Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
For mig er problemet at jeg ikke føler mig overbevist om noget som helst efter interviewet med NT og Enrico. Så meget gas vi er blevet fyldt med gennem skræmmer bare helt vildt.
Som mange andre vil jeg gerne se det fuldt op af handling.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Helt enig. Der er så meget "bagage", som gør det uhyggeligt svært at stole på NT og hans slæng. Det lyder alt sammen meget godt og han vil sikkert klubben det bedste jadajadjada. Jeg vil også se handling og resultater før jeg tror på hans fine og sympatiske udmeldinger. Vi ved ikke om TB er dygtig nok til at koldstarte OB - hvor fanden skulle vi vide det? Han har en broget fortid i OB.Jeg er selv pisse træt af hans floskler og sprogblomster. Men jeg må også erkende, at signingen af Bonde, Bürgi, Adm og Grot er kloge og fornuftige. Hvornår har OB hentet 4 spillere i træk, som de fleste nok vil mene burde kunne begå sig i top 7-9 i SL - teknisk, taktisk og indstillingsmæssigt. Er der nogen herinde, der vil mene at de ikke har niveau til det? Jeg hører gerne om det!
Det ville have været fantastisk, hvis TB havde hentet en 8er som erstatning for Bonde. Men jeg giver han "the benefit of the doubt". Det virker som om, at TB vil være sikker på at de spillere der hentes er stabile spillere til start-11. Ikke den ene lottokupon eller leverpostegsspiller, som vores egne talenter er lige så gode som. Måske var der simpelthen ikke en dygtig nok som ville eller vi havde råd til. Jeg kan ikke forstå at man skråsikkert kan påstå at det kunne man sagtens. Det er bare TB der ikke er dygtig nok. Det grunder i min optik i, at man har besluttet sig for at TB er elendig. Hvis han ikke havde hentet en eneste kvalitetsspiller siden i sommer, havde man en sag. Men han har hentet fire (4!). Så det er jo ikke rigtigt, at han ikke kan hente gode spillere til OB. Jeg har dyb respekt for den strategi. Ikke JH lortespillere fra Horsens - ikke BW gigant flop med attitudeproblemer. Hvad forventer folk? TB kan jo ikke bare bygge et top 6 hold op på 1 år - slet ikke når vi ligger i 1. division. Der mangler nogen gange lidt reallitetssans- Jeg kan sagtens forstå at man er utålmodig - men det må altså ikke helt overskygge den sunde fornuft og rimelige vurdering.
Træneren er en anden sag. Jeg synes at man er "for klog", hvis man sådan lige kan afvise, at SK er dem rigtige til at samle stumperne op fra BWs og Alm rædselsregime. Jeg har ikke set OB slå op i banen i én eneste 1. div. kamp i år. Jeg er overbevist om, at spillerne respekterer ham. Ellers ville vi kunne se/mærke det. Jeg er med på, at han måske ikke er den rigtige til at føre OB i top 6. Men måske er han den rigtige til at føre OB op i superligaen, fordi han kender truppen og klubben. Lad os se, hvad der sker.
Hvor mange herinde kræver top 6 år 1 tilbage i SL? Det er klart, hvis det er kravet, bliver man skuffet. OB som klub har været udsultet på alle parametre pånær akademiet. Det tager nok mere end 1½ år at rette op på.
Jeg er heller ikke for at fyre SK nu men jeg ser ham ikke som den træner der skal holde OB i SL. Hans defensive mindset og kropssprog alene kan gøre mig helt træt.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
For mig er problemet at jeg ikke føler mig overbevist om noget som helst efter interviewet med NT og Enrico. Så meget gas vi er blevet fyldt med gennem skræmmer bare helt vildt.
Det ville have været fantastisk, hvis TB havde hentet en 8er som erstatning for Bonde. Men jeg giver han "the benefit of the doubt". Det virker som om, at TB vil være sikker på at de spillere der hentes er stabile spillere til start-11. Ikke den ene lottokupon eller leverpostegsspiller, som vores egne talenter er lige så gode som. Måske var der simpelthen ikke en dygtig nok som ville eller vi havde råd til. Jeg kan ikke forstå at man skråsikkert kan påstå at det kunne man sagtens. Det er bare TB der ikke er dygtig nok. Det grunder i min optik i, at man har besluttet sig for at TB er elendig. Hvis han ikke havde hentet en eneste kvalitetsspiller siden i sommer, havde man en sag. Men han har hentet fire (4!). Så det er jo ikke rigtigt, at han ikke kan hente gode spillere til OB. Jeg har dyb respekt for den strategi. Ikke JH lortespillere fra Horsens - ikke BW gigant flop med attitudeproblemer. Hvad forventer folk? TB kan jo ikke bare bygge et top 6 hold op på 1 år - slet ikke når vi ligger i 1. division. Der mangler nogen gange lidt reallitetssans- Jeg kan sagtens forstå at man er utålmodig - men det må altså ikke helt overskygge den sunde fornuft og rimelige vurdering.
