Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Jeg tror grunden til, at SK ikke blev fyret sidste sommer var, at TB ikke følte det var nødvendigt at komme ind og sprænge alt og alle fra hinanden på en gang. Selvom vi som fans godt kunne ønske det. Hørte ham i dag sige, at der var 22 spillere der nærmest med det samme gav udtryk for, at de gerne ville væk. For at kunne ændre på noget (kultur) er det rart at have nogen tilbage med kvalificerede meninger om hvad der gik galt før. Og hvilke spillere det er vigtigst at forsøge at holde på. Og så havde han jo tydeligvis et godt forhold til Søren.
Nu er der så gået et år og jeg synes det er tydeligt, at TB ikke er tilfreds med hvordan vi har udviklet os spillemæssigt eller, at vi ikke har haft mere mod til at give de unge på midtbanen flere chancer. Meget tyder på, at han har undersøgt markedet lidt. Måske var det Zorniger han meget gerne ville have ind, men ikke er blevet enig med. Hvem ved. Jeg tror gerne han vil opgradere på trænerposten, men ikke er desperat efter at gøre det. Hvis han ikke kan få en som han selv føler er en klar opgradering over Søren Krogh, tror jeg hellere han venter til kontrakten udløber. Men alt det er selvfølgelig ligemeget hvis der ikke bliver leveret på banen. Synes på ingen måde det er urealistisk, at det hele ramler tidligt i næste sæson og TB skal forsøge at finde en ny træner med markant dårligere kort på hånden end han har nu.
Leave a comment: