Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Nej tak til Krogh han er alt for sovset ind i det der var og senest i holdets deroute
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej jeg er også stadig på team Krogh
Men det ville være en OB classic at fortsætte en vej som som tydeligvis ikke fungerer og så er jeg bange for vi får virkelig svære ved at rykke op igen.
Hvad har Søren Krogh vist dig, siden du stadig er på “Team Krogh” ?. Måske der bare er noget jeg helt har overset.
Jeg ville foretrække samtlige trænere for vores akademihold (u15, u17, u19), frem for Søren Krogh.Last edited by OleKBH; 13-05-2024, 22:35.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg tror også på Krogh med en tur ned i 1. Div, oprydning i de dyre lejesvende og en øget satsning på akademispillere suppleret med øvrige yngre spillere guidet af spillere som Myhra, BP, Bashkim og en bundrutineret 6'er, som skal rekrutteres.
Overgangen fra akademi til seniorbold må være et element i trænergerningen som de begge er udlærte i fra deres tid i fcn. Det tror jeg på.
Wesstrøm ryger selvfølgelig med første tog til Stockholm når sæsonen er overstået. Et frisk bud på en sportschef som taler ind i et øget fokus på talentudviklingen er Glen Riddersholm. Han deler utvivlsomt vandene og jeg skreg selv NEJ TAK, når han blev omtalt som træneremne efter Alm.
I en rolle som sportschef i et lidt anderledes setup ser jeg dog lidt anderledes på det. Jeg tror han vil matche fint op med SK, der nok i virkeligheden tvinges ud i at tale lidt mere med medierne end han har lyst til. Der skal Glen utvivlsomt nok tage den ekstra tørn. Derudover har han tidligere samarbejdet tæt med Tonny i deres fælles fcm-tid. Et andet frækt bud kunne være Flemming Petersen. Han er sikkert for meget fcn-mand til at han nogensinde vil overveje det, men vil man gå All-in på talentudviklingen, så er han jo virkelig manden at få med på holdet.
Men indtil videre aner vi jo ikke hvad OB vil. Det utænkelige kan også ske at vi redder os og hvor havner vi så? I det tilfælde tror jeg SK vil stå svagere. Han har ikke hård nok på brystet til at stykke noget sammen som får os til at præstere bedre i suppen i 24/25-sæsonen, hvis vi redder os. Det er med en ny start og et ledelses setup, der stikker i en udpræget grad af talentudvikling, hvor man ikke for alt i livet skal bruge ressourcerne på at komme op igen, men i stedet stable et bæredygtigt hold på benene, at han vil matche imø.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægJeg må være den eneste, der stadig holder på, at vi beholder Søren Krogh. Mest fordi jeg slet ikke kan se et realistisk alternativ.
Overgangen fra akademi til seniorbold må være et element i trænergerningen som de begge er udlærte i fra deres tid i fcn. Det tror jeg på.
Wesstrøm ryger selvfølgelig med første tog til Stockholm når sæsonen er overstået. Et frisk bud på en sportschef som taler ind i et øget fokus på talentudviklingen er Glen Riddersholm. Han deler utvivlsomt vandene og jeg skreg selv NEJ TAK, når han blev omtalt som træneremne efter Alm.
I en rolle som sportschef i et lidt anderledes setup ser jeg dog lidt anderledes på det. Jeg tror han vil matche fint op med SK, der nok i virkeligheden tvinges ud i at tale lidt mere med medierne end han har lyst til. Der skal Glen utvivlsomt nok tage den ekstra tørn. Derudover har han tidligere samarbejdet tæt med Tonny i deres fælles fcm-tid. Et andet frækt bud kunne være Flemming Petersen. Han er sikkert for meget fcn-mand til at han nogensinde vil overveje det, men vil man gå All-in på talentudviklingen, så er han jo virkelig manden at få med på holdet.
