Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Yes. Ingen tvivl længere. Kun et spørgsmål om tid og pris nu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Ja det virker til at man i hvert fald er i dialog. TB pointerede at han holder formen ved lige ved at benytte klubbens faciliteter og ikke træne med holdet. Det gør han så nu. Det tror jeg ikke var sket, hvis Trybull fortsat meldte sig fuldstændig uinteresseret. Er dialogen dog genåbnet skal OB nok også finde en lille stilling, hvor han kan udvikle sine trænerambitioner. Det bør vi dog uden de store problemer kunne imødekomme for at få sådan en kapacitet
      Tænker han får noget akademi rolle, som han havde sidste år

      Comment


        Nogen der ved, hvad der sker med BK

        Comment


          OBstruktion antyder på Twitter at vi både hejrer Bonde og Trybull. Glimrende hvis sandt, sammen med Ejdum burde de udgøre en mere end kapabel midtbanetrio i første division.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            OBstruktion antyder på Twitter at vi både hejrer Bonde og Trybull. Glimrende hvis sandt, sammen med Ejdum burde de udgøre en mere end kapabel midtbanetrio i første division.
            Det ville være ganske solidt. Men det er vel ikke nok, hvis vi antager at både Manneh og Al Hajj ryger, så er vi stadig tynde derinde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

              havde han spillet for FCN havde du siddet og hevet dig i pibe over ham, så din så kaldte objektivitet er jo ikke eksisterende
              Jeg kan sagtens se at den kan fremstå provokerende at blive udfordret på det her, men jeg vil igen pointere at jeg ikke er fan af noget klubhold, udelukkende fan af landsholdene :).

              Hvilke kvaliteter har Slotsager, som DU ser det?
              Hvad stikker ud?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Nu er du jo heller ikke fodbold faglig. Du mente Obbekjær var en kommende stor stjerne som OB ikke havde en chance for at holde på.
                Casper Nielsen var slet ikke god nok til OB.
                Mange af dine såkaldte fcn stjernestjerner har fejlet big time.
                Kan faktisk ikke huske du har ramt noget vi andre ikke har set komme.
                Uha, jeg har nu forudset en del spillere, langt det meste af det har dog intet med OB at gøre :).

                Obbekjær er for langsom, det var det der ødelagde det for ham og ja, der tog jeg fejl ... har du taget fejl før Kielberg, nogensinde?

                Casper Nielsen ser jeg fortsat ikke som nogen stor spiller, men som en ekstrem fighter og det bragte ham langt.

                Husk igen på, det er lidt dumt at skulle sige det igen, men jeg er ikke fan af noget klubhold, kun af landsholdene og da FCN er gode til at skabe folk til dem, så har jeg en del opmærksomhed der :).
                FC Fup skulle aldrig have været i suppen!
                Last edited by Entusiastens; 11-07-2024, 13:41.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  OBstruktion antyder på Twitter at vi både hejrer Bonde og Trybull. Glimrende hvis sandt, sammen med Ejdum burde de udgøre en mere end kapabel midtbanetrio i første division.
                  Hvor? Kan ikke se de har postet noget

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Hvor? Kan ikke se de har postet noget
                    https://x.com/OBstruktion1887/status...41459070619762

                    Går ud fra det er det her

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      Det ville være ganske solidt. Men det er vel ikke nok, hvis vi antager at både Manneh og Al Hajj ryger, så er vi stadig tynde derinde
                      Ligner pt at Manneh bliver

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ligner pt at Manneh bliver
                        Det passer mig fint. Så ved jeg ikke hvordan de blander kortene, hvis Trybull også kommer. Personligt synes jeg Manneh er et bedre match på 6'eren end 8'eren.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                          Ja okay. Krydser fingre for de har ret. Vi har brug for bredden, kvaliteten og konkurrencen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                            Det passer mig fint. Så ved jeg ikke hvordan de blander kortene, hvis Trybull også kommer. Personligt synes jeg Manneh er et bedre match på 6'eren end 8'eren.
                            Han spillede 6`er idag. Og spillet flyder bare så meget bedre med ham på banen. Han har klasse

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Han spillede 6`er idag. Og spillet flyder bare så meget bedre med ham på banen. Han har klasse
                              Efter min mening skal vi have en god pasningsspiller på 6'eren, og Manneh er efter min mening det bedste bud på en spiller der kan ligge og lave 100 afleveringer på en kamp med en høj hitrate, for hele tiden at holde spillet kørende.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Efter min mening skal vi have en god pasningsspiller på 6'eren, og Manneh er efter min mening det bedste bud på en spiller der kan ligge og lave 100 afleveringer på en kamp med en høj hitrate, for hele tiden at holde spillet kørende.
                                Yeps. Jeg ser det kun som et luxus problem hvis vi også får Trybull. Bonde skal helt klart være 8`er hvis han kommer. Vi er nød til at have noget der er bedre end Grubbe som var 8`er idag. Det er altså ikke kvalitet nok

                                Comment

                                Working...
                                X