Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bossy
    replied
    Én ting er den tid der skal fyldes ud mellem kampene, men skåret helt ind til benet er endgame er de 90 minutter under kampen og hvad der står på tavlen til sidst.
    Her er jeg absolut stadig ikke overbevist ift SK

Leave a comment:

• O´nse
    replied
    Årh jeg er så træt af snak... kulturændringer, den fynske tråd osv osv...!!!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Ja ja, helt enig. Kulturen har været sjoflet… lige så længe NT har været her. Om der er kausalitet eller korrelation - hvem ved.

Jeg tog bare udgangspunkt i nyeste tendens, eller hvad man skal sige. Så vi er helt enige, og det var bestemt tid til at prøve noget andet end Alm.

Samtidigt kan man tørt konstatere, at OB har gjort det dårligt, uanset hvem træneren har været de sidste mange år. Jeg håber lige så meget som alle andre på at SK vender den trend; jeg tror bare ikke rigtigt på det.
    der skulle sælges og genereres mange penge - for at der kan blive gjort noget ved hele setuppet udenfor banen. Den del tror jeg ikke har ændret sig - men håber at man med tiden for sammensat truppen bedre - så der er et solidt skelet som nogle talenter kan læne sig op af.

Jeg håber og tror ikke at vi kommer til at se så stor udskiftning som vi gjorde i sommers når vi kigger et par år frem. Men tror ikke helt vi er færdige med de store udskiftninger - der er desværre for meget der gerne skulle sendes permanent videre og det kombineret med et par salg så tror jeg BW og teamet får nok at se til.

Men lad lige SK og holdet sikre os endnu en sæson i superligaen først.

Leave a comment:

• Maddog Murdock
    replied
    Der findes ingen dårlige trænerer i OB, gennem de sidste 13 år, kun ualmindelig dårligt ledelsesstil

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

- men den ekstreme fokus på salgpotentiale er jo relativt ny. Problemet ligger jo længere tilbage - OB har været dårlige længe før Westrøm kom til.

- enig, det kræver noget tålmodighed. Syntes et af problemerne under Alm var at jeg ikke kunne se den udvikling. Håber det ændre sig under Krogh. Lad os få sikret næste sæson asap og så tænker jeg man skal have rettet spillestilen til - kan ikke forestille mig at vi skal blive ved med at spille med 5 nede bagved - bare for meget Trybull / Köhler skal dække
    Ja ja, helt enig. Kulturen har været sjoflet… lige så længe NT har været her. Om der er kausalitet eller korrelation - hvem ved.

Jeg tog bare udgangspunkt i nyeste tendens, eller hvad man skal sige. Så vi er helt enige, og det var bestemt tid til at prøve noget andet end Alm.

Samtidigt kan man tørt konstatere, at OB har gjort det dårligt, uanset hvem træneren har været de sidste mange år. Jeg håber lige så meget som alle andre på at SK vender den trend; jeg tror bare ikke rigtigt på det.
    Last edited by Jungledyret; 28-02-2024, 15:33.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Øvelsen er jo, at det tager tid, når kulturen i den grad har været sjoflet (rendyrket fokus på salgsobjekter). Det er et langt sejt træk, og det siger SK også.

Jeg har fin tålmodighed, og jeg forventer ikke mirakler. Blot jeg kan se, at der faktisk er udvikling, og man gør, hvad man siger.

Tror jeg oprigtigt på at tingene ser anderledes ud i OB om 2 år. Nej, det gør jeg nok desværre ikke.
    - men den ekstreme fokus på salgpotentiale er jo relativt ny. Problemet ligger jo længere tilbage - OB har været dårlige længe før Westrøm kom til.

- enig, det kræver noget tålmodighed. Syntes et af problemerne under Alm var at jeg ikke kunne se den udvikling. Håber det ændre sig under Krogh. Lad os få sikret næste sæson asap og så tænker jeg man skal have rettet spillestilen til - kan ikke forestille mig at vi skal blive ved med at spille med 5 nede bagved - bare for meget Trybull / Köhler skal dække

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied

Øvelsen er jo, at det tager tid, når kulturen i den grad har været sjoflet (rendyrket fokus på salgsobjekter). Det er et langt sejt træk, og det siger SK også.

Jeg har fin tålmodighed, og jeg forventer ikke mirakler. Blot jeg kan se, at der faktisk er udvikling, og man gør, hvad man siger.

Tror jeg oprigtigt på at tingene ser anderledes ud i OB om 2 år. Nej, det gør jeg nok desværre ikke.
    Så lad os håbe at de så snart får noget på plads med nye træningsfaciliteter. For ellers bliver projektet aldrig forløst, uanset hvor meget man arbejder med kultur, og henter spillere ind fra en højere hylde.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jo jo det lyder da flot. Lad os se om et halvt år hvor OB står henne.
    Jeg forholder mig skeptisk ift alt hvad der bliver meldt ud fra Ådalen. En ting er snak, en anden er handling.
    Og handling er påkrævet fra nu af hvis Odense skal have det fodboldhold som byen og potentialet er berettiget til.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Enig!
    Men stadig rart med en træner der giver lidt af sig selv, og ikke er lige så kedelig som et stykke københavnsk brunsviger - hej Andreas Alm...
    Brunsviger findes kun på Fyn

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg forholder mig skeptisk ift alt hvad der bliver meldt ud fra Ådalen. En ting er snak, en anden er handling.
    Og handling er påkrævet fra nu af hvis Odense skal have det fodboldhold som byen og potentialet er berettiget til.
    Enig!
    Men stadig rart med en træner der giver lidt af sig selv, og ikke er lige så kedelig som et stykke københavnsk brunsviger - hej Andreas Alm...

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Som jeg har sagt hele tiden. Søren giver mig en rigtig god fornemmelse i maven og jeg tror han er den helt rigtige mand

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...e-samme-kultur

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Som jeg har sagt hele tiden. Søren giver mig en rigtig god fornemmelse i maven og jeg tror han er den helt rigtige mand

Sådan en passage hér labber jeg jo i mig. Ensidigt fokus på salgsobjekter umuliggør kultur.

“Cheftræneren uddyber med, at de i OB er i gang med at få sat holdet sådan sammen, at det er karaktererne, der fylder rigtig meget. Det er taget direkte fra Artetas filosofi.

- Det er inspireret fra Arsenal, som også er et godt eksempel på en træner, der ikke vandt så mange kampe i det første år, han var der, men fik sat tingene sammen og fik lagt en kultur ned over holdet, som har gjort dem til mesterskabskandidater i to eller tre år i træk.”

Men nu må vi se, hvad der faktisk sker. Én ting er, hvad der siges i OB; noget helt andet er, hvad man faktisk gør.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Tiden vil vise det. Men jeg forstår godt jeres argumenter.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg husker også Jonas Dahl levere mirakler med sit amatørhold oppe i Hobro, men da han kom til en på daværende tidspunkt rigtig superligaklub, så viste han sig slet ikke kompetent nok.
    Det kan godt være han er en lysende stjerne og så er det godt set af Lyngby, men risikoen for at næste skridt op for Hoseth kan være hård er bestemt til stede. Jeg tror vi står bedre rustet med en træner der har haft sin daglige gang på superliganiveau igennem en længere årrække, end at hente en Hoseth ind, som træner en flok fyraftensproffer.
    Jeg er enig og helt tilfreds med at valget er SK. Han kender klub og trup til bunds og vil , tror jeg, have en bedre chance for at trykke på de rigtige knapper i fht. mission overlevelse end en forholdsvis uprøvet træner der hentes ind. Der er naturligvis ingen garantier og hvis ikke SK har den fuldstændige opbakning fra de relevante vil det blive en vanskelig opgave

Leave a comment:

Working...
X