Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Søren Krogh har et kæmpe medansvar for at vi er rykket ned for første gang i 26 år og han har krampagtigt holdt fast i samme system og spillere, hvor lang langt de fleste kunne se at der skulle prøves noget nyt langt tidligere. Desuden virkede det tit lettere desperat det han prøvede og han vandt 1, jeg gentager 1 hjemmebane kamp og det mener du både skal belønnes samt det er nok at udskifte på assistent posten? Desuden er han mere af FCN skolen som ikke passer i OB. Desuden er hans manglende erfaring var og er udtalt og vi skal ikke længere være prøveklud for hans træner ambitioner. Det har vi på flere planer ikke råd til SK raus og det kan KUN gå for langtsomt.
Desuden: hvad ved du overhovedet om SKs kompetencer? hans kemi med Tonni, Nagel, Troels, og hvordan de kompetencer kan spille sammen? Kunne man tænke sig, at ved at bygge om på organisationen og arbejdsmetoderne, at så kunne man få det bedste frem i folk, i et konstruktivt godt arbejdsfællesskab, som ethvert succesfuld klub har brug for, i stedet for den evindelig brug og smid væk kultur, som faktisk har smadret kulturen i OB i 14 år nu.
Jeg synes, og jeg tror og håber, at OB tænker sig lidt bedre om denne gang. Kan godt være Troels og staben når frem til at SK skal ud, men jeg synes det er superklogt, at man lige trækker vejret og taler ærligt ud indbyrdes, inden man træffer denne beslutning.
Så fred være med blodtørsten på et forum, fyldt med mennesker uden den mindste indsigt ind hvad de har set fra tribunen, og det er helt ok at være fucking pissed, men det skal selvfølgelig ikke være den slags energier der styrer beslutningerne i en prof. fodboldklub.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
igen fortsætter du i noget teoretisk ævl fra en debatsidelinje, hvor man absolut ingen indsigt har i de processer der er foregået, og absolut ingen viden har generelt om fodbold på det niveau. Altså, man kan jo sidde og lukke hvad som helst ud, og det er du jo fri til, men det er jo bare ævl på ævl. Det er satme nemt at sidde på laaaang afstand af virkelighed, og sige at man bare skal finde en der kunne gøre det bedre. Hvem og hvordan og hvorfor?
Jeg er med på, at det er et fodboldforum, og vi skal ikke afkræve trænerbeviser osv. men det der er simpelthen for unuanceret til min smag. Inden træner kan alene styre en fodboldklubs og alle dets aktører, det skal jo være et team-work. Så uanset hvem du opfinder i dit hoved, er det bare ikke så simpelt. Så det er dig der ævler i fantasier og vilde teorier.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig. Og netop derfor er det ekstremt vigtig at vi får en dygtig cheftræner som kan håndtere det pres både teoretisk og i praksis.
Jeg er med på, at det er et fodboldforum, og vi skal ikke afkræve trænerbeviser osv. men det der er simpelthen for unuanceret til min smag. Ingen træner kan alene styre en fodboldklubs og alle dets aktører, det skal jo være et team-work. Så uanset hvem du opfinder i dit hoved, er det bare ikke så simpelt. Så det er dig der ævler i fantasier og vilde teorier.Last edited by SU1978; 28-05-2024, 12:09.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Søren Krogh har et kæmpe medansvar for at vi er rykket ned for første gang i 26 år og han har krampagtigt holdt fast i samme system og spillere, hvor lang langt de fleste kunne se at der skulle prøves noget nyt langt tidligere. Desuden virkede det tit lettere desperat det han prøvede og han vandt 1, jeg gentager 1 hjemmebane kamp og det mener du både skal belønnes samt det er nok at udskifte på assistent posten? Desuden er han mere af FCN skolen som ikke passer i OB. Desuden er hans manglende erfaring var og er udtalt og vi skal ikke længere være prøveklud for hans træner ambitioner. Det har vi på flere planer ikke råd til SK raus og det kan KUN gå for langtsomt.
Hvis OB kun har ambitioner om middelmådighed, så skal vi 100% fortsætte med Søren Krogh. Det han har vist eller mangel på samme kan simpelthen ikke berettige til at fortsætte som cheftræner. Forestil jer lige at han havde været cheftræner i en hvilken som helst anden superligaklub end OB, så var hen røget ud for længe siden. Det er kun fordi "vores" forventninger er blevet så sølle at vi lader os spise af med så dårlig en præstation.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså det er jo svært at argumenterer imod. Det har ikke været godt nok. For mig at se vil den der nedrykningsklausul umiddelbart været det helt store punkt at slå ned på. At Köhler lige pludselig vælger ikke at ville spille - det må også have betydet en hel del for resten af truppen.
