Enig, det her står og falder ikke med Søren Krogh.
Kultur, ja det har vi allesammen snakket om i 100 år, det er ikke et buzzword der hæfter specielt på Krogh.
Nu skal man jo i første omgang også lige finde ud af hvilken kultur det er man vil.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Enig med dem der mener Krogh skal blive.!
At tale om at det er uambisiøst at beholde ham, svarer til at vi så også skal ud og hente 6-7 nye, udenlandske profiler, der er proven og tidligere har begået sig på højt niveau. For det viser ambitioner (Hej Helander, köhler, Trybull, Al-hajj....osv)
Leave a comment:
-
Søren Krogh har lavet mange store fejl, og gentaget dem. Jeg tror ikke på, at han kan rykke noget som helst.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Mange ser fodbold som matematik. Spillersalg- og køb. Transfervinduer, ind og ud, pointsnit. FM-tilgangen.
Som du skriver: der er så meget mere til det, og når kulturen har været syltet i 13 år, så tager det lang tid at komme på sporet igen. Og det kræver en ledelse og ejer, der er i stand til overhovedet at identificere det som et problem.
Det, vi har set i denne sæson - fraset de sidste 3 kampe - er et hold uden kultur - rent FM-style - og for mig har det ikke været OB, blot et tilfældigt og ret ucharmerende hold.
Leave a comment:
-
Mange ser fodbold som matematik. Spillersalg- og køb. Transfervinduer, ind og ud, pointsnit. FM-tilgangen.
Som du skriver: der er så meget mere til det, og når kulturen har været syltet i 13 år, så tager det lang tid at komme på sporet igen. Og det kræver en ledelse og ejer, der er i stand til overhovedet at identificere det som et problem.
Det, vi har set i denne sæson - fraset de sidste 3 kampe - er et hold uden kultur - rent FM-style - og for mig har det ikke været OB, blot et tilfældigt og ret ucharmerende hold.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Jeg vil opfordre til at overveje hvor lang tid det tager at ændre en syg kultur i en gruppe mennesker. Hvis der kommer et helt nyt team ind vil det tage dem mange måneder at diagnosticere problemerne. Så skal de til at løse dem. Det kan blive katastrofalt for næste sæson. SK ved præcis hvilken problematik holdet står i. Han er allerede i gang med den svære proces. Jeg synes at det er så synd at folk ikke forstår at man ikke bare siger til en gruppe mennesker at nu skal de bare have den her kultur og då har de det. Jeg har arbejdet med grupper af mennesker og gruppedynamikker i 22 år. Det er ekstremt komplekst når det først er kørt af sporet.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Han har været god til at sige de helt rigtige ting, meget ligesom vores ledelse, men når det kommer at få det til at ske i praksis, så har det vist sig at være varm luft.
Hvis vi fortsætter med Søren Krogh som cheftræner så rækker klubbens ambitioner tydeligvis ikke til mere end 1. division.
Håber han kan få en anden funktion i klubben, det skal bare ikke være cheftræner fordi det er kke den optimale funktion for ham. Og det har det seneste halve år også bevist.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Så skal man i så fald opfinde en ny funktion. Noget ala. "Kultur direktør" eller et eller andet. Så skulle han overtage Bjørns del om at være tæt på holdet, som han ellers har været det seneste stykke tid. Ved ikke om sådan noget overhovedet er realistisk.. men det kunne godt være en mulighed
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Han har været god til at sige de helt rigtige ting, meget ligesom vores ledelse, men når det kommer at få det til at ske i praksis, så har det vist sig at være varm luft.
Hvis vi fortsætter med Søren Krogh som cheftræner så rækker klubbens ambitioner tydeligvis ikke til mere end 1. division.
Håber han kan få en anden funktion i klubben, det skal bare ikke være cheftræner fordi det er kke den optimale funktion for ham. Og det har det seneste halve år også bevist.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Håber han får lov at fortsætte. Kroghs forståelse for den mentale ændring der er brug for i Ådalen, ser jeg som utrolig vigtig. Det betyder ikke at en anden træner ikke kunne gøre det samme, men jeg tror desuden at Krogh kunne udvikle sig sammen med holdet i første division.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
- Likes 2
Leave a comment:
-
GR har jo direkte sagt, at han ingen interesse har i OB. Jeg tror, det er meget lidt attraktivt at være træner eller sportsdirektør i klubben. Hvem gider dog til et galehus med en inkompetent ejer og ejerkreds.
Den bliver der jo gjort op med i mit tænkte eksempel, hvor strategien gøres om og han selv kan få indflydelse på at udstikke retningen.
Jeg tror faktisk oveni købet at han ikke resolut afviste at blive træner i OB, men det blev bare ikke under de konditioner Alm havde.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Måske Barfoed-Gruppen.
Barfoed Group (allerede sponsor) 44
Thornico (allerede sponsor, men usikkert pga. tøjet) 22
Orifarm (allerede mindre sponsor) 33
USTC (Enrico må bruge sine forbindelser) 6
Thansen (ved ikke om fortiden gør det umuligt)
Visti Unlimited
Odense Holding 91
Harald Nyborg 47
Saan Holding 69
Familien Nielsen (har allerede et investeringsselskab med NT mht. fodboldspillere) 70
Fayard Holding 95
Kompan 29
... og sikkert flere jeg har glemt (har ikke taget FCK ejeren fra Svendborg med...)
Leave a comment:
Leave a comment: