Nu tilhører jeg slet ikke “Fyr Søren Krogh-fløjen” af Forum, men selv hvis Troels Bech og ledelsen ønskede at skifte træner af en eller anden årsag, så ville det i min optik være et selvmål af dimensioner, overhovedet at overveje et trænerskifte nu.
Man kan mene, hvad man vil om spillet på banen, hans udstråling, hans udtalelser, hans alt muligt, men man kan ikke fornægte, at resultaterne set på denne sæson har været overbevisende. Når man fører en række så markant - og historisk - overlegent, så vil et trænerskifte lige nu, skabe et gigantisk pres på hvem end der kommer ind.
Hvor mange dårlige kampe skal Zornigers (eller hvem end, der gider jobbet) OB spille, før den resultatmæssige sammenligning med Søren Krogh kommer til at tynge. Så kan OB også brande sig på at skifte en resultatmæssig succesfuld træner ud med.. hvad end der så sker (hvis tingene ikke mirakuløst ændrer sig til det bedre - hurtigt)
Jeg ved godt, at OB-fans har kværuleret over træneren helt tilbage til Lars Olsen-tiden, så Troels Bech har jo lidt en pointe, når han kalder os for skeptiske. Men selv, hvis jeg købte præmissen om, at Søren Krogh aldrig bliver den rette OB-træner, så mener jeg ikke tiden er gunstig til et trænerskifte.
Det må man vente med, til hvis det solide forspring forsvinder, og oprykningen bare bliver det mindste truet.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Fodbold handler udover evner om udtryk og attitude. Det er muligt at SK er en fandens god træner, men han udstråler bare ikke cheftrænerattitude, tværtimod han virker meget usikker. Mit bud er, at der fra sommer er en ny cheftræner i OB, og at SK bliver assistent igen, Troels Bech har også øjne og ører, vel også derfor Zorniger spøger i kulissen.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægFor det første er det ikke for mig at se gennem udtalelser i medierne, hvor spillerne skal finde troen på oprykning. For det andet forholder SK sig da til målet, men pointerer bare, der er et stykke vej endnu.
Men forstår ikke helt, hvad I vil have manden til at sige. Skal han sige, at vi rykker helt sikkert op, efter OB lige har spiller 1-1 hjemme mod Hobro?
- Likes 4
Leave a comment:
-
For det første er det ikke for mig at se gennem udtalelser i medierne, hvor spillerne skal finde troen på oprykning. For det andet forholder SK sig da til målet, men pointerer bare, der er et stykke vej endnu.
Men forstår ikke helt, hvad I vil have manden til at sige. Skal han sige, at vi rykker helt sikkert op, efter OB lige har spiller 1-1 hjemme mod Hobro?
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Synes da det er rigtigt af SK ikke at begynde at forholde sig til superligaen med den spillemæssige forfatning, som OB er i lige nu.
Helt enig i mange omkring, at det ikke har været godt på det seneste, og det må SK også tage på sin kappe, men vi behøver jo ikke aktivt at forsøge at finde hullerne i osten
Frygter vi (når oprykningen er sikret), hverken har trup, spillestil eller selvtillid klar til sæsonstart, så vi efter de første 6 - 8 kampe allerede er i minus... og endnu en sæson gentager sig
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Synes da det er rigtigt af SK ikke at begynde at forholde sig til superligaen med den spillemæssige forfatning, som OB er i lige nu.
Helt enig i mange omkring, at det ikke har været godt på det seneste, og det må SK også tage på sin kappe, men vi behøver jo ikke aktivt at forsøge at finde hullerne i osten
- Likes 8
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæghttps://www.tv2fyn.dk/odense/superli...AqkPm_DQKWxcWQ
hvornår begynder den mand at vise noget selvtillid.
Helt enig i mange omkring, at det ikke har været godt på det seneste, og det må SK også tage på sin kappe, men vi behøver jo ikke aktivt at forsøge at finde hullerne i ostenLast edited by Kappen1975; 04-03-2025, 17:53.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæghttps://www.tv2fyn.dk/odense/superli...AqkPm_DQKWxcWQ
hvornår begynder den mand at vise noget selvtillid.