Hvis det virkeligt forholder sig sådan - og han har lavet en aftale med en anden klub, mens han er under kontrakt - forstår virkeligt ikke at OB så ikke har reageret hårdere. Både ifht Köhler men også den tyske klub
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTænker mange positive ting om Søren Krogh, coaching, på træningsbanen, i medierne, vellidt blandt de unge, kender OB og truppen indefra og vi er i tidsnød, gode kampe til sidst.
Er bekymret for den taktiske finesse på bænken under kampene, men her kunne man måske skifte Hjortebjerg eller Lyng ? Den overordnede spillestil bliver jo nok lagt i mere faste rammer nu.
Jeg synes det er fint at give Krogh chancen.
Læg dertil at SK og FH begge er flasket op med Nordsjællands spilopfattelse som ligger langt væk fra OB DNA og akademi - jamen så skal vi gå med en anden. Hvis vi kan få fingre i Kim Engstrøm og supplere med en assistent fra akademiet - kan det være en mulighed for at bevare kontinuitet i tingene selv med en ny træner - af assistenterne ville jeg kun beholde ML - han passer til systemet og har ikke været en del af fiaskoen ret længe.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTænker mange positive ting om Søren Krogh, coaching, på træningsbanen, i medierne, vellidt blandt de unge, kender OB og truppen indefra og vi er i tidsnød, gode kampe til sidst.
Er bekymret for den taktiske finesse på bænken under kampene, men her kunne man måske skifte Hjortebjerg eller Lyng ? Den overordnede spillestil bliver jo nok lagt i mere faste rammer nu.
Jeg synes det er fint at give Krogh chancen.Last edited by Mwape; 28-05-2024, 11:05.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Når det er på plads så skal man have en snak med Krogh om han kan se sig selv i det. Af hvad jeg kan høre så er Hermansen mere af den midtjyske skole - mens krogh og hjortebjerg er rundet af nordsjælland så det skal vel "allignes" på en eller anden måde.
- men det er godt nok noget de skal skynde sig med; skal man hen og skifte træneren og formation påvirker det jo også hvilke spillere man skal hente. Og hvem man kan hente
Leave a comment:
-
BW skal jo ikke ansætte spillere, som man ikke kan bruge i en kritisk situation. Der skal man som fodboldleder kunne vurdere rigtigt på mentaliteten, heller ikke det magtede BW (han magtede jo heller ikke at vurdere spilleres potentiale, med alle de totalt overvurderede spillere hah fik skrabet sammen.
Hvis det virkeligt forholder sig sådan - og han har lavet en aftale med en anden klub, mens han er under kontrakt - forstår virkeligt ikke at OB så ikke har reageret hårdere. Både ifht Köhler men også den tyske klub
Leave a comment:
-
Tænker mange positive ting om Søren Krogh, coaching, på træningsbanen, i medierne, vellidt blandt de unge, kender OB og truppen indefra og vi er i tidsnød, gode kampe til sidst.
Leave a comment:
-
Der er meget stor forskel på at kloge sig i et forum, og så stå i en ekstrem vanskelig situation, i et totalt dysfunktionelt miljø og så forsøge at lykkedes, ud fra en i øvrigt fuldstændigt forfejlet strategi......
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Mht Søren Krogh, så er jeg enig. Der er en kæmpe forskel på at være teoretisk dygtig og så at kunne føre idéerne ud i praksis. Søren Krogh har i vores nedrykningskampe da det virkelig gjaldt, bevist at han ikke evnede det sidste.
Det er iøvrigt ikke blevet mindre interessant at høre nogle af de podcast Troels Bech har lavet i “Bech Bag Bolden”. Der ligger b.a en fin samtale med Glen Riddersholm samt en om fodboldledelse i AGF med Lars Fournais.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
er sådan set til dels enig i konklusionen. Men det er jo ikke manglende evner. Turay var ikke god. Men de 3 andre; Hansen - det er en skade der har gjort det - forstod ikke helt den lange kontrakt forlængelse, men en fin målmand, længerevarende skade der gør man ser sig nødsaget til at hente ny 1 keeper.
Helander var jo også god, i efteråret - hvad der så er sket i foråret, om bunden bare er gået ud af ham eller det skifte til Anderlecht sad så meget i hovedet på ham.
Køhler var jo også en god spiller - indtil han vælger at sætte sig ud over holdet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Syntes faktisk at det blev ret godt ridset op i går i SFÅ:
Basen/skelettet på holdet er tilkøbt siden sommeren 2023 der skulle bære OB til top6 men reelt spiller de ikke:
Martin Hansen (forlænget), Helander, Køhler, Turay ..
Skudt helt forbi ..
Helander var jo også god, i efteråret - hvad der så er sket i foråret, om bunden bare er gået ud af ham eller det skifte til Anderlecht sad så meget i hovedet på ham.
Køhler var jo også en god spiller - indtil han vælger at sætte sig ud over holdet
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: