Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er du ikke ene om. Tror nu de fleste er enige om at Troels ikke ligefrem har gjort det nemt for Krogh, ved hans måde at håndtere transfervinduerne på, small trup osv.

Det glæder mig også at Krogh formåede at få vendt skuden og sikre oprykning - så han kan gøre sæsonen færdig, frem for den fyring midt i slutspillet jeg så småt begyndte at frygte.

Alle de forbehold ændre dog ikke så meget set fra min stol; Krogh bør være fortid når sæsonen slutter, jeg tror ikke på han er god nok og skal vi have en chance for overlevelse så skal holdet styrkes, startende med cheftræner posten.
    Det er vel en del af projektet for at få gennemført det der har været italesat i mange år efterhånden med egne talenter og rutinerede kræfter som "stivere i korsettet". Så SK har vel gået til opgaven med åbne øjne. I år har klubben så gjort sig erfaringer med hvor stærkt akademiet står og på hvilke pladser de sandsynligvis råder over talenter der skal arbejdes videre med .. og sikkert også hvilke talenter der ikke skal videre med "på rejsen" i SL. Jeg hælder til at SK udskiftes efter sæsonen når nu oprykningen er sikret, men ikke at det ville være tilfældet hvis oprykningen var udeblevet

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Zorninger og Retov som assistent - måske en mulighed - begge ledige.....
    Så skal der fandme også leveres! Det bliver lige lovlig meget Brøndby efter min smag

Men alt kan jo tilgives og kan de lokke 3-4 profilerede spillere til og levere noget god fodbold, så kan selv jeg vel lære at abstrahere fra den stank af Brøndby de ansættelser vil efterlade

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Det vil alle, men ikke alle kommer det og ellers kan man jo også komme det efter et år eller to i OB.
    Tvivler

https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...l-til-udlandet

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Klynge vil på et udenlandseventyr
    Det vil alle, men ikke alle kommer det og ellers kan man jo også komme det efter et år eller to i OB.

Leave a comment:

replied

Og om de (tre) spillere Troels Bech nævner vi som minimum henter ind denne sommer:
    “Vi vil gerne have nogen, som har kendskab til Superliga. Altså det betyder noget for os. Vi vil også gerne have nogen, der kender OB, og synes, det er et sted at give noget, inden de får noget tilbage.​“

Det lugter vel lidt af:
    Daniel Høegh
    Rasmus Falk
    Anders Klynge

;-)
    Klynge vil på et udenlandseventyr

Leave a comment:

• Plum
    replied

Og om de (tre) spillere Troels Bech nævner vi som minimum henter ind denne sommer:
    “Vi vil gerne have nogen, som har kendskab til Superliga. Altså det betyder noget for os. Vi vil også gerne have nogen, der kender OB, og synes, det er et sted at give noget, inden de får noget tilbage.​“

Det lugter vel lidt af:
    Daniel Høegh
    Rasmus Falk
    Anders Klynge

;-)
    Dyr, dyr og bliver vel i SIF hvis han bliver i SL med mindre en top3 klub melder sig ..

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
    Relativ klar og tydelig kommunikation fra TB i dagens FS.

'Vi skal have en spillestil, der kan genkendes. Det er det vigtigste, og der er vi ikke i mål. Vi har været udfordret på udtrykket, fordi vi har været i en stor omstilling. Det har vi håndteret godt, selv om der forsvandt 15 spillere, og der kun kom en enkelt ind. Spillemæssigt er vi ikke i land endnu. Jeg havde nok troet, at man havde set det mere tydeligt i foråret end i efteråret. Fordi vi så havde haft mere tid sammen. Det er ikke blevet meget, meget klart, hvordan vi spiller, siger Troels Bech.

Jeg havde gerne nøjes med lidt færre point og et tydeligere udtryk.'

Det lugter vel lidt af:
    Daniel Høegh
    Rasmus Falk
    Anders Klynge

;-)

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Fortæl os vi snart får ny træner uden at fortælle os vi snart får ny træner
    Men alligevel meget når han lige har sagt at han ikke vil evaluere på sæsonen før den er færdig og så gør det alligevel..

https://fyens.dk/ob/saadan-svarer-tr...kningssaesonen

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Zorninger og Retov som assistent - måske en mulighed - begge ledige.....

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Fortæl os vi snart får ny træner uden at fortælle os vi snart får ny træner

Leave a comment:

• DD84
    replied
    https://fyens.dk/ob/efter-sportsdire...ire-kampe?rss=

Leave a comment:

• Ruben
    replied

'Vi skal have en spillestil, der kan genkendes. Det er det vigtigste, og der er vi ikke i mål. Vi har været udfordret på udtrykket, fordi vi har været i en stor omstilling. Det har vi håndteret godt, selv om der forsvandt 15 spillere, og der kun kom en enkelt ind. Spillemæssigt er vi ikke i land endnu. Jeg havde nok troet, at man havde set det mere tydeligt i foråret end i efteråret. Fordi vi så havde haft mere tid sammen. Det er ikke blevet meget, meget klart, hvordan vi spiller, siger Troels Bech.

Og derfor kommer der en ny træner. Håber virkelig at Troels kan finde den rette.

Leave a comment:

• jojo
    replied

Der er vist ikke noget at tage fejl af.......... er det ikke stort set et velkommen til til Alexander Zorniger? Teksten antyder vel at Søren Krogh i hvert fald ikke
    fortsætter som cheftræner i OB, kunne vel ligne udtalelsen efter en fyring.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Blandt andet:
    De kan godt være, at det her er et frækt spørgsmål. Det har du tidligere sagt, det var. Søren Krogh har et år tilbage af sin kontrakt, så han er også træner i Superligaen går jeg ud fra? spurgte Sport Fyn.

- Jeg synes ikke, det er helt rimeligt at sidde her og debattere ansættelser. Specielt ikke, mens turneringen er i gang og så videre. Så det er et modigt spørgsmål.

- Og jeg synes ikke, jeg skal sætte svar på den slags. Hverken for at forstærke bekymringen eller mistanken om noget af det ene eller anden art, svarede Troels Bech.
    Mange tak, nu tror jeg sku også han ryger, fedt og på tide!

Leave a comment:

• Polle
    replied

Han har ret og jeg tror flertallet herinde er ved den samme konklusion. Når det er sagt, så synes jeg også Troels efterlod Søren med en for stor udfordring i forhold til midtbanen. Så i min verden er Troels ikke fri for ansvar, for det spil vi har set i foråret. Det ændrer ikke på, at jeg tror meget på Troels og Jimmi vil gøre det godt for OB.

Det ændrer da heller ikke på, at ja, vi skal have en anden træner. Håber dog meget på Søren kommer fint videre, enten internt i OB eller andet sted.
    Last edited by Polle; 29-04-2025, 07:43.

Leave a comment:

Working...
X