Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Richard Møller Nielsen var vist assistent under Sepp Piontek og Kim Brink havde Vigge Jensen ved sin side ;-).

Jeg tror faktisk Søren Kroghs bedste chance for at "overleve" som cheftræner er hvis han får en stærk og rutineret træner ved sin side.

Min mit eget håb og bedste bud er at vi får både ny cheftræner og assistent denne sommer.
    Ok så! Men så har du muligheden her TB

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Synes godt nok det er et par store navne du har som assistent under Søren Krogh
    Richard Møller Nielsen var vist assistent under Sepp Piontek og Kim Brink havde Vigge Jensen ved sin side ;-).

Jeg tror faktisk Søren Kroghs bedste chance for at "overleve" som cheftræner er hvis han får en stærk og rutineret træner ved sin side.

Min mit eget håb og bedste bud er at vi får både ny cheftræner og assistent denne sommer.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Mit gæt er at Troels Bech enten:

1. ansætter en assistent med cheftrænerpotentiale, som så kan overtage den dag Søren Krogh skal videre. (bud: Jens Berthel Askou, Per Frandsen, Glenn Riddersholm).

2. ansætter en ny cheftræner som får 100% indflydelse på hvem han vil have med som assistent.
    Synes godt nok det er et par store navne du har som assistent under Søren Krogh

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

1. ansætter en assistent med cheftrænerpotentiale, som så kan overtage den dag Søren Krogh skal videre. (bud: Jens Berthel Askou, Per Frandsen, Glenn Riddersholm).

2. ansætter en ny cheftræner som får 100% indflydelse på hvem han vil have med som assistent.
    At Glen Riddersholm eller Per Frandsen bliver assistent for Søren Krogh er lige så usandsynligt som at vi vinder guld til sommer.

Det sker ikke.

Mine muligheder:
    1. Søren Krogh er cheftræner næste sæson, med en assistentræner med stor erfaring fra Superligaen.
    2. Ny cheftræner, med egen assistent.

Lige nu, hvor Troels Bech hverken be- eller afkræfter noget, så tror jeg mest på mulighed 2.

Kun på baggrund af at jeg synes det er for skørt den måde der bliver kommunikeret på, og det virker til man har rigtig mange bolde i luften.

Det er godt nok også underligt, en cheftræner ikke er med til at vælge sin hjælpende hånd. Det jo helt væk.

Og uanset hvad tror jeg Søren Krogh får svært ved at få sin kontrakt forlænget som cheftræner til sommer. Han skal virkelig levere godt, for det sker tror jeg. Måske Troels Bech også overvejer det scenarie

Der er altså sjældent røg uden der er ild. Og jeg synes der er virkelig meget røg omkring en ny cheftræner. Ikke kun fra en side af, men fra rigtig mange sider.

Leif Rasmussen, sagde i dag i deres podcast, at han fra en af stor sponserne i klubben, har hørt at alle store VIP sponsere mener der kommer en ny cheftræner ind.
    Last edited by Brogaard99; 30-05-2025, 17:30.

Leave a comment:

• Superior
    replied

2 rigtige gode bud, men i min verden er det alternativ 2, der er mest sandsynligt

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Nu har jeg lyttet podcast og genhørt de vigtige sekvenser et par gange. Jeg gætter på, at der er flere bolde i luften.

Jeg tror måske der er noget Troels ønsker mere end Søren, men det ikke er sikkert han kan få det. Om det så er AZ eller en anden.

Måske han også lige pludselig skal ringe og snakke med Jess Thorup, nok for at blive afvist, men måske opkaldet lige skal foretages.

Jeg tror ikke det ligger fast endnu, hvad det ender med.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied

Lidt vildt Troels skal finde en ny assistent til Krogh hvor dynamikken er bedre end Lyng.
    Svarer lidt til at finde en kæreste til sin fætter.

Hvad var der egentlig galt med Krogh/Lyng? Kunne de ikke sammen?

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Lidt vildt Troels skal finde en ny assistent til Krogh hvor dynamikken er bedre end Lyng.

Ja jeg står lidt med samme spørgsmål i mit hoved.
    Altså 21 mål på dødbolde, kunne man da godt bruge i SL.

Vil man nu fjerne lidt fokus på dødbolde eller?

Det er godt nok underligt.

Søren er jo ikke inde over hvem der bliver assisten ihvertfald.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    En manglende forlængelse af kontrakten inden der er mindre et år tilbage fortæller vel også noget ..
    og det bliver helt sikkert en historie der kommer til at køre hvis man fortsætter med Krogh...

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg nåede kun at høre halvdelen på vej på arbejde. Men jeg fik samme vibe. Er stadig i tvivl om hvordan det hele ender. Men det er i hvert fald efterhånden tydeligt, at der har været flere muligheder i spil. Og sikkert stadig er. Hvis det bare havde været klappet klart med Mads Lyng ud og Bisgaard ind havde det været meldt ud nu. Selvom det da godt kan være det, det ender med.
    Den med Bisgaard stammer vist bare fra SFÅ. Den er lige så useriøs som den med Zorninger havde købt hus på Langelinie.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Altså. Jeg er i gang med SFÅs podcast med Troels Bech.

Jeg får ikke viben af at Søren Krogh sidder i cheftrænersædet 14/6. Det kan da sagtens være han gør det men jeg synes han taler meget om dynamik, og at han nu er i gang med at finde ud af, hvordan dynamikken skal være, sådan at alle har plads til at kunne levere sit bedste.

Han kunne jo heller ikke garantere vi “bare” skulle have en assistenttræner ind.

Men sådan hører vi jo podcast så forskelligt

Jeg tror stadig der kan ske noget.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg får ikke viben af at Søren Krogh sidder i cheftrænersædet 14/6. Det kan da sagtens være han gør det men jeg synes han taler meget om dynamik, og at han nu er i gang med at finde ud af, hvordan dynamikken skal være, sådan at alle har plads til at kunne levere sit bedste.

Han kunne jo heller ikke garantere vi “bare” skulle have en assistenttræner ind.

Jeg nåede kun at høre halvdelen på vej på arbejde. Men jeg fik samme vibe. Er stadig i tvivl om hvordan det hele ender. Men det er i hvert fald efterhånden tydeligt, at der har været flere muligheder i spil. Og sikkert stadig er. Hvis det bare havde været klappet klart med Mads Lyng ud og Bisgaard ind havde det været meldt ud nu. Selvom det da godt kan være det, det ender med.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Okay? Jamen jeg tager dig da gerne gennem, hvordan jeg opfatter forskellene fra maj 2024 til maj 2025.

1. Jeg opfatter truppens tilstand i foråret 2024 som værende under alt kritik. Jeg har aldrig oplevet et sammenbrud som det, og flere spillere og stabsmedlemmer har været ude og sige, at der var noget rivravruskende galt. Konkret har vi alle sammen kunne læse om "spillere, der ikke ville være her" og grupper der gik og "pissede i hjørnerne". Spillere som Sven Köhler, Rami Al-Hajj, Charly Nouck og Aske Adelgaard virker decideret til at have meldt ud, at de ikke gider mere - og deres præstation var derefter. Søren Krogh melder ud efter en kamp noget i stil med "spillerne gør ikke, hvad jeg beder dem om på banen" og han virker tydeligt frustreret over, hvad det er, der foregår. Kan vi så tilskrive det til Søren Krogh, var Søren Krogh en del af den syge kultur, eller en del af kuren? Hvis han var blevet fyret ved nedrykningen, så havde jeg sagt, at han var en del af det. Nu - Maj 2025, har vi vundet NBL. Vi har ikke spillet prangende, men selv når vi har været allerværst, og spillet har skrantet allermest, har vi fået point. Spillerne virker harmoniske og glade sammen, spillerne virker både til træning og kamp glade for Søren Krogh. Der er en anden stemning i truppen. Det vil jeg kalde et stort fremskridt.

2. Klubben der i maj 2024 rykkede ned havde en DMW af en sportsdirektør, der satte sig på trænerbænken ved siden af Søren Krogh, og det virkede til hele topledelsen var i absolut vildrede. Der var ingen sikre hænder på rattet, kun riven og flåen i håndtager med potentielle løsninger. Vi havde kort forinden fyret Steffen Nielsen i en penibel sag, og vi var ikke rigtig klub noget at skrive hjem om. Vi havde hentet lidt i øst og vest, indtil vinteren 23/24, og så havde vi genudlejet mange af de værste beslutninger igen. Sådan gik hverdagen sin kaotiske gang i den klub, der rykkede ned. Maj 2025 virker klubben udefra set - stabil. Vi har handlet ind i begrænset omfang, vi har ikke lavet nogle store skift i ledelse eller stab henover året. Troels Bech virker til at have fået nøglerne, og han rykker klubben små stabile skridt ad gangen. Vi har som klub holdt fast i vores tilskuerstøtte i første division, hvilket også er en kæmpe cadeaus til fans og klub. Jeg vil mene, at OB som klub er et meget bedre sted i maj 2025 end i 2024. Det kalder jeg også et stort fremskridt.

3. Vi kan debattere om trup og mandskab ikke lidt hører under samme kategori, men de træninger jeg har set, og de gange jeg har observeret interaktion mellem stab, spillere og ledelse vurderer jeg faktisk, at tingene virker bedre i dag end for et år siden. Sejre og oprykning har naturligvis meget at skulle have sagt​, det har vi så skaffet og det hjælper alt sammen.

Overordnet set er OB vel i maj 2025 et meget, meget bedre sted end vi var i maj 2024 - på næsten alle måder. Men det er så bare min (gratis) vurdering af situationen.

Du skal være velkommen til at fremlægge, hvorfor du synes, vi IKKE er et bedre sted, eller hvorfor der ingen fremgang har været at spore?
    Tak for svaret. Nu er jeg straks mere rolig. Jeg kan nu gå den nye sæson i møde med optimisme.

Jeg har ingen mening om vi er et bedre sted, eller om der har været fremgang.
    Vi må jo se om det er til at få øje på næste sæson så.

Og så skal vi da ikke frygte en masse spillere vil væk næste sommer efter en stensikker sidsteplads.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    En manglende forlængelse af kontrakten inden der er mindre et år tilbage fortæller vel også noget ..

Leave a comment:

Working...
X