Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg kan simpelthen ikke se noget som helst positivt Søren Krogh har bidraget med som cheftræner. Der har været en masse fine ord, og han er naturligvis ikke alene ansvarlig for vores pinlige situation, men han har altså også en stor del af ansvaret for det er er foregået. Han må for min skyld gerne blive i klubben i en anden funktion, men cheftræner for 1. holdet egner han sig ikke til.

Men det ville være en OB classic at fortsætte en vej som som tydeligvis ikke fungerer og så er jeg bange for vi får virkelig svære ved at rykke op igen.

Hvad har Søren Krogh vist dig, siden du stadig er på “Team Krogh” ?. Måske der bare er noget jeg helt har overset.

Jeg ville foretrække samtlige trænere for vores akademihold (u15, u17, u19), frem for Søren Krogh.
    Ikke så meget på banen i kampene. Det er mere hans visioner om hvordan en klub og et fodboldhold skal drives. Hans mandskabspleje. Hans væsen og personlighed jeg godt kan lide. Jeg ved godt at meget af dette ikke vinder fodboldkampe. Men på den lange bane tror jeg at han vil være god for en klub som OB hvis han har de rigtige mennesker omkring sig

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Nej tak til Krogh han er alt for sovset ind i det der var og senest i holdets deroute

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nej jeg er også stadig på team Krogh
    Jeg kan simpelthen ikke se noget som helst positivt Søren Krogh har bidraget med som cheftræner. Der har været en masse fine ord, og han er naturligvis ikke alene ansvarlig for vores pinlige situation, men han har altså også en stor del af ansvaret for det er er foregået. Han må for min skyld gerne blive i klubben i en anden funktion, men cheftræner for 1. holdet egner han sig ikke til.

Men det ville være en OB classic at fortsætte en vej som som tydeligvis ikke fungerer og så er jeg bange for vi får virkelig svære ved at rykke op igen.

Hvad har Søren Krogh vist dig, siden du stadig er på “Team Krogh” ?. Måske der bare er noget jeg helt har overset.

Jeg ville foretrække samtlige trænere for vores akademihold (u15, u17, u19), frem for Søren Krogh.
    Last edited by OleKBH; 13-05-2024, 22:35.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg tror også på Krogh med en tur ned i 1. Div, oprydning i de dyre lejesvende og en øget satsning på akademispillere suppleret med øvrige yngre spillere guidet af spillere som Myhra, BP, Bashkim og en bundrutineret 6'er, som skal rekrutteres.
    Overgangen fra akademi til seniorbold må være et element i trænergerningen som de begge er udlærte i fra deres tid i fcn. Det tror jeg på.
    Wesstrøm ryger selvfølgelig med første tog til Stockholm når sæsonen er overstået. Et frisk bud på en sportschef som taler ind i et øget fokus på talentudviklingen er Glen Riddersholm. Han deler utvivlsomt vandene og jeg skreg selv NEJ TAK, når han blev omtalt som træneremne efter Alm.
    I en rolle som sportschef i et lidt anderledes setup ser jeg dog lidt anderledes på det. Jeg tror han vil matche fint op med SK, der nok i virkeligheden tvinges ud i at tale lidt mere med medierne end han har lyst til. Der skal Glen utvivlsomt nok tage den ekstra tørn. Derudover har han tidligere samarbejdet tæt med Tonny i deres fælles fcm-tid. Et andet frækt bud kunne være Flemming Petersen. Han er sikkert for meget fcn-mand til at han nogensinde vil overveje det, men vil man gå All-in på talentudviklingen, så er han jo virkelig manden at få med på holdet.

Men indtil videre aner vi jo ikke hvad OB vil. Det utænkelige kan også ske at vi redder os og hvor havner vi så? I det tilfælde tror jeg SK vil stå svagere. Han har ikke hård nok på brystet til at stykke noget sammen som får os til at præstere bedre i suppen i 24/25-sæsonen, hvis vi redder os. Det er med en ny start og et ledelses setup, der stikker i en udpræget grad af talentudvikling, hvor man ikke for alt i livet skal bruge ressourcerne på at komme op igen, men i stedet stable et bæredygtigt hold på benene, at han vil matche imø.
    GR har jo direkte sagt, at han ingen interesse har i OB. Jeg tror, det er meget lidt attraktivt at være træner eller sportsdirektør i klubben. Hvem gider dog til et galehus med en inkompetent ejer og ejerkreds.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Er det dig, Søren Krogh...