Træneren er en anden sag. Jeg synes at man er "for klog", hvis man sådan lige kan afvise, at SK er dem rigtige til at samle stumperne op fra BWs og Alm rædselsregime. Jeg har ikke set OB slå op i banen i én eneste 1. div. kamp i år. Jeg er overbevist om, at spillerne respekterer ham. Ellers ville vi kunne se/mærke det. Jeg er med på, at han måske ikke er den rigtige til at føre OB i top 6. Men måske er han den rigtige til at føre OB op i superligaen, fordi han kender truppen og klubben. Lad os se, hvad der sker.
Hvor mange herinde kræver top 6 år 1 tilbage i SL? Det er klart, hvis det er kravet, bliver man skuffet. OB som klub har været udsultet på alle parametre pånær akademiet. Det tager nok mere end 1½ år at rette op på.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Jeg kender ikke beløbet, men det er det samme som det vi havde i Superligaen. Det er det der er meldt ud, af flere omgange. VED du hvad rådighedsbeløbet er, og VED du at det ikke er det samme som det sidste år, kan jeg jo så spørge dig?
Hvad pengene skulle være brugt på, og om vi skulle have handlet mere, det vil jeg ikke gøre mig uenig med dig i.... men det er jo det valg TB og co. har taget.
Det kan bruges til flere ting ja, men ikke i forhold til Enricos udtalelse. For Enrico udtalte sig naturligvis ikke om hvor meget vi SKULLE bruge, det ville han jo selvsagt ikke have mulighed for på det tidspunkt. Kun hvad der ville blive stillet til rådighed.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Så du VED hvilket budget der er stillet til rådighed ? Med engelsk sprog og udråbstegn - jamen så må det jo være et faktum. Jeg tillader mig så at tvivle alligevel.
Hvis disse midler havde været til rådighed - finder jeg det uhyre betænkeligt at den sportslige ledelse ikke har brugt midler på den skrøbelige midtbane og den alt for smalle trup for at sikre en kontinuerlig udvikling frem mod oprykningen. Hvad vi rent faktisk bruger kan da netop bruges til noget - i sidste ende er det jo holdets kvalitet der afgør resultaterne - og de har været pauvre de sidste mange år.
Hvad pengene skulle være brugt på, og om vi skulle have handlet mere, det vil jeg ikke gøre mig uenig med dig i.... men det er jo det valg TB og co. har taget.
Det kan bruges til flere ting ja, men ikke i forhold til Enricos udtalelse. For Enrico udtalte sig naturligvis ikke om hvor meget vi SKULLE bruge, det ville han jo selvsagt ikke have mulighed for på det tidspunkt. Kun hvad der ville blive stillet til rådighed.Last edited by Kaspernon; 05-03-2025, 16:24.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så du VED hvilket budget der er stillet til rådighed ? Med engelsk sprog og udråbstegn - jamen så må det jo være et faktum. Jeg tillader mig så at tvivle alligevel.
Hvis disse midler havde været til rådighed - finder jeg det uhyre betænkeligt at den sportslige ledelse ikke har brugt midler på den skrøbelige midtbane og den alt for smalle trup for at sikre en kontinuerlig udvikling frem mod oprykningen. Hvad vi rent faktisk bruger kan da netop bruges til noget - i sidste ende er det jo holdets kvalitet der afgør resultaterne - og de har været pauvre de sidste mange år.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Nej det er ikke noget vrøvl. Hvad medierne offentliggør af forbrug, har intet at gøre med hvad der er sat til rådighed. Det skriver de også engang imellem i de offentliggørelser.
Enrico og co. har sat samme budget til rådighed. That's it! Hvad vi så rent faktisk bruger, hvordan vi bruger det eller hvad folk brygger sammen af teorier, det kan ikke bruges til noget som helst i den sammenhæng.
Leave a comment:
-
Ja - det var jo det den gode spin doctor sagde - men da diverse opgørelser altid tager udgangspunkt i hvad der bruges i klubberne - er det altså noget vrøvl når det fra ledelsens side postuleres at vi har samme budget "til rådighed" - det er jo endnu en gang varm luft. Jeg ville synes at en åben og ærlig kommunikation ville være at vi sparer hvor vi kan indtil vi igen er i superligaen - jeg forstår såmænd godt at NT ikke fortsat kaster "gode penge efter dårlige" - men så meld det dog ud - i stedet for alt det spin. Argumentet om at OB ikke kan tiltrække kvalitet selvom pengene er der - køber jeg ikke - selvfølgelig kan vi det - OB er stadig attraktiv - hvis vi vil betale - og det er nok den reelle hæmsko at det vil vi helst ikke.
Enrico og co. har sat samme budget til rådighed. That's it! Hvad vi så rent faktisk bruger, hvordan vi bruger det eller hvad folk brygger sammen af teorier, det kan ikke bruges til noget som helst i den sammenhæng.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægUændret, som i de penge der er sat til rådighed!
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
…man kan omvendt sige, at med klubbens historie og uændrede budget (ihverfald hvis man spørger Enrico) burde man måske også kunne forvente den overlegenhed i første division, jeg ved godt man skal være ydmyg osv osv…. Men SK tager den jo nærmest til et niveauhvor man tænker, hvad fanden er vi oprykker til første division der spiller over forventning eller hvad….
jeg synes ikke han hverken i ord eller handlinger ligner en kommende Superliga træner
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægNu tilhører jeg slet ikke “Fyr Søren Krogh-fløjen” af Forum, men selv hvis Troels Bech og ledelsen ønskede at skifte træner af en eller anden årsag, så ville det i min optik være et selvmål af dimensioner, overhovedet at overveje et trænerskifte nu.
Man kan mene, hvad man vil om spillet på banen, hans udstråling, hans udtalelser, hans alt muligt, men man kan ikke fornægte, at resultaterne set på denne sæson har været overbevisende. Når man fører en række så markant - og historisk - overlegent, så vil et trænerskifte lige nu, skabe et gigantisk pres på hvem end der kommer ind.
Hvor mange dårlige kampe skal Zornigers (eller hvem end, der gider jobbet) OB spille, før den resultatmæssige sammenligning med Søren Krogh kommer til at tynge. Så kan OB også brande sig på at skifte en resultatmæssig succesfuld træner ud med.. hvad end der så sker (hvis tingene ikke mirakuløst ændrer sig til det bedre - hurtigt)
Jeg ved godt, at OB-fans har kværuleret over træneren helt tilbage til Lars Olsen-tiden, så Troels Bech har jo lidt en pointe, når han kalder os for skeptiske. Men selv, hvis jeg købte præmissen om, at Søren Krogh aldrig bliver den rette OB-træner, så mener jeg ikke tiden er gunstig til et trænerskifte.
Det må man vente med, til hvis det solide forspring forsvinder, og oprykningen bare bliver det mindste truet.) burde man måske også kunne forvente den overlegenhed i første division, jeg ved godt man skal være ydmyg osv osv…. Men SK tager den jo nærmest til et niveauhvor man tænker, hvad fanden er vi oprykker til første division der spiller over forventning eller hvad….
jeg synes ikke han hverken i ord eller handlinger ligner en kommende Superliga træner
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægNu tilhører jeg slet ikke “Fyr Søren Krogh-fløjen” af Forum, men selv hvis Troels Bech og ledelsen ønskede at skifte træner af en eller anden årsag, så ville det i min optik være et selvmål af dimensioner, overhovedet at overveje et trænerskifte nu.
Man kan mene, hvad man vil om spillet på banen, hans udstråling, hans udtalelser, hans alt muligt, men man kan ikke fornægte, at resultaterne set på denne sæson har været overbevisende. Når man fører en række så markant - og historisk - overlegent, så vil et trænerskifte lige nu, skabe et gigantisk pres på hvem end der kommer ind.
Hvor mange dårlige kampe skal Zornigers (eller hvem end, der gider jobbet) OB spille, før den resultatmæssige sammenligning med Søren Krogh kommer til at tynge. Så kan OB også brande sig på at skifte en resultatmæssig succesfuld træner ud med.. hvad end der så sker (hvis tingene ikke mirakuløst ændrer sig til det bedre - hurtigt)
Jeg ved godt, at OB-fans har kværuleret over træneren helt tilbage til Lars Olsen-tiden, så Troels Bech har jo lidt en pointe, når han kalder os for skeptiske. Men selv, hvis jeg købte præmissen om, at Søren Krogh aldrig bliver den rette OB-træner, så mener jeg ikke tiden er gunstig til et trænerskifte.
Det må man vente med, til hvis det solide forspring forsvinder, og oprykningen bare bliver det mindste truet.
Men jeg mener da man inde på TBs kontor bør tænke tanken. Er det godt nok det der bliver præsteret? Ser man nok udvikling i spillet? Og tror man på Krogh kan klare at holde os oppe i superligaen?
Jeg kunne da godt se at man fejrede oprykning med Krogh ved roret - og så valgte at gå en anden vej.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: