Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Isoleret set vil det dog være vildt at fyre en træner efter han har taget et hold til oprykning. Men jeg er dog enig i at jeg ser ham mere som en rigtig dygtig assistent.
    Fyrede Real Madrid ikke Del Bosque samme aften som de vandt mesterskabet fordi de ikke spillede flot nok og tabte finalen i CL.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Vi skulle have hyret ham i stedet for Alm tilbage i sin tid. Men i den tilstand, klubben er i nu, har vi brug for er en erfaren træner med en klar og tydelig spillestil. Det er Zorniger, uagtet hans andre mangler, garant for.
    Jeg advokerede for at man skulle have hevet Kim Engstrøm op .. han kendte talenterne, kunne have indført succesen fra ungdomsholdene på 1. Holdet fsva spillestil og skabt den røde tråd. Han var klubmand og kendte alle ..
    Det var vel også derfor han tog videre.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Fint, hvis det bliver i en anden rolle, sålænge det ikke er som assistent. Der har han været prøvet og det var ikke godt nok. Desuden virker hans taktiske evner ikke til at være gode nok til den stilling.
    Hvis den nye cheftræner kræver 2 assistenter kunne jeg godt se det virke. Men den optimale stilling ville nok være transitions træner

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det håber jeg virkelig at man kan. Tror ikke Krogh har den ultimative glød for kun at være cheftræner. Han ville være en glimrende assistent eller transition træner.
    Men kan det lade sig gøre at tage et skridt tilbage når man nu har været cheftræner i 1,5 år? Det er selvfølgelig sket før i Danmark. Men det hører til sjældenhederne.

Men det står 100% fast er Krogh er guld værd for OB og kulturen. Nok bare ikke som cheftræner
    Fint, hvis det bliver i en anden rolle, sålænge det ikke er som assistent. Der har han været prøvet og det var ikke godt nok. Desuden virker hans taktiske evner ikke til at være gode nok til den stilling.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tror faktisk han trækker sig når sæsonen er slut. Ellers bliver han 100% fyret.
    TB lyder jo heller ikke til at være tilfreds.
    Er ikke TB fan, men anser ham ikke for at være blind og dum.
    SK har slet ikke leveret det TB sagde ift spillestil.
    Man har lov at håbe. Det interview jeg hørte med ham i SFÅ kunne det godt lyde lidt der hen ad. Men jeg tør ikke tro på det. Men håbet er lysegrønt.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Jeg tror også det er der vi er.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Kan jo være han kan få en anden funktion i klubben. Evt noget i akademiet, hvem ved.
    Det håber jeg virkelig at man kan. Tror ikke Krogh har den ultimative glød for kun at være cheftræner. Han ville være en glimrende assistent eller transition træner.
    Men kan det lade sig gøre at tage et skridt tilbage når man nu har været cheftræner i 1,5 år? Det er selvfølgelig sket før i Danmark. Men det hører til sjældenhederne.

Men det står 100% fast er Krogh er guld værd for OB og kulturen. Nok bare ikke som cheftræner

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tænker da OB kunne foreslå ham at han trækker sig - tænker ikke nødvendigvis man ønsker historien om at man fyrer en træner der har sikret oprykning, og så kunne Krogh få lov til selv at gå ud af døren.

Men der er nok også et spørgsmål om kompensation. Fyrer de ham skal de vel stadig betale løn resten af kontrakten - det giver han næppe op, det bør han heller ikke - særligt hvis han ikke har noget andet på hånden.
    Kan jo være han kan få en anden funktion i klubben. Evt noget i akademiet, hvem ved.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg syntes at TB bliver ved med at tee`e den op til at hvis holdet ikke ser en tydelig udvikling og en tydelig spillespil vil det få konsekvenser.
    Det gør det nemmere for ham at fyre Krogh. For den er der ikke og kan vel næppe reddes de sidste 4 kampe
    Nej det kan den da ikke...han har været i klubben som cheftræner i 1½ år...kan ikke se man skulle ændre syn på ham pga fire kampe - selv hvis de spiller godt. Der har ikke været (nok) udvikling og det har været meget lidt frem og lidt tilbage, et hakkende forløb - uden man rigtigt har kunnet se hvad planen er. Og så syntes jeg de sidste par kampe mod Hvidovre sætter streg under den manglende taktiske snilde. Per Frandsen sætter ham skakmat og der kommer ikke rigtigt noget, jo anden halvleg i første kamp var bedre - men hvorfor tog det SÅ lang tid inden man reagerer?

Jeg tænker beslutningen er taget, jeg håber så vi skifter træner - men uanset bliver det næppe de sidste fire runder der ændre på hvad vej Troels vil.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

tænker da OB kunne foreslå ham at han trækker sig - tænker ikke nødvendigvis man ønsker historien om at man fyrer en træner der har sikret oprykning, og så kunne Krogh få lov til selv at gå ud af døren.

Men der er nok også et spørgsmål om kompensation. Fyrer de ham skal de vel stadig betale løn resten af kontrakten - det giver han næppe op, det bør han heller ikke - særligt hvis han ikke har noget andet på hånden.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Isoleret set vil det dog være vildt at fyre en træner efter han har taget et hold til oprykning. Men jeg er dog enig i at jeg ser ham mere som en rigtig dygtig assistent.
    Jeg syntes at TB bliver ved med at tee`e den op til at hvis holdet ikke ser en tydelig udvikling og en tydelig spillespil vil det få konsekvenser.
    Det gør det nemmere for ham at fyre Krogh. For den er der ikke og kan vel næppe reddes de sidste 4 kampe

Leave a comment:

• Galamush
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Helt enig og hvis ikke Zorniger, så en anden med erfaring og en som også har en plan b, hvis a ikke virker. Desuden er det ekstra vigtigt med en erfaren cheftræner, hvis vi skal have en chance for at overleve i Superligaen med så smal en trup, som jeg kan se der lægges op til. Desuden har Søren Krogh ikke stået for nogen udvikling i spillet. Man kan håbe på at han ryger, når sæsonen er over, men det tvivler jeg stærkt på.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Vi skulle have hyret ham i stedet for Alm tilbage i sin tid. Men i den tilstand, klubben er i nu, har vi brug for er en erfaren træner med en klar og tydelig spillestil. Det er Zorniger, uagtet hans andre mangler, garant for.
    Helt enig og hvis ikke Zorniger, så en anden med erfaring og en som også har en plan b, hvis a ikke virker. Desuden er det ekstra vigtigt med en erfaren cheftræner, hvis vi skal have en chance for at overleve i Superligaen med så smal en trup, som jeg kan se der lægges op til. Desuden har Søren Krogh ikke stået for nogen udvikling i spillet. Man kan håbe på at han ryger, når sæsonen er over, men det tvivler jeg stærkt på.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied

Leave a comment:

Working...
X