenshjørner (hvilket han vel reelt ikke gjorde?).

                          Men tror det er fremtiden når vi nu er (endnu) længere nede i fødekæden... vi kan ikke blive ved med at fortælle historien om "Miraklet i Madrid" (da de spillere vi gerne vil have ikke engang var født på det tidspunkt) og vores storslået strategi (som vi aldrig har levet op til) !

                          Tror vi snart kan se nogle salg, men først indkøb meget sent i vinduet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            SIF henter en fra Kasakhstan

                            SE fra Cameroun/albansk fodbold

                            Mange var efter BW for at hente spillere fra alle verdenshjørner (hvilket han vel reelt ikke gjorde?).

                            Men tror det er fremtiden når vi nu er (endnu) længere nede i fødekæden... vi kan ikke blive ved med at fortælle historien om "Miraklet i Madrid" (da de spillere vi gerne vil have ikke engang var født på det tidspunkt) og vores storslået strategi (som vi aldrig har levet op til) !

                            Tror vi snart kan se nogle salg, men først indkøb meget sent i vinduet.
                            nej lige den del a kritikken syntes jeg også var forfejlet.

                            Men kvaliteten på spillerne der blev hentet ind - der var bare for mange fejlskud.

                            Der er jo ingen der snakker om Manneh - en Gambianer der blev hentet i polen og som vidst har været en tur omkring spanien også. Han har da været vidt omkring - men levere godt, så er det jo ligegyldigt hvor man har fundet ham henne.

                            Havde Buya; en spiller fra Sierra Leone, tidligere topscore i sverige og med en smuttur til kina....havde han leveret så havde det været godt set. Nu faldt han helt igennem - så det en cirkus spiller man har hentet.

                            Comment


                              https://www.transfermarkt.com/mads-a.../spieler/48805
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Det bliver et nej tak herfra.

                                Comment

                                Working...
                                X