Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
    Jeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.
    Der er da masser af trænere, som både er realitiske at få og som virker meget bedre rent taktisk. Michael Hansen fra Fredericia, Per Frandsen for bare at nævne et par stykke og hvis vi er klar til at betale nogle mere er der jo flere der vil være realitiske at få og heldigvis. Jeg synes rigtig godt om Søren Krogh, men det er jo ikke nok at være meget sympatisk og indlevende som træner, hvis man ikke har det store at bidrage med rent taktisk.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nej jeg er også stadig på team Krogh
    Det er svært. Troede først også på ham men han kom med så mange beslutninger før og dispositioner under kampene som viste sig som forkert.
    Last edited by andlox; 13-05-2024, 15:25.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg tror så ikke han ønsker at fortsætte - skulle han have den mulighed
    Sådan lød det ikke i interviewet med SFÅ. Håber han ryger lige meget om vi bliver oppe eller ej.

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Er det dig, Søren Krogh...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg vil heller have Alm tilbage end at skulle tvangsindlægges til mere af Søren Kroghs elendige forsøg på noget han engang har været en del af i FC Nordsjælland, men tydeligvis ikke rigtigt har forstået.
    Nååå, det var ja Alm som bragte holdånd og selvtillid af truppen med hjertestop på intensivafdelingen. At Krogh ikke havde evner at genoplive patienten er anden sag.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Jeg vil heller have Alm tilbage end at skulle tvangsindlægges til mere af Søren Kroghs elendige forsøg på noget han engang har været en del af i FC Nordsjælland, men tydeligvis ikke rigtigt har forstået.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    SFÅ har nyt interview med Krogh.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Jeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.
    Jeg er imponeret over at nogen kan se Søren Krogh har kvalitet til mere end serie fodbold. Han har jo egenhændigt smadret alt hvad der hedder holdånd i OB. Troede de skulle rykke sammen, ikke ned.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Som jeg allerede skrev da SK tog over: “ det kommer til at tage halve og hele år for SK at rette op på holdets tilstand” Så hvis han vil, skal han i min optik have chancen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

replied
    Jeg må erkende, at jeg ikke har det voldsomme kendskab til Ole Tobiasen, men tror han måske er en realistisk mulighed for os.

Skolet i nederlandsk fodbold og gjorde det rigtigt godt med underdogen Almere City FC.

Tror ikke der er nogle af de "store" ledige navne i DK, som vil træne i 1. division.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    jeg tror så ikke han ønsker at fortsætte - skulle han have den mulighed

Leave a comment:

• Christian89
    replied

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er alligevel imponerende at det kan lykkedes at samle så få point. Søren Krogh er den ringeste træner OB nogensinde har haft.
    Skal dog siges hans samlede snit er 0,88
    16 kampe ( de 12 mod bund 6 ).
    målscore 15-25
    Last edited by Magge; 12-05-2024, 19:35.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    I taberslutspillets foreløbige 7 kampe holder Søren Krogh imponerende 0,29 point i snit.. og vi har endda haft Hvidovre, Vejle og Lyngby hjemme.
    Det var endnu en dyr fejltagelse.
    Det er alligevel imponerende at det kan lykkedes at samle så få point. Søren Krogh er den ringeste træner OB nogensinde har haft.

Leave a comment:

Working...
X