Men indtil videre aner vi jo ikke hvad OB vil. Det utænkelige kan også ske at vi redder os og hvor havner vi så? I det tilfælde tror jeg SK vil stå svagere. Han har ikke hård nok på brystet til at stykke noget sammen som får os til at præstere bedre i suppen i 24/25-sæsonen, hvis vi redder os. Det er med en ny start og et ledelses setup, der stikker i en udpræget grad af talentudvikling, hvor man ikke for alt i livet skal bruge ressourcerne på at komme op igen, men i stedet stable et bæredygtigt hold på benene, at han vil matche imø.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Jeg troede på ingen måde på, at truppen ville rykke sig væsentligt. Men de sidste runder i grundspillet gav mig dog troen på, at de nok skulle overleve. Synes det så ud som. Om, der var bygget et bundniveau ind som var tilstrækkeligt, og vejle og lyngby så samtidig rædderlige ud. Men da vi tabte hjemme mod Vejle i slutspillet, var jeg ret sikker på det ville gå galt, alt så forkert ud i den kamp.Last edited by andlox; 13-05-2024, 20:32.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
At man troede at nogen træner kunne redde denne katastrofetrup og mange års nedbrydning af kulturen på kort sigt, er altså lidt bekymrende. At to spillere melder nr. 7 drømme ud, når træneren melder overlevelse ud ved opstarten af nedrykningsspillet, viser jo en syg kultur.
Leave a comment:
-
At man troede at nogen træner kunne redde denne katastrofetrup og mange års nedbrydning af kulturen på kort sigt, er altså lidt bekymrende. At to spillere melder nr. 7 drømme ud, når træneren melder overlevelse ud ved opstarten af nedrykningsspillet, viser jo en syg kultur.
Men inden nedrykningsspillet var jeg fortrøstningsfuld, 3 sejre og et par uafgjorte så ikke urealistisk ud - og det havde nok været mere end rigeligt til at sikre endnu en sæson. Og så er korthuset bare blæst totalt om.
Syntes også det lød i interviewet som om Krogh selv var overrasket over hvor meget det hele var faldet sammen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hør mediano fra minut 1.30.00. Her gives min forklaring på, hvorfor ingen træner kan lykkes i OB stup lige nu.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
nej heldigvis da - hvis han allerede nu begyndte at melde den slags ud så var det jo helt galt. Men han siger jo også at det skal han og klubben jo kigge på efter sæsonen.
Jeg kan godt li' ham - syntes han virker sympatisk og gør det godt rent kommunikativt. Lyder til han er meget på rent træningsmæssigt, den del kan jeg ikke vurdere.
Og at give ham skylden for alt der er gået galt mener jeg er helt forkert.
Men udefra set så har det virket famlende, med flere underlige beslutninger. Om han vil kunne rette op på det i 1 division med et nyt set up og en markant anderledes trup? Måske - jeg tror fortsat ikke på vi får det at se. Hælder stadigvæk til at han selv trækker stikket.
- og ellers kunne jeg også godt se klubben gøre det for ham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Sådan lød det ikke i interviewet med SFÅ. Håber han ryger lige meget om vi bliver oppe eller ej.
Jeg kan godt li' ham - syntes han virker sympatisk og gør det godt rent kommunikativt. Lyder til han er meget på rent træningsmæssigt, den del kan jeg ikke vurdere.
Og at give ham skylden for alt der er gået galt mener jeg er helt forkert.
Men udefra set så har det virket famlende, med flere underlige beslutninger. Om han vil kunne rette op på det i 1 division med et nyt set up og en markant anderledes trup? Måske - jeg tror fortsat ikke på vi får det at se. Hælder stadigvæk til at han selv trækker stikket.
- og ellers kunne jeg også godt se klubben gøre det for ham.
Leave a comment:
-
Jeg har fra to kilder i OB at der var absolut INGEN mandskabspleje under Alm. SK er den diametrale modsætning, som faktisk taler med sine spillere. Han kæmper for at få skabt en kultur på et hold i total opløsning efter Alm og ikke mindst BWs katastrofetransferpolitik. Det tager meget lang tid at ændre på noget så grundlæggende. Det er ikke FIFA på Playstation det her. Det er rigtige mennesker.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Nååå, det var ja Alm som bragte holdånd og selvtillid af truppen med hjertestop på intensivafdelingen. At Krogh ikke havde evner at genoplive patienten er anden sag.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Nååå, det var ja Alm som bragte holdånd og selvtillid af truppen med hjertestop på intensivafdelingen. At Krogh ikke havde evner at genoplive patienten er anden sag.
Fair nok, at man synes Alm var en pivringe træner, lad os bare lige blive enige om, at Krogh har vist sig at være endnu ringere. Manden har endda været assistent under Alm og dermed haft dyb indsigt i problemerne og de ting Alm har gjort forkert. Den indsigt har han så bruge til at gøre det endnu dårligere. Det er spektakulært ringe.
- Likes 6
Leave a comment:
Leave a comment: