Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

En skam. Men det er tydeligvis ikke i OB’s interesse at tage gamle spillere tilbage, som gerne vil OB.

Stort held og lykke skal lyde til Desler.

Hent Kim Brink som direktør for OB (1. hold, Akademi, OdenseQ, Adm. etc.).

Udnævn Nagel til Transfermeister for 1. holdet,

Hent Kim Engstrøm som 1. holds træner. Han kender spillerne fra Akademiet, har arbejdet tæt med Tonny Hermansen. Foreslog ham før Alm og om han træner OB eller B93 så håber jeg striwerne trækker mest selvom han lige har forlænget og er det suppen er det en væsentlig forfremmelse. Han kan implementere Akademiets spil på 1. holdet. VI ER OB.

Alternativt så hent David Nielsen hvis LB rykker ned og OB overlever.

Sats på egne spillere; bedre transation og så hent OB spillere som Høegh, Greve, Klynge, Christian Sørensen, evt. Barett m.fl. i stedet for dem der kontraktudløb og sælges.

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hent Kim Engstrøm som 1. holds træner. Han kender spillerne fra Akademiet, har arbejdet tæt med Tonny Hermansen. Foreslog ham før Alm og om han træner OB eller B93 så håber jeg striwerne trækker mest selvom han lige har forlænget og er det suppen er det en væsentlig forfremmelse. Han kan implementere Akademiets spil på 1. holdet. VI ER OB.

Sats på egne spillere; bedre transation og så hent OB spillere som Høegh, Greve, Klynge, Christian Sørensen, evt. Barett m.fl. i stedet for dem der kontraktudløb og sælges.

Det er meget romantisk, men manden har vel reelt set været væk fra topfodbold siden han blev kylet ud for snart 15 år siden? Topfodbold har ændret sig meget siden da, så det ville være noget af et sats (ikke dermed sagt at det ikke nødvendigvis kunne fungere). Derudover er det vel tvivlsomt han har lyst til at arbejde for Thorborg igen efter, hvordan det endte sidst, eller hvad?

Hvis jeg bar Thorborg ville jeg sætte alt ind for st overbevise Keld Bordinggaard om, at han har opnået hvad han kan i Leverkusen, og at det er på tide han kommer hjem og fører OB tilbage til toppen. Give ham nøglerne til hele lortet som en art teknisk direktør. Det kræver selvfølgelig at Thorborg rent faktisk forstår, at han ikke skal være inde over de fodboldmæssige beslutninger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Ikke for at undsige dig men ved vi om Han overhovedet var interesseret i at vende hjem?
        ​​​​​​.... Kunne jo være endnu et udenlandsk eventyr lugtede mere tiltrækkende end en dillitantisk ledet, næsten sikker nedrykker
        Da han var med i SFÅ for et par måneder siden, lød det ikke som om, at han var specielt opsat på at vende hjem i hvert fald. Så nej, tror ikke rigtigt det har været oppe at vende hos den gode Desler.

Så gerne at vi hentede Høegh, Falk og Greve hjem selvom det selvfølgelig er fuldkommen urealistisk med en tur ned i 1.div - det var det nok uanset hvad...

Comment

Følgende 25-mandstrup ville ellers være liderligt nok :)

Myhra
          Bernat
          OC

Desler
          Høegh
          Slotsager
          Hasan Kurucay
          Jacob Rasmussen
          Barrett
          Aske
          Grubbe
          Mccoy

Markus Jensen
          Ejdum
          Greve
          Falk
          Eriksen
          Nouck
          Hansborg
          Jens Jakob
          Frøkjær
          Breum

Fenger
          Kadrii
          Luca K

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Det er meget romantisk, men manden har vel reelt set været væk fra topfodbold siden han blev kylet ud for snart 15 år siden? Topfodbold har ændret sig meget siden da, så det ville være noget af et sats (ikke dermed sagt at det ikke nødvendigvis kunne fungere). Derudover er det vel tvivlsomt han har lyst til at arbejde for Thorborg igen efter, hvordan det endte sidst, eller hvad?

