Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Jeg glæder mig til at se reaktionerne hvis Søren Krogh er træner når de starter op igen:)
    TB kunne havde lukket interviewet ned med at sige - "Søren har gjort det overlegent godt og hans job er for nuværende ikke til diskussion" eller noget lignende... men det gjorde han bestemt ikke !

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Ikke mere ekstraordinær end Fredericia der har vundet lige så mange kampe ..
    Det er ikke ekstraordinært (godt) at ryge ud af pokalen i første runde til et hold en division ringere …
    Hvis nu bare journalisten havde spurgt ind til , hvad det er Søren synes der er ekstraordinært.

Vores point snit er på niveau med de andre hold der har vundet NB-Ligaen de seneste år.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Jeg glæder mig til at se reaktionerne hvis Søren Krogh er træner når de starter op igen:)
    jeg frygter godt nok det er den vej man ender med at gå. Uden sammenligning i øvrigt - så var Ten Hag på vej ud i Man. United - ender med at vinde en FA cup og så giver de ham en forlængelse og en chance mere, og ender så med at fyrer ham 3 mdr inde i sæsonen.

Jeg har svært ved at se det gå meget anderledes hvis man vælger med at fortsætte med Krogh ved roret.

Leave a comment:

• DD84
    replied

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det fører også til spekulationer

uanset hvad så vil der blive spekuleret.
    Det har du fuldstændig ret i og snart har vi alligevel en ny træner

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

TB kunne bare havde sagt - "SK har sørget for en oprykning, som var klubbens (sekundære) mål, men nu skal vi sammen se på, hvad vi gør efter sæsonen er afsluttet". Nem og harmløs kommentar
    det fører også til spekulationer

uanset hvad så vil der blive spekuleret.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

der er jo ikke noget underligt i det - TB kan selvfølgelig ikke stå nu og sige at Krogh er på vej ud. Omvendt har han jo ligesom alle andre også set hvordan spillet ikke har udviklet sig - derfor kan han naturligvis heller ikke give nogen garantier til Krogh (hvad de så ville være værd)
    TB kunne bare havde sagt - "SK har sørget for en oprykning, som var klubbens (sekundære) mål, men nu skal vi sammen se på, hvad vi gør efter sæsonen er afsluttet". Nem og harmløs kommentar

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    der er jo ikke noget underligt i det - TB kan selvfølgelig ikke stå nu og sige at Krogh er på vej ud. Omvendt har han jo ligesom alle andre også set hvordan spillet ikke har udviklet sig - derfor kan han naturligvis heller ikke give nogen garantier til Krogh (hvad de så ville være værd)

Leave a comment:

• DD84
    replied
    https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-05...-siger-ob-chef

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Jeg kan ikke andet end at slå mig i panden over interviewet med Søren Krogh før kampen!

“Jeg synes, vi skal finde lidt plads til noget i kærlighed i stedet for i OB at finde de evige huller, der er omkring os. Det har været en ekstraordinær god sæson, og det er det, jeg vælger at have fokus på”, siger Søren Krogh og fortsætter: “Jeg har et rigtig stærkt samarbejde inde i klubben med Troels (Bech, red.) og folk omkring mig og… Come on.”​

Vi har pointmæssigt været ekstraordinære i efteråret. Spillemæssigt? Nej

Man skal være meget blind, for at kalde det en ekstraordinær god sæson. Og så jeg faktisk ligeglad med, hvor smal eller dårlig truppen har været.

Man kalder sku ikke en oprykning, for en “ekstraordinær sæson” - jeg kan gå med til at efteråret var ekstraordinær pga pointantallet, vi fik.

SK kunne god sige der hvis vi havde efterårets pointhøst og synes der vi spillede vi til dels og rigtig flot fodbold. Selvom der var også heldige point så dominerede vi på banen og heldet følger ja den dygtige.
    Men siden Bondes skade haltede det mere og mere med spillet og pointhøst. Med det spil og de point vi fik i de sidste måneder ville vi ja ikke ligge til oorykningen. Der er efteråret som bragte os i den komfortable situation at dumpe i foråret
    SK føler vel at han er presset og det føles helt sikker ikke særlig godt at han står til disposition i offentligheden og TBs sidste udtalelser kan god forstås som en kommende trænerskifte. Med tvivler at de der udtalelser hjælper at støtte hans position.

Leave a comment:

• Sorrig og Glæde
    replied
    Jeg er bare utrolig træt af de evindelige hentydninger til ost og huller, fordi det er blevet en måde at kalde fans for kræsne og sortseere på. Det svarer til at sige vi har nej-hatten på. Det er en måde at undgå at tage stilling til enhver form for kritik, og det er et udtryk for den der defensive, underskudsagtige, gnavne måde skiftende trænere og sportschefer har forholdt sig til fansene på siden Bruce Rioch løb sin vej.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Jeg kan ikke andet end at slå mig i panden over interviewet med Søren Krogh før kampen!

“Jeg synes, vi skal finde lidt plads til noget i kærlighed i stedet for i OB at finde de evige huller, der er omkring os. Det har været en ekstraordinær god sæson, og det er det, jeg vælger at have fokus på”, siger Søren Krogh og fortsætter: “Jeg har et rigtig stærkt samarbejde inde i klubben med Troels (Bech, red.) og folk omkring mig og… Come on.”​

Man skal være meget blind, for at kalde det en ekstraordinær god sæson. Og så jeg faktisk ligeglad med, hvor smal eller dårlig truppen har været.

Man kalder sku ikke en oprykning, for en “ekstraordinær sæson” - jeg kan gå med til at efteråret var ekstraordinær pga pointantallet, vi fik.

Ikke mere ekstraordinær end Fredericia der har vundet lige så mange kampe ..
    Det er ikke ekstraordinært (godt) at ryge ud af pokalen i første runde til et hold en division ringere …

Leave a comment:

replied

... og så troede man ikke, at udtalelserne kunne blive mere pinlige

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied

Leave a comment:

• DD84
    replied
    https://www.tv3sport.dk/sport/footba...KnWjS5bEkscQeA

Leave a comment:

Working...
X