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
    Jeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.
    Jeg tror også på Krogh med en tur ned i 1. Div, oprydning i de dyre lejesvende og en øget satsning på akademispillere suppleret med øvrige yngre spillere guidet af spillere som Myhra, BP, Bashkim og en bundrutineret 6'er, som skal rekrutteres.
    Overgangen fra akademi til seniorbold må være et element i trænergerningen som de begge er udlærte i fra deres tid i fcn. Det tror jeg på.
    Wesstrøm ryger selvfølgelig med første tog til Stockholm når sæsonen er overstået. Et frisk bud på en sportschef som taler ind i et øget fokus på talentudviklingen er Glen Riddersholm. Han deler utvivlsomt vandene og jeg skreg selv NEJ TAK, når han blev omtalt som træneremne efter Alm.
    I en rolle som sportschef i et lidt anderledes setup ser jeg dog lidt anderledes på det. Jeg tror han vil matche fint op med SK, der nok i virkeligheden tvinges ud i at tale lidt mere med medierne end han har lyst til. Der skal Glen utvivlsomt nok tage den ekstra tørn. Derudover har han tidligere samarbejdet tæt med Tonny i deres fælles fcm-tid. Et andet frækt bud kunne være Flemming Petersen. Han er sikkert for meget fcn-mand til at han nogensinde vil overveje det, men vil man gå All-in på talentudviklingen, så er han jo virkelig manden at få med på holdet.

Men indtil videre aner vi jo ikke hvad OB vil. Det utænkelige kan også ske at vi redder os og hvor havner vi så? I det tilfælde tror jeg SK vil stå svagere. Han har ikke hård nok på brystet til at stykke noget sammen som får os til at præstere bedre i suppen i 24/25-sæsonen, hvis vi redder os. Det er med en ny start og et ledelses setup, der stikker i en udpræget grad af talentudvikling, hvor man ikke for alt i livet skal bruge ressourcerne på at komme op igen, men i stedet stable et bæredygtigt hold på benene, at han vil matche imø.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Jeg troede på ingen måde på, at truppen ville rykke sig væsentligt. Men de sidste runder i grundspillet gav mig dog troen på, at de nok skulle overleve. Synes det så ud som. Om, der var bygget et bundniveau ind som var tilstrækkeligt, og vejle og lyngby så samtidig rædderlige ud. Men da vi tabte hjemme mod Vejle i slutspillet, var jeg ret sikker på det ville gå galt, alt så forkert ud i den kamp.
    Kan endnu ikke forstå hvad der virkelig skete. Vi kom forbedret ud af vinterpausen og spillede også ret o k. i grundspillet. Håbede dertid med en lidt opgående formkurve og modstandere som viste sig langt fra overbevisende at vi kunne holde os på første plads i nedrykningsspillet. Og så kom den forfærdelige Vejle-kamp hjemme og alt var faldt tilsammen derfra. Spørger mig hvorfor den kamp fik sådan en betydning og hvorfor alt blev ødelagt derfra. Derefter var alt fuldstændig i stykker. I fire kampe kom vi endda foran - og de fire kampe gav samlet 1 point! Selvfølgelig manglede kvalitet i truppen, selvfølgelig er den skæv sammensat, selvfølgelig er der for mange lejesvende og der mangler leder men at falde tilsammen på den måde efter en stabilesering og til mindst et til dels forbedret udtryk og optræden kan ikke rigtig forstå. Fra "forbedret" til "opløsning" i 90 minutter, det er uforståeligt.
    Last edited by andlox; 13-05-2024, 20:32.

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

At man troede at nogen træner kunne redde denne katastrofetrup og mange års nedbrydning af kulturen på kort sigt, er altså lidt bekymrende. At to spillere melder nr. 7 drømme ud, når træneren melder overlevelse ud ved opstarten af nedrykningsspillet, viser jo en syg kultur.
    Jeg troede på ingen måde på, at truppen ville rykke sig væsentligt. Men de sidste runder i grundspillet gav mig dog troen på, at de nok skulle overleve. Synes det så ud som. Om, der var bygget et bundniveau ind som var tilstrækkeligt, og vejle og lyngby så samtidig rædderlige ud. Men da vi tabte hjemme mod Vejle i slutspillet, var jeg ret sikker på det ville gå galt, alt så forkert ud i den kamp.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

At man troede at nogen træner kunne redde denne katastrofetrup og mange års nedbrydning af kulturen på kort sigt, er altså lidt bekymrende. At to spillere melder nr. 7 drømme ud, når træneren melder overlevelse ud ved opstarten af nedrykningsspillet, viser jo en syg kultur.
    altså det troede jeg da på - inden nedrykningsspillet gik i gang. Som i redde klubben fra nedrykning. Ikke en total genopbygning - der skulle/skal selvfølgelig mere til.
    Men inden nedrykningsspillet var jeg fortrøstningsfuld, 3 sejre og et par uafgjorte så ikke urealistisk ud - og det havde nok været mere end rigeligt til at sikre endnu en sæson. Og så er korthuset bare blæst totalt om.