- Likes 1
Leave a comment:
-
https://www.tv2fyn.dk/odense/superli...AqkPm_DQKWxcWQ
hvornår begynder den mand at vise noget selvtillid.Last edited by DD84; 04-03-2025, 16:23.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg er (desværre) ret sikker på, at SK er vores mand indtil vi kommer i fare for at smide oprykningen - han har snuden i sporet og har accepteret den kæmpestore afgang af kvalitet uden fornyelse i dette vindue - - det ville en mere vel estimeret og erfaren træner ikke finde sig i - uden at sige fra og gøre opmærksom på de sportslige konsekvenser.
At SK så burde kunne få mere ud af materialet end han hidtil har fået - det er bare min private mening, men et skifte tror jeg desværre ikke på, på denne side af sommerferien. Jeg tror stadig på oprykningen - men hvis Horsens kommer flyvende og Fredericia eller Esbjerg sætter nogen kampe sammen er der ikke så langt til panik - og vi har jo tidligere set hvad SK kan præstere under pres
- Likes 4
Leave a comment:
-
Jeg håber på en type som Ole Tobiasen og ikke en fra andedammen
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHvis vi antager Krogh, sidder varmt på sædet, hvilke realistiske forstærkninger er der så på markedet, som vil OB og passer til projektet?
Zorniger? Måske, men passer det med akademi?
Steffen Højer? Er OB et skridt ned i forhold til U21?
Jens Berthel Askou? Nuværende assistent i FCK, indtil sommer, go erfaring fra ACH, Goteborg og senest et assistenttræner job i Prag. Men går det med som og far i samme klub, og er det en forstærkning?
Jacob Michelsen? Kan OB og ham se sig sammen igen?
Lars Knudsen? Gode resultater med landsholdet. Er OB for lavt niveau?
Den vilde er Priske. Den tror jeg slet ikke på. Eller en udlænding. Kan ikke se hvilke danske trænere der ellers kunne hentes, og hvilke der reelt vil være en forstærkning.
Zorniger: Er også meget i tvivl om matchet med hvad vi gerne vil med akademi. Måske.
Steffen Højer: Synes ikke det er et skridt ned. Har svært ved at se, at han skulle kunne sigte højere. Kunne lide ham som spiller, men synes ikke han imponerede som træner i Viborg. Og hans resultater med u21 er vel ca. det man som minimum kan forvente?
JBA: Synes hans resultater som cheftræner har været ret så sløje. Og hans Horsens-hold var sgu kedelige. Nej tak.
Michelsen: Det tror jeg ikke kommer til at ske.
Lars Knudsen: Ved reelt nærmest intet om ham som cheftræner. De få kampe han fik for landsholdet er jo bare noget helt andet end at være cheftræner i en klub.
Priske tror jeg heller ikke er realistisk. Enig i, at der ikke er mange oplagte danske navne. Michael Hansen måske. Ved dog ikke om han helt passer til den måde OB gerne vil spille (hvordan det end er). Han er også lidt "kedelig" som type. Kunne godt tænke mig en der kommer med bare 20% Bo H/David N-engergi.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis vi antager Krogh, sidder varmt på sædet, hvilke realistiske forstærkninger er der så på markedet, som vil OB og passer til projektet?
Zorniger? Måske, men passer det med akademi?
Steffen Højer? Er OB et skridt ned i forhold til U21?
Jens Berthel Askou? Nuværende assistent i FCK, indtil sommer, go erfaring fra ACH, Goteborg og senest et assistenttræner job i Prag. Men går det med som og far i samme klub, og er det en forstærkning?
Jacob Michelsen? Kan OB og ham se sig sammen igen?
Lars Knudsen? Gode resultater med landsholdet. Er OB for lavt niveau?
Den vilde er Priske. Den tror jeg slet ikke på. Eller en udlænding. Kan ikke se hvilke danske trænere der ellers kunne hentes, og hvilke der reelt vil være en forstærkning.
Leave a comment:
Leave a comment: