Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Enig, men jeg tror at man i efteråret, med god samvittighed, kunne dække sig ind under genopbygningen af kultur og samhørighed i truppen.
    Hvem udover TB og SK har talt om det og ikke mindst anerkendt, at der er sket noget

Kan ikke huske at Owusu, Michelson, Myhra, Trybull eller Don har talt om, fremhævet og/eller hyldet denne såkaldte "transformation".

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er vi så også helt enige omkring.

men nu er det jo heller ikke fordi efteråret bød på så meget sprudlende spil. Resultaterne var gode ja. Spillet - noget mere hakkende
    Enig, men jeg tror at man i efteråret, med god samvittighed, kunne dække sig ind under genopbygningen af kultur og samhørighed i truppen.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg hører noget andet, men kan selvfølgelig tage fejl (og vil gerne vedkende det bagefter)
    Du må gerne fortælle

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Jeg hører ikke noget, men sådan som Troels snakker ”Troels sprog” om trænersituationen, så er det spøjst, hvis Søren forsætter. Det havde været verdens nemmeste ting for TB at kommunikere, hvis Søren var/er vores træner når næste sæson starter.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Jeg hører noget andet, men kan selvfølgelig tage fejl (og vil gerne vedkende det bagefter)
    jamen jeg håber så du får ret - mener det vil være en stor fejl at fortsætte med Krogh.

Leave a comment:

replied

det aner jeg ikke.

Det er jo hvad han hører - behøver ikke være rigtigt. Vi får se

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Hvad kan Bisgaard bidrage med i stedet for Lyng

Parsum...
    det aner jeg ikke.

Det er jo hvad han hører - behøver ikke være rigtigt. Vi får se

Leave a comment:

replied
    Parsum siger i den nye SFÅ at han tror Krogh fortsat er træner til den nye sæson. Men at Lyng bliver skiftet ud med Bisgaard...
    Hvad kan Bisgaard bidrage med i stedet for Lyng

Parsum...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis man havde beholdt Manneh og Fenger alt imens Bonde ikke havde været skadet så havde tingene nok også set anderledes ud for det pres der er på Krogh og Co.
    Så havde man fløjet igennem ligaen men nok forsømt nogle talenter

Myhra
    Owusu Bürgy Gomez Adam
    Manneh
    Ejdum Bonde
    Fenger Luca Grot

Bænk: Hansen,McCoy,Paulsen,DD,Nico,Jensen,Trybull,Grubbe

Ikke meget plads til at nogle kan slå igennem.
    Ville McCoy have taget springet?? Næppe
    Havde Askou fået en plads i alle vores hjerter ved at score game winning mål i overtiden mod Kolding? Næppe

Bliver spændende at se hvordan man vurderer denne sæson om en 2-3 års tid når tingene er kommet på afstand
    men har man gjort så godt et arbejde med talenterne som det er nu? Et hold der ikke har fungeret - ja der har været spilletid, men virker ikke til der har været en ordenlig plan.

Syntes en af de ting der så ud til at virke, var den periode hvor Mickelson hele tiden blev skiftet efter 60 min - og McCoy kom ind, det virkede til der var lidt en plan der (måske det var fordi Mickelson var træt / småskadet) men det lignede der var en tanke bag. Og det kunne man jo sagtens have gjort med de andre. Der er stadig fem udskiftninger at gøre godt med - intet i vejen for man kunne lægge en længere plan for eks tre af de unge; McCoy, Martin og Markus J.

Jeg syntes forløbet i foråret har virket rodet. Jensen der starter inde tre kampe og så pludselig slet ikke er med, Martin en start - ud. Bojang deer pludselig bringes i spil - og så ser vi ikke mere til ham i en længere periode osv osv.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Hvis man havde beholdt Manneh og Fenger alt imens Bonde ikke havde været skadet så havde tingene nok også set anderledes ud for det pres der er på Krogh og Co.

Myhra
    Owusu Bürgy Gomez Adam
    Manneh
    Ejdum Bonde
    Fenger Luca Grot

Havde Askou fået en plads i alle vores hjerter ved at score game winning mål i overtiden mod Kolding? Næppe

Bliver spændende at se hvordan man vurderer denne sæson om en 2-3 års tid når tingene er kommet på afstand
    Helt enig men så burde TB måske ændre sin kommunikation herefter ..

“niveauet bestemt heller ikke har været på topniveau.

Og det anerkender sportsdirektør i klubben, Troels Bech. OB-bossen har til klubbens hjemmeside lavet en længere evaluering af forårssæsonen indtil videre.

- Det er jo lidt dobbelt. Havde du spurgt mig inden sæsonstart, om vi ville være tilfredse med at føre med ni point inden slutspillet, så ville jeg have taget den.

- Samtidig er jeg jo ikke begejstret, og det tror jeg ingen af os er over den udvikling, vi har i spillet, hvor vi lige nu ikke kommer tættere på det udtryk, som vi gerne vil have.

- Det kan der være flere forklaringer på. Den mest klare er dog, at jo længere tid man spiller i første division, jo større er chancen for at spille som et første divisionshold.

- Vores eneste chance for at ændre på det er at blive ved med at træne som et superligahold, og det er en af vores fokuspunkter, at det niveau, kampene har, skal overgås hver dag på træningsbanen. Ellers ender vi ligesom alle andre superliganedrykkere på et tidspunkt med at blive et bedre første divisionshold i stedet for et ringere superligahold. Det har vi klart fokus på, siger han blandt andet.

Bech skjuler samtidig heller ikke, at OB's niveau skal højnes i fremtiden.

- Der er ikke nogen tvivl om, at vi kommer til at skulle skærpe os betragteligt i den sidste del.”

og så er spørgsmålet jo om OB har skærpet sig betragteligt i den sidste del og om han måske skulle indrømme at den mest klare grund til udviklingen ikke er at OB spiller i 1. div. men at man spiller med et ungdomshold tilsat enkelte erfarne spillere.

Hvis han mener at SK burde kunne præstere bedre med det der er til rådighed så ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Hvis de havde haft den midtbane så var de fortsat med 442 med diamant også havde trybull spillet i stedet for Fenger
    Måske, måske ikke.

Men bliver da spændende at se hvilket system men regner med skal være plan A næste sæson

Leave a comment:

• DD84
    replied

Myhra
    Owusu Bürgy Gomez Adam
    Manneh
    Ejdum Bonde
    Fenger Luca Grot

Hvis de havde haft den midtbane så var de fortsat med 442 med diamant også havde trybull spillet i stedet for Fenger

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg frikender på ingen måde TB. Det er ham der har stillet en trup til rådighed uden at erstatte Bonde og Alasane.

Myhra
    Owusu Bürgy Gomez Adam
    Manneh
    Ejdum Bonde
    Fenger Luca Grot

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

enig - der bør foretages et skifte.

Men derfor mener jeg stadig ikke alt lander på Kroghs bord - TB startede op med en smal trup, og gjorde den så endnu smallere, og gjorde det derved ikke ligefrem lettere for Krogh.

Det er en nuance.
    Jeg frikender på ingen måde TB. Det er ham der har stillet en trup til rådighed uden at erstatte Bonde og Alasane.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

SK har været cheftræner i OB i snart 1 3/4 år. Hvad skulle kvalificere ham til at føre holdet ud efter sommerferien?
    Det har været en lang ørkenvandring.

Men han er selvfølgelig Niels Thorborg mand og nok ikke så dyr.
    Vi kan lige så godt forberede os på et discount fodboldhold næste sæson.
    enig - der bør foretages et skifte.

Men derfor mener jeg stadig ikke alt lander på Kroghs bord - TB startede op med en smal trup, og gjorde den så endnu smallere, og gjorde det derved ikke ligefrem lettere for Krogh.

Det er en nuance.

Leave a comment:

Working...
X