Syntes også det lød i interviewet som om Krogh selv var overrasket over hvor meget det hele var faldet sammen

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Hør mediano fra minut 1.30.00. Her gives min forklaring på, hvorfor ingen træner kan lykkes i OB stup lige nu.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nej heldigvis da - hvis han allerede nu begyndte at melde den slags ud så var det jo helt galt. Men han siger jo også at det skal han og klubben jo kigge på efter sæsonen.

Jeg kan godt li' ham - syntes han virker sympatisk og gør det godt rent kommunikativt. Lyder til han er meget på rent træningsmæssigt, den del kan jeg ikke vurdere.

Og at give ham skylden for alt der er gået galt mener jeg er helt forkert.

Men udefra set så har det virket famlende, med flere underlige beslutninger. Om han vil kunne rette op på det i 1 division med et nyt set up og en markant anderledes trup? Måske - jeg tror fortsat ikke på vi får det at se. Hælder stadigvæk til at han selv trækker stikket.

- og ellers kunne jeg også godt se klubben gøre det for ham.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Sådan lød det ikke i interviewet med SFÅ. Håber han ryger lige meget om vi bliver oppe eller ej.
    nej heldigvis da - hvis han allerede nu begyndte at melde den slags ud så var det jo helt galt. Men han siger jo også at det skal han og klubben jo kigge på efter sæsonen.

Jeg kan godt li' ham - syntes han virker sympatisk og gør det godt rent kommunikativt. Lyder til han er meget på rent træningsmæssigt, den del kan jeg ikke vurdere.

Og at give ham skylden for alt der er gået galt mener jeg er helt forkert.

Men udefra set så har det virket famlende, med flere underlige beslutninger. Om han vil kunne rette op på det i 1 division med et nyt set up og en markant anderledes trup? Måske - jeg tror fortsat ikke på vi får det at se. Hælder stadigvæk til at han selv trækker stikket.

- og ellers kunne jeg også godt se klubben gøre det for ham.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Jeg har fra to kilder i OB at der var absolut INGEN mandskabspleje under Alm. SK er den diametrale modsætning, som faktisk taler med sine spillere. Han kæmper for at få skabt en kultur på et hold i total opløsning efter Alm og ikke mindst BWs katastrofetransferpolitik. Det tager meget lang tid at ændre på noget så grundlæggende. Det er ikke FIFA på Playstation det her. Det er rigtige mennesker.
    Det passer fuldstændig til hvad har set om Alms optræden under træninger og under kampene. Han ødelæggede holdet. Det var katastrofal at hente ham til OB. Vi var en grå mus før Alm kom til, men til mindst en grå mus og ikke en død mus.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Nååå, det var ja Alm som bragte holdånd og selvtillid af truppen med hjertestop på intensivafdelingen. At Krogh ikke havde evner at genoplive patienten er anden sag.
    Jeg har fra to kilder i OB at der var absolut INGEN mandskabspleje under Alm. SK er den diametrale modsætning, som faktisk taler med sine spillere. Han kæmper for at få skabt en kultur på et hold i total opløsning efter Alm og ikke mindst BWs katastrofetransferpolitik. Det tager meget lang tid at ændre på noget så grundlæggende. Det er ikke FIFA på Playstation det her. Det er rigtige mennesker.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Nååå, det var ja Alm som bragte holdånd og selvtillid af truppen med hjertestop på intensivafdelingen. At Krogh ikke havde evner at genoplive patienten er anden sag.
    Alm slog Brøndby og FC Nordsjælland på udebane i indeværende sæson og leverede endda et bedre pointsnit end Krogh har gjort. Krogh fik tilført to af de dyreste indkøb nogensinde til OB i vinters, og de ringeste kampe vi har leveret i sæsonen ligger endda stadig på den her side af nytår, Viborg, Hvidovre og Lyngby hjemme.

Fair nok, at man synes Alm var en pivringe træner, lad os bare lige blive enige om, at Krogh har vist sig at være endnu ringere. Manden har endda været assistent under Alm og dermed haft dyb indsigt i problemerne og de ting Alm har gjort forkert. Den indsigt har han så bruge til at gøre det endnu dårligere. Det er spektakulært ringe.

Leave a comment:

Working...
X