Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg ville godt nok have det lidt stramt med at have Glen som træner. Han er godt nok ikke min kop the
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Mht Søren Krogh, så er jeg enig. Der er en kæmpe forskel på at være teoretisk dygtig og så at kunne føre idéerne ud i praksis. Søren Krogh har i vores nedrykningskampe da det virkelig gjaldt, bevist at han ikke evnede det sidste.
Det er iøvrigt ikke blevet mindre interessant at høre nogle af de podcast Troels Bech har lavet i “Bech Bag Bolden”. Der ligger b.a en fin samtale med Glen Riddersholm samt en om fodboldledelse i AGF med Lars Fournais.
Leave a comment:
-
Mht Søren Krogh, så er jeg enig. Der er en kæmpe forskel på at være teoretisk dygtig og så at kunne føre idéerne ud i praksis. Søren Krogh har i vores nedrykningskampe da det virkelig gjaldt, bevist at han ikke evnede det sidste.
Det er iøvrigt ikke blevet mindre interessant at høre nogle af de podcast Troels Bech har lavet i “Bech Bag Bolden”. Der ligger b.a en fin samtale med Glen Riddersholm samt en om fodboldledelse i AGF med Lars Fournais.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Jeg tror også at han forlænger med Lyngby eller ryger til udlandet. Begge dele er naturligvis på pairet mere tiltrækkende. Men TBs taleevner og en guldrandet kontrakt samt stort budget kunne nok få ham på andre tanker. Vi var vidst heller ikke mange som troede at TB ville komme tilbage til OB. Ja, det vil jeg også mene at Søren Krogh ikke er typen på det og desuden har han fejlet big time!
Jeg har ærlig talt meget svært ved at se at han er en mega god træner, Søren Krogh. Det kan være han er det til træning, har ikke kunne se det i langt langt de fleste af kampene. Han virker som en rigtig god motivator og er meget sympatisk. Men han er fortsat for uerfaren og har lavet nogle store brølere. Kim Engstrøm vill være fint, dog ikke mit første valg. Men vi trænger til en frisk start, så nyt træner team skal der til.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Meget enig. Tror dog David Nielsen forlænger med Lyngby nu hvor de også viste sig at være bedre end hvad OB og Søren Krogh kunne præstere.
Når Troels Bech udtaler at OB spillestilsmæssigt skal være mere Boldklubben Frem end FC Nordsjælland (mere kollektivt hårdt arbejde end poleret tiki-taka), så vil jeg tro trænerpilen peger mere mod folk som Kim Engstrøm, David Nielsen eller Per Frandsen, end mod en type som Søren Krogh.
I sin første tid som cheftræner, imens der stadig blæste positive vinde omkring Søren Krogh og vores overlevelseschancer, talte Søren Krogh meget om at Sporting Lissabon er det hold han var mest inspireret af.
Søren Krogh er uden tvivl en mega dygtig træner, men hvis OB vil tilbage til nogle af de dyder som jeg forbinder med OB og som akademiet også arbejder efter (VI ER OB), så er Søren Krogh ikke skræddersyet som cheftræner. Jeg bliver meget overrasket hvis Troels Bech ikke også kommer frem til den konklusion indenfor den næste uges tid.
Mit bedste bud lige nu er at OB køber Kim Engstrøm fri af hans kontrakt med B93 og så får han mulighed for at vurdere om nogle af de nuværende assistenter kan fortsætte. Det kunne give mening at trække en af trænerne fra enten vores u19 eller u17 hold op som assistent for 1. holdet.
Kim Engstrøm har også den fordel at han kender NordicBet ligaen indgående og derfor ved, hvad der skal til for at sikre oprykning. Og hans kendskab til OB-akademi vil også være et stort plus. Han er 100% en træner efter Tonni Hermansens hoved.
Jeg har ærlig talt meget svært ved at se at han er en mega god træner, Søren Krogh. Det kan være han er det til træning, har ikke kunne se det i langt langt de fleste af kampene. Han virker som en rigtig god motivator og er meget sympatisk. Men han er fortsat for uerfaren og har lavet nogle store brølere. Kim Engstrøm vill være fint, dog ikke mit første valg. Men vi trænger til en frisk start, så nyt træner team skal der til.Last edited by Mwape; 28-05-2024, 08:38.
- Likes 1
Leave a comment:
-
At han ikke gør det langt før, er jo et tydeligt tegn på uerfarenhed og selv en blind kunne se at der skulle en ændring af systemet mv. til Men det havde ikke n.... til før det var for sent. Pænt farvel og tak til ham og ind med en David Nielsen!
Når Troels Bech udtaler at OB spillestilsmæssigt skal være mere Boldklubben Frem end FC Nordsjælland (mere kollektivt hårdt arbejde end poleret tiki-taka), så vil jeg tro trænerpilen peger mere mod folk som Kim Engstrøm, David Nielsen eller Per Frandsen, end mod en type som Søren Krogh.
I sin første tid som cheftræner, imens der stadig blæste positive vinde omkring Søren Krogh og vores overlevelseschancer, talte Søren Krogh meget om at Sporting Lissabon er det hold han var mest inspireret af.
Søren Krogh er uden tvivl en mega dygtig træner, men hvis OB vil tilbage til nogle af de dyder som jeg forbinder med OB og som akademiet også arbejder efter (VI ER OB), så er Søren Krogh ikke skræddersyet som cheftræner. Jeg bliver meget overrasket hvis Troels Bech ikke også kommer frem til den konklusion indenfor den næste uges tid.
Mit bedste bud lige nu er at OB køber Kim Engstrøm fri af hans kontrakt med B93 og så får han mulighed for at vurdere om nogle af de nuværende assistenter kan fortsætte. Det kunne give mening at trække en af trænerne fra enten vores u19 eller u17 hold op som assistent for 1. holdet.
Kim Engstrøm har også den fordel at han kender NordicBet ligaen indgående og derfor ved, hvad der skal til for at sikre oprykning. Og hans kendskab til OB-akademi vil også være et stort plus. Han er 100% en træner efter Tonni Hermansens hoved.
- Likes 1
Leave a comment:
-
At han ikke gør det langt før, er jo et tydeligt tegn på uerfarenhed og selv en blind kunne se at der skulle en ændring af systemet mv. til Men det havde ikke n.... til før det var for sent. Pænt farvel og tak til ham og ind med en David Nielsen!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Alt er relativt, og når du kommer fra den elendighed vi kom med ind til de to kampe, ændrer formation og sætter de unge gutter ind, så ja, det var da en succes at vinde 2 i træk og spille godkendt i Viborg.
Men han skulle bestemt have gjort det før. Der er det så bare mit argument, at det kræver meget store nos.... at gøre det. Ingen har turde før - Krogh gjorde det.
Men nu må vi se hvad Troels siger. Jeg synes jeg fornemmede, at han gerne vil have sin egen mand ind. Hvem det så end er.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Når du tale om “med succes” er det så kun de to kampe mod Randers og Hvidovre du tænker på?, eller er der noget i Søren Kroghs cheftræner tid jeg helt har fortrængt?. Skal der seriøst ikke mere til af have “succes” som OB-træner?. Et rædselsfuldt nedrykningsslutspil, hvor han rykker OB ned med et kæmpe brag, og så skal der to fornuftige kampe til sidt til og vupti så er det en succes. Barren er godt nok sat lavt efterhånden, hvis der ikke skal mere til som OB-træner.
Håber virkelig Troels Bech har større ambitioner på OB’s vegne.
Søren Krogh må for min skyld dog gerne tilbydes en anden rolle i klubben, men cheftræner skal det ikke være. Det er prøvet og det var IKKE nogen succes.
Men han skulle bestemt have gjort det før. Der er det så bare mit argument, at det kræver meget store nos.... at gøre det. Ingen har turde før - Krogh gjorde det.
Men nu må vi se hvad Troels siger. Jeg synes jeg fornemmede, at han gerne vil have sin egen mand ind. Hvem det så end er.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMon ikke SK var fyret nu, hvis han skal fyres. Tror han bliver.Last edited by claudes1; 28-05-2024, 06:12.
Leave a comment:
-
Når du tale om “med succes” er det så kun de to kampe mod Randers og Hvidovre du tænker på?, eller er der noget i Søren Kroghs cheftræner tid jeg helt har fortrængt?. Skal der seriøst ikke mere til af have “succes” som OB-træner?. Et rædselsfuldt nedrykningsslutspil, hvor han rykker OB ned med et kæmpe brag, og så skal der to fornuftige kampe til sidt til og vupti så er det en succes. Barren er godt nok sat lavt efterhånden, hvis der ikke skal mere til som OB-træner.
Søren Krogh må for min skyld dog gerne tilbydes en anden rolle i klubben, men cheftræner skal det ikke være. Det er prøvet og det var IKKE nogen succes.
nevermind, så er SK selvfølgelig ikke en succes, fordi han vinder blot to kampe med et halvt hold af akademispillere. Men jeg kan da godt forstå at TB og kompagni ikke bare fyrer SK, men lige vil analysere lidt mere på tendenserne og ikke mindst tale med SK om de visioner han ser for sig, nu når han faktisk fandt en formel der skaffede et par sejre efter en periode med spil, der sjældent er set værre.
Som TB nævner har han ikke haft anledning til at tale med SK, spillerne eller de andre assistenter. Han skal derfor klogeligt nok lige have en periode til at finde ud af, hvor syg kulturen er i klubben, inden han kan konkludere om træneren er for ringe, eller han om muligt faktisk står for noget af den kultur, man gerne vil arbejde hen imod. Det sidste kunne jeg faktisk godt forestille mig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Det han siger er det helt rigtige. Og jeg er ret sikker på, at det Krogh siger også er det han arbejder hen imod.
Altså har vi en mand som har forstårt hvad der er galt, og forsøger at gøre noget ved det.
Derudover har Krogh gjort noget som der er blevet snakket om meget længe, men ikke forsøgt én eneste gang,
Han har stillet med hold som er baseret på vores egne unge, tilsat enkelte erfarne støttespillere. Og endda med succes. Det har vi ikke set i 15 år, selvom det er blevet nævnt igen og igen og igen.
At han så skulle have gjort det noget før, det er de fleste nok enige i, eftersom det var en succes.
Men det vil jeg også tro er svært i en situation hvor man kæmper mod nedrykning, at sætte stjernerne ud på bænken.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: