Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes helt klart at en cheftræner skal udvælge sin egen assistent. Eller være med til det. Specielt hvis man kun har 1 af dem.

Jeg er bekymret på Sørens vegne
    helt enig.

Personligt håber jeg så det er tegn på man også skifter på cheftrænerposten - men uanset hvem de måtte hente ind så skal det da være en der ikke bare accepterer en assistent han får tildelt.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Det er åbenlyst at TB vil sætte sit eget hold, og at Søren Krogh ikke er en del af det.
    Du skriver som om du ved noget?

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

øhm ja, jeg ved sku ikke. Det er svært at være sikker på noget, med mindre man har nogle rigtig gode vandrør.

Tror Søren er cheftræner næste sæson, men det er da helt ude i hampen, hvis cheftræneren ikke er med til at bestemme hvem der indgår i trænerteamet.

Der er vel nogle muligheder
    - Søren er væk til sommer. Staben udskiftes.
    - Søren er cheftræner næste sæson. Man henter en assistent der kender OB.
    - Søren forlænger.
    - Søren Krogh overgår en anden rolle i klubben (efter aftale med Troels). Men det er usansynligt.

frygter OB vil “spare” sig gennem det, og måske faktisk ender med at må fyre ham efter 5-10 kampe.
    Nu kan jeg ikke læse hele artiklen så ved ikke præcis hvad TB har sagt, men ting kan jo nemt virke mærkelige ude fra når man ikke alle informationer. Jeg tror der er ret mange bolde i spil for tiden. Hvis man er i en proces, hvor man afsøger markedet for trænere og måske endda har nogle samtaler, ville det jo også være mærkeligt at lade SK pege på sin assistenttræner.

Men hvis de virkelig tror på SK er det helt sort hvis han holdes "helt uden for indflydelse". TB har jo selv været træner et par gange, så jeg tænker han har en god ide om, at det er rart at have et godt forhold til sine assistenter. Så det er nærliggende at konkludere, at der er noget vi ikke får at vide. Mere end, at de er decideret dumme i ledelsen.

Det samme kan man tænke når Markus Jensen i sæsonens sidste kampe overhales i køen til spilletid til på venstre kant af en højre back, der har kontraktudløb om lidt. ​

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Må sige jeg er meget forundret over hvordan TB driver klubben.
    Begynder sgu at blive lidt bekymret.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Kan kun læse overskriften fordi har ingen tilgang
    Men synes det er meget skævt at holde cheftræneren ude af valget af hans tætteste medarbejder. De skal fungere tilsammen og det skal passe med hinanden. At holde Krogh ude der synes er udtryk af mistillid og ligner næsten en fyreseddel eller til mindst henvisning at den ligger forberedt i skuffen.
    TB dispositioner virker mere og mere mærkeligt til mig
    Det er åbenlyst at TB vil sætte sit eget hold, og at Søren Krogh ikke er en del af det.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes helt klart at en cheftræner skal udvælge sin egen assistent. Eller være med til det. Specielt hvis man kun har 1 af dem.

øhm ja, jeg ved sku ikke. Det er svært at være sikker på noget, med mindre man har nogle rigtig gode vandrør.

Tror Søren er cheftræner næste sæson, men det er da helt ude i hampen, hvis cheftræneren ikke er med til at bestemme hvem der indgår i trænerteamet.

Der er vel nogle muligheder
    - Søren er væk til sommer. Staben udskiftes.
    - Søren er cheftræner næste sæson. Man henter en assistent der kender OB.
    - Søren forlænger.
    - Søren Krogh overgår en anden rolle i klubben (efter aftale med Troels). Men det er usansynligt.

frygter OB vil “spare” sig gennem det, og måske faktisk ender med at må fyre ham efter 5-10 kampe.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    https://fyens.dk/ob/ob-traener-soere...062457aa4a9-10

Det gør mig da bare lidt tryg, at Søren Krogh ikke er med i processen om at ansætte en assistenttræner, uagtet om Mads forlænger eller ikke, har Søren ikke noget med det at gøre.

Håber godt nok der kommer en ny cheftræner også. Mon det kan være en indikation? Altså plejer en cheftræner ikke at pege på hvem han vil have som sin højre hånd?
    Kan kun læse overskriften fordi har ingen tilgang
    Men synes det er meget skævt at holde cheftræneren ude af valget af hans tætteste medarbejder. De skal fungere tilsammen og det skal passe med hinanden. At holde Krogh ude der synes er udtryk af mistillid og ligner næsten en fyreseddel eller til mindst henvisning at den ligger forberedt i skuffen.
    TB dispositioner virker mere og mere mærkeligt til mig

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Det gør mig da bare lidt tryg, at Søren Krogh ikke er med i processen om at ansætte en assistenttræner, uagtet om Mads forlænger eller ikke, har Søren ikke noget med det at gøre.

Håber godt nok der kommer en ny cheftræner også. Mon det kan være en indikation? Altså plejer en cheftræner ikke at pege på hvem han vil have som sin højre hånd?

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Hvis man erstatter de, der ikke gider med nogen der gider, kan et dyrere hold da godt komme tilbage efter mål i mod sig Det er bare det der sker.
    Så dyrere spillere, som gider skabe en overvinderkultur? (spørgsmålet er ikke for at være flabet, men forstår ikke helt, hvad du mener)
    Last edited by Online; 12-05-2025, 18:08.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Samt at TB siger, der er indført en overvinderkultur. Hvordan ser man det i forlængelse af det du skriver
    Hvis man erstatter de, der ikke gider med nogen der gider, kan et dyrere hold da godt komme tilbage efter mål i mod sig Det er bare det der sker.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det ser man ved at OB kommer tilbage og får 2-2 i Horsens. Det er overvinder kultur.
    Det sagde Martin Davidsen i SFÅ søndag.
    Hmmm.... overvinderkultur er vel hvis vi havde vundet, uafgjort er bare vinderkultur

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Samt at TB siger, der er indført en overvinderkultur. Hvordan ser man det i forlængelse af det du skriver
    Det ser man ved at OB kommer tilbage og får 2-2 i Horsens. Det er overvinder kultur.
    Det sagde Martin Davidsen i SFÅ søndag.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Den her påstand om en ny og bedre kultur hvad er det præcis man måler den på? Er det i spillernes vilje til at kæmpe for hinanden, flere meter løbet, flere højintense løb, tacklinger, dueller etc. eller hvad er det? Oprigtigt spørgsmål for det er en påstand der bliver smidt rundt igen og igen og jeg har svært ved at se det på banen.
    Klart, i sidste sæson havde vi Köhler og Helander som åbenlyst ikke gad OB og fik alt for lang snor af Krogh, og så havde vi luksusspilleren Rami som også så sig som for stor til OB. Men er den nye og forbedrede kultur udelukkende fraværet af primadonnaer og lejesvende som så er erstattet af egne sultne talenter, eller hvad er det præcis der bliver savlet over?
    Set over en hel sæson kan de kampe hvor vi har spillet to solide halvlege tælles på en hånd, oftest er vi enten ikke mødt op til start eller også er vi gået på autopilot i anden halvleg - det gælder også i efteråret hvor vi ellers var velsignet af fodboldguderne Bonde og Manneh.
    Kæmper spillerne mere for hinanden end i sidste sæson, jagter vi resultatet mere, dør folk mere med støvlerne på nu end i sidste sæson. Bliver der givet mere gas til træning nu end i sidste sæson? Igen, helt oprigtigt spørgsmål, for ud over en mirakuløs oprykning i den stjernespækkede 1. division er det Kroghs arbejde med kulturen som igen og igen fremhæves, så folk må vel sidde og måle den her meget omtalte kultur ud fra nogle specifikke parametre eller hvad?

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Den her påstand om en ny og bedre kultur hvad er det præcis man måler den på? Er det i spillernes vilje til at kæmpe for hinanden, flere meter løbet, flere højintense løb, tacklinger, dueller etc. eller hvad er det? Oprigtigt spørgsmål for det er en påstand der bliver smidt rundt igen og igen og jeg har svært ved at se det på banen.
    Klart, i sidste sæson havde vi Köhler og Helander som åbenlyst ikke gad OB og fik alt for lang snor af Krogh, og så havde vi luksusspilleren Rami som også så sig som for stor til OB. Men er den nye og forbedrede kultur udelukkende fraværet af primadonnaer og lejesvende som så er erstattet af egne sultne talenter, eller hvad er det præcis der bliver savlet over?
    Set over en hel sæson kan de kampe hvor vi har spillet to solide halvlege tælles på en hånd, oftest er vi enten ikke mødt op til start eller også er vi gået på autopilot i anden halvleg - det gælder også i efteråret hvor vi ellers var velsignet af fodboldguderne Bonde og Manneh.
    Kæmper spillerne mere for hinanden end i sidste sæson, jagter vi resultatet mere, dør folk mere med støvlerne på nu end i sidste sæson. Bliver der givet mere gas til træning nu end i sidste sæson? Igen, helt oprigtigt spørgsmål, for ud over en mirakuløs oprykning i den stjernespækkede 1. division er det Kroghs arbejde med kulturen som igen og igen fremhæves, så folk må vel sidde og måle den her meget omtalte kultur ud fra nogle specifikke parametre eller hvad?

Leave a comment:

Working...
X