Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg vil heller have Alm tilbage end at skulle tvangsindlægges til mere af Søren Kroghs elendige forsøg på noget han engang har været en del af i FC Nordsjælland, men tydeligvis ikke rigtigt har forstået.
Leave a comment:
-
Jeg vil heller have Alm tilbage end at skulle tvangsindlægges til mere af Søren Kroghs elendige forsøg på noget han engang har været en del af i FC Nordsjælland, men tydeligvis ikke rigtigt har forstået.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægJeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg må erkende, at jeg ikke har det voldsomme kendskab til Ole Tobiasen, men tror han måske er en realistisk mulighed for os.
Skolet i nederlandsk fodbold og gjorde det rigtigt godt med underdogen Almere City FC.
Tror ikke der er nogle af de "store" ledige navne i DK, som vil træne i 1. division.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er alligevel imponerende at det kan lykkedes at samle så få point. Søren Krogh er den ringeste træner OB nogensinde har haft.
16 kampe ( de 12 mod bund 6 ).
målscore 15-25Last edited by Magge; 12-05-2024, 19:35.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægI taberslutspillets foreløbige 7 kampe holder Søren Krogh imponerende 0,29 point i snit.. og vi har endda haft Hvidovre, Vejle og Lyngby hjemme.
Det var endnu en dyr fejltagelse.
Leave a comment:
Leave a comment: