Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det kan jeg ikke forestille mig at en cheftræner tager forgængeren som assistent.
    Hvordan skulle sammenarbejde fungere hvis den ene blev sat af og skulle nu tilarbejder den nye og den nye har en vel skuffet forgænger i nakken?
    Men Søren udtalte jo at han havde betænkeligheder ved at tage jobbet da han fik det tilbudt. Han vidste ikke helt om han kunne se sig selv som cheftræner. Det kan jo være han ville have det helt okay med at tage skridtet tilbage. Og i så fald, ville vi jo have en assistenttræner med cheftrænererfaring - og det ville jo ikke være helt skidt

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Er kørt træt i Forum (no offense) men synes lige I skal ha’ den her: ifølge hvad jeg mener er en pålidelig kilde har Zorniger købt hus på Langelinie
    Brug det til hvad I vil. Jeg kommer ikke til at svare på opfølgende spørgsmål. For jeg ved ikke mere.
    Interresant.
    Jeg håber godt nok på det sker!

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Er kørt træt i Forum (no offense) men synes lige I skal ha’ den her: ifølge hvad jeg mener er en pålidelig kilde har Zorniger købt hus på Langelinie
    Brug det til hvad I vil. Jeg kommer ikke til at svare på opfølgende spørgsmål. For jeg ved ikke mere.
    Nu har jeg en del kontakter i ejendomsmæglerbrancen, og ingen har hørt noget om det køb.
    Så har de fået mundkurv på hvilket selvfølgelig er muligt.

Leave a comment:

replied
    Hmmm... sidste handel (som var en familiehandel) var for tre måneder siden ellers er vi tilbage i november sidste år.

Kunne det eventuelt være et køb af BWs hus udenom en ejendomsmægler, hvis rygtet er troværdigt?

... eller aftalen ikke er tinglyst endnu.
    Last edited by Online; 25-05-2025, 10:21.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det kan jeg ikke forestille mig at en cheftræner tager forgængeren som assistent.
    Hvordan skulle sammenarbejde fungere hvis den ene blev sat af og skulle nu tilarbejder den nye og den nye har en vel skuffet forgænger i nakken?
    Jeg er helt enig. Men det er OB vi taler om, så man kan aldrig vide hvad de finder på.

Nu kører der jo rygter om at Zorniger præsenteres i den kommende uge og hvis det er rigtigt, så må vi se hvad han har af ønsker til både trup og assistenter.

Men hvis det er korrekt at han har holdt jævnlige møder med TB dette forår, så må vi gå ud fra de allerede er pejlet godt ind i hvad der skal ske nu.

Nye trænerøjne på vores trup tænker jeg samtidig vil kunne give flere af vores nuværende spillere et løft suppleret med kvalitetstilgane på de helt rigtige positioner.
    Last edited by OleKBH; 25-05-2025, 09:46.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det kunne også være Søren Krogh fortsætter som træner i OB efter sommerferien, men med en ny cheftræner over sig.
    Jeg håber og tror på, at en ny cheftræner denne gang må ansætte sin egen stab !

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det kunne også være Søren Krogh fortsætter som træner i OB efter sommerferien, men med en ny cheftræner over sig.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Søren Krogh siger i FS i dag, at det er hans fornemmelse at han også er træner i den kommende sæson - et kort resume af teksten: OB-træner Søren Krogh forventer at fortsætte i sin stilling frem til sommeren 2026. Han er lettet over, at OB sikrede oprykning og førstepladsen, og mener, at holdet har opbygget en stærk kultur at bygge videre på i Superligaen. Krogh afviser spekulationer om sit job og understreger, at han fornemmer, det er planen, at han fortsætter. Han fremhæver holdets stærke præstation i den afgørende kamp, hvor de scorede fire mål, som et godt udgangspunkt for den kommende sæson.​

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg

Og så synes jeg også, at du skal tage med, at 5 af de 6 (minus Martin Hansen) startende defensiv-spillere i aftes formentlig er dem, der starter kamp et i superligaen. Det gør mig godt nok bekymret, at de er så lidt "sammanspillede" og laver serie 5 fejl i deres almene forsvarsspil...
    Løber lige igennem i flere sekvenser …

og to af målene er vel skidt målmandspræstation ..

https://1-division.dk/kampe/2024-202...-fb-23-05-2025

Leave a comment:

• Rangers94
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Vi kunne udvide virkeligheden ved at påpege, at Esbjerg kunne snildt ha' scoret 2, måske 3 flere "dumme mål". Bl.a da to (!) fuldstændigt udækkede spillere i skøn forening nærmest gik i vejen for hinanden og forhindrede et stensikkert mål. Jeg havde personligt heller ikke tal på, hvor mange gange, jeg kunne se fra tribunen, at vores forsvarsspillere slet ikke orienterede sig, hvor deres nærmeste modstandere befandt sig. Det virkede nærmest som om, at de stirrede sig blinde i zoner. Det forsvar vil blive ubønhørligt straffet i Superligaen, længe før at vi kommer på måltavlen.

For mig eksisterer der en generel følelse af, at den ene hånd ikke ved, hvad den anden laver på det hold. Om det udelukkende skyldes de enkelte spilleres generelle niveau eller strukturelle udfordringer, eller en kombination af begge, det er jo dét der har skabt den (fuldt ud) retfærdige debat omkring trænerens position. Han kan så mene, at de 4 mål og feststemningen efter 1. pladsen giver den fornødne energi til sæsonstart om 2 måneder; men jeg mener personligt at kampen igår stadig udstillede det holds alt for ustabile udtryk. Energiniveauet kan hurtigt få et ordentligt gok, når vi når Superligaen, og de to fuldstændigt udækkede spillere fra modstanderholdet IKKE går i vejen for hinanden, og vi er bagud med 0-2, i stedet for omvendt.

Jeg synes, at det er meget klart, at de 4 sejre i de sidste 15 kampe i sæsonen + udtrykket ikke giver tilhængerne de store håb/forventinger eller energi til at tro på, at vi ikke laver en AaB og rykker ned igen. Det handler om tillid. Og jeg har ikke tillid til en mand, der seriøst mener, at de 4 mål igår på én eller anden magisk måde udvisker de foregående 15 kampes spillemæssige og resultatmæssige middelmådighed/ustabilitet. Jeg håber virkelig, at den sportslige ledelse har øjne i hovedet og is i maven til at se, at det er for stor en gamble at fortsætte med en træner, hvis 2 et halvt års arbejde ikke giver nok fans nok tro og tillid til at ville fortsætte med ham i så vigtig en stilling.

Identitet er også udtryk. Og jeg var ved at få spat af antallet af gange, specielt i 1. halvleg, hvor vi var ved at forære dumme mål væk. For med 99.9 procents sikkerhed, så bliver den slags situationer straffet i Superligaen. Så jeg synes, helt ærligt, at det er diskvalificerende, i sig selv, at være ligeglad med de to dumme mål. For vi var ved at give flere væk. Ligesom den slags også har betydet kun 4 sejre i de sidste 15 kampe. Èn kamp, én festlighed og 12.700 på stadion giver ikke mig ret meget energi til Superligaen. Snarere tværtimod.

MvH ChrisOB
    Og så synes jeg også, at du skal tage med, at 5 af de 6 (minus Martin Hansen) startende defensiv-spillere i aftes formentlig er dem, der starter kamp et i superligaen. Det gør mig godt nok bekymret, at de er så lidt "sammenspillede" og laver serie 5 fejl i deres almene forsvarsspil...
    Last edited by Rangers94; 25-05-2025, 10:47.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

I samme interview siger han også “ Deres to dumme mål er jeg ligeglad med. Fire mål i en vigtig kamp er et punktum, der giver energi til superligaen, sagde Søren Krogh. “
    Der kommer ikke ret mange kampe i suppen, hvor vi får lov til at sætte fire kasser ind. Men sikkert mange, hvor vi er nede med to.
    Vi kunne udvide virkeligheden ved at påpege, at Esbjerg kunne snildt ha' scoret 2, måske 3 flere "dumme mål". Bl.a da to (!) fuldstændigt udækkede spillere i skøn forening nærmest gik i vejen for hinanden og forhindrede et stensikkert mål. Jeg havde personligt heller ikke tal på, hvor mange gange, jeg kunne se fra tribunen, at vores forsvarsspillere slet ikke orienterede sig, hvor deres nærmeste modstandere befandt sig. Det virkede nærmest som om, at de stirrede sig blinde i zoner. Det forsvar vil blive ubønhørligt straffet i Superligaen, længe før at vi kommer på måltavlen.

For mig eksisterer der en generel følelse af, at den ene hånd ikke ved, hvad den anden laver på det hold. Om det udelukkende skyldes de enkelte spilleres generelle niveau eller strukturelle udfordringer, eller en kombination af begge, det er jo dét der har skabt den (fuldt ud) retfærdige debat omkring trænerens position. Han kan så mene, at de 4 mål og feststemningen efter 1. pladsen giver den fornødne energi til sæsonstart om 2 måneder; men jeg mener personligt at kampen igår stadig udstillede det holds alt for ustabile udtryk. Energiniveauet kan hurtigt få et ordentligt gok, når vi når Superligaen, og de to fuldstændigt udækkede spillere fra modstanderholdet IKKE går i vejen for hinanden, og vi er bagud med 0-2, i stedet for omvendt.

Jeg synes, at det er meget klart, at de 4 sejre i de sidste 15 kampe i sæsonen + udtrykket ikke giver tilhængerne de store håb/forventinger eller energi til at tro på, at vi ikke laver en AaB og rykker ned igen. Det handler om tillid. Og jeg har ikke tillid til en mand, der seriøst mener, at de 4 mål igår på én eller anden magisk måde udvisker de foregående 15 kampes spillemæssige og resultatmæssige middelmådighed/ustabilitet. Jeg håber virkelig, at den sportslige ledelse har øjne i hovedet og is i maven til at se, at det er for stor en gamble at fortsætte med en træner, hvis 2 et halvt års arbejde ikke giver nok fans nok tro og tillid til at ville fortsætte med ham i så vigtig en stilling.

Identitet er også udtryk. Og jeg var ved at få spat af antallet af gange, specielt i 1. halvleg, hvor vi var ved at forære dumme mål væk. For med 99.9 procents sikkerhed, så bliver den slags situationer straffet i Superligaen. Så jeg synes, helt ærligt, at det er diskvalificerende, i sig selv, at være ligeglad med de to dumme mål. For vi var ved at give flere væk. Ligesom den slags også har betydet kun 4 sejre i de sidste 15 kampe. Èn kamp, én festlighed og 12.700 på stadion giver ikke mig ret meget energi til Superligaen. Snarere tværtimod.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Søren Krogh siger i FS i dag, at det er hans fornemmelse at han også er træner i den kommende sæson - et kort resume af teksten: OB-træner Søren Krogh forventer at fortsætte i sin stilling frem til sommeren 2026. Han er lettet over, at OB sikrede oprykning og førstepladsen, og mener, at holdet har opbygget en stærk kultur at bygge videre på i Superligaen. Krogh afviser spekulationer om sit job og understreger, at han fornemmer, det er planen, at han fortsætter. Han fremhæver holdets stærke præstation i den afgørende kamp, hvor de scorede fire mål, som et godt udgangspunkt for den kommende sæson.​
    I samme interview siger han også “ Deres to dumme mål er jeg ligeglad med. Fire mål i en vigtig kamp er et punktum, der giver energi til superligaen, sagde Søren Krogh. “
    Der kommer ikke ret mange kampe i suppen, hvor vi får lov til at sætte fire kasser ind. Men sikkert mange, hvor vi er nede med to.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    sidder lige og ser SFÅ optakt med Krogh.

De starter snakken omkring kampen i morgen, at det er "sidste nat med kliken" - da folk skal væk med landsholdet, nogle skifter osv. jeg kan ikke lade være med at tænke om Krogh selv også ved det bliver sidste kamp...fik lidt de vipes.

Jenner><Mickelson kommer de ind på, det er tæt siger Krogh men han siger også det kan være der er andre ting der foregår end hvad folk udenom klubben ved. Syntes det lugter lidt af Jenner også er på vej videre.
    Uanset hvad - selv om det virker underligt at spille med en back på kanten som man ved er på vej videre, så har Markus Jensen jo ikke grebet chancen for alvor - og han får jo stadig spilletid - ikke sådan han er sat helt udenfor.

De snakker også kampen mod Kolding - og her siger Krogh han var meget negativ efter kampen, men vælger efter en snak med sin stab at tage ja hatten på - da han mener vi fortjente sejren, mener vi havde mange chancer og spillede mod et godt og sammentømret hold med et meget ungt hold. Han bringer den tynde trup, skader og Trybulls karantæne tidligere på sæsonen op som argumenter for at han har måttet skifte meget og derfor er vi ikke så godt sammenspillet.

Syntes godt nok det er en gang undskyldninger at komme med. Fair, holdet mod Kolding var meget ungt - men det var ham der valgte at stille sådan. Måske jeg har nej hatten på men husker bestemt ikke kampen som en vi burde have vundet. Syntes vi spillede dårligt.

Og uden at have fulgt vildt meget med i Koldings trup - så tænker jeg også de har været ramt af skader og karantæner. Og den tynde trup - der skulle Krogh måske have banket lidt hårdere i bordet overfor Bech i vinters. Sælge Manneh mens Bonde sidder ude og ikke engang bringe én ny midtbane ind...det er jo håbløst.
    Jeg er da enig i din udlægning af kampen mod KIF. Det er lidt sært at SK kan komme til den konklusion at OB fortjente sejren. De få statistikker jeg har set var KIF bedre end OB målt på boldbesiddelse, afslutninger generelt både indenfor målrammen og udenfor, blokerede skud, indlæg osv osv .. der taler han for en syg moster.
    Jeg er ikke ubetinget enig med dig i det sidste i at det er håbløst ikke at "panikhandle" da Manneh bliver solgt og derved give truppen (de unge) chancen for at vise at de har det der skal til. Herinde er der mange gange efterlyst at klubben skal "walk the talk" .. det har de gjort og de har sikkert også fået svar på en del ting i denne halvsæson og står nu med et klarere billede af hvad og hvor det er bedst at forstærke sig.

Leave a comment:

Working...
X