Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

GR har jo direkte sagt, at han ingen interesse har i OB. Jeg tror, det er meget lidt attraktivt at være træner eller sportsdirektør i klubben. Hvem gider dog til et galehus med en inkompetent ejer og ejerkreds.

Ikke så lang tid det organisatoriske setup er som det er !

Ellers finder han klubben/akademiet meget spændende

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja det starter ved toppen

Men hvad er det NT skal gøre som ikke er prøvet ved en kulturbærer som Hemmingsen(fiasko) og en aggressiv og visionær fodbolddirektør(fiasko)?
    Ja han burde kommunikere noget ud selv i stedet for at gemme sig. Men hvad skal der praktisk til? Som ejer er det vel fair nok at have lidt indflydelse på hvad der sker
    Det er et godt spørgsmål, og jeg har ikke svaret.

Det er åbenlyst, at der mangler fodboldfaglighed i bestyrelsen. Alt skal gentænkes og bygges helt grundlæggende op igen. Er man ikke klar til det, så har klubben og byen fortjent ny ejer.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Men hvad er det NT skal gøre som ikke er prøvet ved en kulturbærer som Hemmingsen(fiasko) og en aggressiv og visionær fodbolddirektør(fiasko)?
    Ja han burde kommunikere noget ud selv i stedet for at gemme sig. Men hvad skal der praktisk til? Som ejer er det vel fair nok at have lidt indflydelse på hvad der sker
    det er jo virkeligt svært - da vi reelt ikke aner hvad der foregår. Men lyder til at NT ikke kan lade være med at blande sig.

Jeg vil jo mene hans indflydelse kommer igennem de folk han vælger at ansætte. Og ultimativt jo kan vælge at fyre igen.

Men når man henter eks. BW ind - så er det for at han kan udfylde en rolle, har nogle kompetencer. Og så må man give ham et ansvarsområde, det kan NT vel også være med til at definere, men når BW har fået ansvaret for fodbolddelen - og har et budget han skal holde sig indenfor - så mener jeg bestemt ikke NT og bestyrelsen skal gå ind og "micromanage" - som det lidt lyder som om de har gjort/gør.

Hvis BW vil hente en bestemt spiller til klubben - og har pengene til det, så mener jeg ikke de skal gå ind og blande sig ovenfra. Så har man ikke tillid til medarbejderen - og er også med til at undergrave vedkommende - for du vil ikke kunne regne med hvad personen siger - før NT har sagt god for det.

Leave a comment:

• Jebola
    replied

Ja hvad skal NT gøre - efter min mening er det (stadig) ret enkelt -afsæt en beløbsramme(budget) - holde sig selv, Laumann, Christensen og Augustinus væk fra ALLE sportslige beslutninger om køb/salg/spillestil osv. og overlad dette til 2-3 fodboldfagligt kyndige mennesker - Jimmi Nagel, Tonny Hermansen, cheftræner - man bliver ikke fodboldekspert at at være velhavende eller se mange kampe - den indblanding i den sportslige sektor må ligeledes formodes at skræmme kvalificerede trænere og sportschefer langt væk.
    Det er NT´s klub og NT´s formue der (delvist) er bundet i klubben - derfor skal han naturligvis bestemme de økonomiske rammer - men indenfor disse rammer skal han blande sig udenom den daglige drift.

Leave a comment:

• Jebola
    replied
    SK har efter min mening desværre vist sig at være den helt afgørende fejl i forbindelse med den nu så godt som sikre nedrykning - holdet han overtog klarede sig som man kunne forvente i grundspillet, hvor han stadig havde resten af AA skelettet og sammenhængen. I nedrykningsspillet er der blevet skiftet rundt, spillet folk ude af position, forsøgt unge spillere og forskellige tilgange til defensiven og presspillet - alt sammen uden gennemgående rød tråd og i stigende panik - resultaterne taler for sig selv. Det kan ikke være en seriøs overvejelse at beholde en cheftræner der har skabt så dårlige resultater - truppen er i vintervinduet tilført to spillere til start 11 og har ikke være skadesplaget. At der nu er "faneflugt" i spillertruppen skyldes resultaterne som jo naturligt avler manglende tillid til cheftræneren - der fremstår i stadig stigende grad mærket af presset.
    Jeg synes SK er en uhyre sympatisk og fodboldkyndig mand - men IKKE en velegnet cheftræner for OB - hverken i denne situation eller i genopbygningen. Han mangler efter min mening erfaring og hårdhed - det giver sig udslag i manglende gennemslagskraft og famlende taktiske reaktioner på modstandernes ageren. Resultaterne er entydigt ringere siden han overtog.

Leave a comment:

Working...
X