Hvis jeg bar Thorborg ville jeg sætte alt ind for st overbevise Keld Bordinggaard om, at han har opnået hvad han kan i Leverkusen, og at det er på tide han kommer hjem og fører OB tilbage til toppen. Give ham nøglerne til hele lortet som en art teknisk direktør. Det kræver selvfølgelig at Thorborg rent faktisk forstår, at han ikke skal være inde over de fodboldmæssige beslutninger.
            Super ide

Men ved ikke om KB helt har glemt denne sag

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...center/6964538

https://sport.tv2.dk/fodbold/2018-05...-fodboldcenter

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/...-til-fordel-ob

https://jyllands-posten.dk/sport/fod...boldcentersag/

Kunne sikkert havde løst problemerne med træningsanlægget i Ådalen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Og DBU skulle betale gildet.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Daniel Høegh, den skal da prøves. Han har udløb om et år. Der tror jeg ikke Randers står klar med en forlængelse. Tror vi har en chance, hvis vi giver ham 2-3 år. Det er måske mere end vi ville tilbyde i en perfekt verden, men nu er verden så heller ikke helt perfekt. Han ville kunne give os mange procent til næste år, måske de procenter der gør forskellen.

Vi skal skifte så meget på så kort tid. Høegh ville være nem at integrere.

Det kræver selvfølgelig nok at Randers kan finde en erstatning de gerne vil have.

Comment

Vi skal ikke have David Nielsen som en langsigtet løsning, der er en skov af dårlige historier i halen på ham. Glem alt om ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Daniel Høegh, den skal da prøves. Han har udløb om et år. Der tror jeg ikke Randers står klar med en forlængelse. Tror vi har en chance, hvis vi giver ham 2-3 år. Det er måske mere end vi ville tilbyde i en perfekt verden, men nu er verden så heller ikke helt perfekt. Han ville kunne give os mange procent til næste år, måske de procenter der gør forskellen.

Vi skal skifte så meget på så kort tid. Høegh ville være nem at integrere.

Det kræver selvfølgelig nok at Randers kan finde en erstatning de gerne vil have.
                    De kan da få Helander kvit og frit

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      De kan da få Helander kvit og frit
                      Ja, han er jo kontraktløs

Comment

håber godt nok ikke man laver den slags drastiske course correction som man har for vane. Under Kent spillede man tikitaka - det virkede ikke så man hev hårdt i rattet og kørte over i den helt anden banen med Michelsen.

Nu har man smidt alt for meget "OB-kultur" ud under BW - skulle man så bare hovedløst hive alle ind der har en eller anden OB fortid for at rette op på det?

Find nu ud af hvad man vil, hvordan man vil spille og hent så de rigtige folk hjem. Daniel Høegh ville sikkert passe fint ind - Slots sælges nok. Med Høegh, BP, Bojang og Gomez er der da vidst et rimeligt kompetent forsvar.

Men nu hørte jeg SFÅ i går og her blev JJT og julius eskesen nævnt - men passer de ind i hvad man vil? (ved man hvad man vil?) Baseret på spillet og midtbanen de sidste par kampe - så er det måske ikke lige de typer jeg tænker passer ind.

Greve kunne jeg måske bedre se - men hvorfor skulle han vende tilbage til en 1 divisionsklub.

Har man fået etableret nogle kontakter i det gambianske fodbold miljø (minteh, Yaya og Manneh) så håber jeg da heller ikke det er noget man bare kasserer igen.

Jeg håber man får rettet til ovenpå en tumultarisk periode. Får styrket miljøet - men skal OB rykke sig på sigt så skal der bare hentes erfarne kvalitetsspillere ind der kan støtte de unge.

Og så håber jeg da at man internt har et bedre scoutingnetværk end bare at kigge på hvem der tidligere har været en tur omkring ådalen...

Comment

Nu har der godt nok været nogle ret urealistisk, romantiske og forblændet-i-fortiden indlæg i denne tråd efterhånden,

Tror måske folk skal screw down a little bit the expectations.

Kim Brink retur, nej vel.
                          Keld bordingaard retur fra de tyske mestre, ikke rigtig
                          Falk og Cristian S vil vildt gerne spille 1. div, og fck vil af med dem, ikke rigtig.
                          Greve og Bif det samme, heller ikke.
                          David Nielsen, neeeeeej

Comment

Spændende:
                            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...d-ob-lejesvend
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Haha. Det er i mine øjne den mest hovedrystende vi har lavet de seneste år. Og det siger ikke så lidt. Der har godt nok været mange.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Nu var mit indlæg mest ment som et humoristisk indslag men KB har da været i andre fodboldklubber end i OB og har været direktør i en anden virksomhed og ved siden af haft sit fodboldkonsulent ved siden af.
                                Når det er sagt så er det at være direktør jo at lede - fodbolddelen skulle Nagel tage sig af ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X