Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Altså. TB leder efter spillere - også rutinerede - der kan bruges i SL efter en eventuel oprykning. Det kan Mads Albæk ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      SIF henter en fra Kasakhstan

      SE fra Cameroun/albansk fodbold

      Mange var efter BW for at hente spillere fra alle verdenshjørner (hvilket han vel reelt ikke gjorde?).

      Men tror det er fremtiden når vi nu er (endnu) længere nede i fødekæden... vi kan ikke blive ved med at fortælle historien om "Miraklet i Madrid" (da de spillere vi gerne vil have ikke engang var født på det tidspunkt) og vores storslået strategi (som vi aldrig har levet op til) !

      Tror vi snart kan se nogle salg, men først indkøb meget sent i vinduet.
      Han handlede ind i øst og vest, uden nogen nærmere strategi eller form for sammensætning af holdet, og i øvrigt imod det han ellers forklarede var transfer filosofien.

      Hvad andre hold gør er sagen fuldstændig uvedkommende.

      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Stop stop stop.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Han handlede ind i øst og vest, uden nogen nærmere strategi eller form for sammensætning af holdet, og i øvrigt imod det han ellers forklarede var transfer filosofien.

          Hvad andre hold gør er sagen fuldstændig uvedkommende.
          Jeg brugte de andre hold, som eksempler på, hvor svært markedet er.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jeg brugte de andre hold, som eksempler på, hvor svært markedet er.
            Hvem siger det er fordi det er svært, at de har handlet som de har?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Hvem siger det er fordi det er svært, at de har handlet som de har?
              Okay, jeg orker ikke at gå ned ad den vej...

              Jeg prøvede bare at sige, at det bliver svært for Troels/Nagel at finde spillere med SL potentiale (til 1. division), når man ser hvor SL-klubber (i den nedre del) henter spillere fra.

              Finder det lidt naivt at tro vi kan finde spillere fra "nærområdet" til en fornuftig pris, når andre over os ikke kan. Tvivler på, at SIF har afskrevet Skandinavien fordi de har forelsket sig i tidligere sovjetiske republikker, men jeg kan selvfølgelig igen tage fejl!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Okay, jeg orker ikke at gå ned ad den vej...

                Jeg prøvede bare at sige, at det bliver svært for Troels/Nagel at finde spillere med SL potentiale (til 1. division), når man ser hvor SL-klubber (i den nedre del) henter spillere fra.

                Finder det lidt naivt at tro vi kan finde spillere fra "nærområdet" til en fornuftig pris, når andre over os ikke kan. Tvivler på, at SIF har afskrevet Skandinavien fordi de har forelsket sig i tidligere sovjetiske republikker, men jeg kan selvfølgelig igen tage fejl!
                Sikke noget vrøvl. Det viser ikke en døjt om transfervinduet for OB, at sølle to spillere er hentet "der fra"... til hele superligaen i øvrigt.

                Nu bliver det for useriøst!

                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  FS/SF skriver i dag (nu) at Bashkim stopper karrieren på grund af problemer med knæ og krop i fht. til restitution. Det forlyder at han fortsætter i enten OB eller en anden klub i en eller anden funktion.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Sikke noget vrøvl. Det viser ikke en døjt om transfervinduet for OB, at sølle to spillere er hentet "der fra"... til hele superligaen i øvrigt.

                    Nu bliver det for useriøst!
                    Fint, du mener jeg vrøvler og du er seriøs

                    Ved ikke om du bevidst misforstår, hvad jeg skriver, men fred være med det.

                    Lad os tage snakken op igen når vinduet er lukket.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      FS/SF skriver i dag (nu) at Bashkim stopper karrieren på grund af problemer med knæ og krop i fht. til restitution. Det forlyder at han fortsætter i enten OB eller en anden klub i en eller anden funktion.
                      Hvis det er i OB, burde det vel være meldt ud i dag i forbindelse med "organisationsændringen" på hjemmesiden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        FS/SF skriver i dag (nu) at Bashkim stopper karrieren på grund af problemer med knæ og krop i fht. til restitution. Det forlyder at han fortsætter i enten OB eller en anden klub i en eller anden funktion.
                        Kunne være fedt hvis han fortsatte i OB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Fint, du mener jeg vrøvler og du er seriøs

                          Ved ikke om du bevidst misforstår, hvad jeg skriver, men fred være med det.

                          Lad os tage snakken op igen når vinduet er lukket.
                          Hvorfor skulle jeg bevidst misforstå. Der er da ikke noget at misforstå.
                          Det du skriver er jo klart og tydeligt. Men ja, god idé hvis du lige venter med at skabe et scenarie til når/hvis det rent faktisk findes.

                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Hvorfor skulle jeg bevidst misforstå. Der er da ikke noget at misforstå.
                            Det du skriver er jo klart og tydeligt. Men ja, god idé hvis du lige venter med at skabe et scenarie til når/hvis det rent faktisk findes.
                            Det findes, men fint at du ikke tror det og vi har en ladeport af muligheder.

                            Jeg håber, du har ret når vinduet er lukket

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Det findes, men fint at du ikke tror det og vi har en ladeport af muligheder.

                              Jeg håber, du har ret når vinduet er lukket
                              Vi snakker to spillere, som SIF og SDR har fulgt længe. Skulle det virkelig vise sværheden for OBs transfermuligheder, at de henter de to spillere nu? Er de to spillere virkelig nok for dig til at vise et scenarie for OBs transfermuligheder?

                              En ladeport af muligheder??? Hvorfor bliver du barnlig? Jeg snakker på ingen måde om en ladeport af muligheder, eller om der skulle blive færre muligheder, for den sags skyld.
                              Jeg siger til dig, at sølle to indkøb da ikke kan vise hvor svært eller let det bliver for OB. Hvordan skulle de to, i øvrigt i en større mængde indkøb af danskere, skandinavere og europæere, kunne være grobund for OBs muligheder?

                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Håber TB ser Serbien mod England. OB skal spille som Serbien. Så får man tribunerne med.

                                Comment

                                Working...
                                X