Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Uwe Rösler vil jeg også gerne have til OB.
Lønmæssigt kan vi måske få ham lidt billigere, da vi må gå ud fra AGF skal give ham en stor kompensation, de de vist har kontrakt med ham 3 år endnu.
Så bliver det også spændende om AGF kan lokke Bo Svensson til eller om de hapser Zorniger.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ja, ham kunne jeg godt se hos os. https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...-faerdig-i-agf
Lønmæssigt kan vi måske få ham lidt billigere, da vi må gå ud fra AGF skal give ham en stor kompensation, de de vist har kontrakt med ham 3 år endnu.
Så bliver det også spændende om AGF kan lokke Bo Svensson til eller om de hapser Zorniger.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Jeg gætter på at det er en træner som TB vil være interesseret i - men det kan også være at han ikke vil OB ...
Hvis der er et match, i forhold til Uwe Rösler's profil, vil det være godt gået af OB at hyre ham
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ja, ham kunne jeg godt se hos os. https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...-faerdig-i-agf
Hvis der er et match, i forhold til Uwe Rösler's profil, vil det være godt gået af OB at hyre ham
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlægUwe Rösler
Leave a comment:
-
TB er jo en fremragende retoriker, så det kan godt være mit sortsyn sammenlagt med hans talegaver, har medvirket til at jeg tror SK bliver. Men med så mange hele og halve rygter, kan det da godt være at vi er så heldige at SK ryger. Der er jo f.eks. også den mulighed, at ham TB gerne vil have, lige vil se tiden lidt an ang. om der er bedre jobmuligheder et andet sted. Men det er selvsagt spekulationer.
Men i længden er det altså et problem, hvis de rygter kører videre og evt. bliver større uden at ledelsen er ude og slå fast at SK er træner i næste sæson eller ej. Så der må snart ske noget, den ene eller den anden vej. Den usikkerhed skal væk op til sæsonstart og meget gerne før.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
At Glen Riddersholm eller Per Frandsen bliver assistent for Søren Krogh er lige så usandsynligt som at vi vinder guld til sommer.
Det sker ikke.
Mine muligheder:
1. Søren Krogh er cheftræner næste sæson, med en assistentræner med stor erfaring fra Superligaen.
2. Ny cheftræner, med egen assistent.
Lige nu, hvor Troels Bech hverken be- eller afkræfter noget, så tror jeg mest på mulighed 2.
Kun på baggrund af at jeg synes det er for skørt den måde der bliver kommunikeret på, og det virker til man har rigtig mange bolde i luften.
Det er godt nok også underligt, en cheftræner ikke er med til at vælge sin hjælpende hånd. Det jo helt væk.
Og uanset hvad tror jeg Søren Krogh får svært ved at få sin kontrakt forlænget som cheftræner til sommer. Han skal virkelig levere godt, for det sker tror jeg. Måske Troels Bech også overvejer det scenarie
Der er altså sjældent røg uden der er ild. Og jeg synes der er virkelig meget røg omkring en ny cheftræner. Ikke kun fra en side af, men fra rigtig mange sider.
Leif Rasmussen, sagde i dag i deres podcast, at han fra en af stor sponserne i klubben, har hørt at alle store VIP sponsere mener der kommer en ny cheftræner ind.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ok så! Men så har du muligheden her TB
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: