Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
JF er lidt SK stil (FCN), men væsentligt mere hård.
Glen ser jeg som et perfekt match (som påpeget mange gange før)
Min antipati overfor Glen er vel kun overgået af Nicolai Poulsen og Peter Rasmussen.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHvis vi antager vi skal skifte cheftræner til sommer, håber jeg virkelig, man kigger til Norwich hvor Glen Riddersholm og Johannes Hoff Thorup, er blevet fyret!
En af disse som cheftræner, gad jeg virkelig godt se!
Glen ser jeg som et perfekt match (som påpeget mange gange før)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis vi antager vi skal skifte cheftræner til sommer, håber jeg virkelig, man kigger til Norwich hvor Glen Riddersholm og Johannes Hoff Thorup, er blevet fyret!
En af disse som cheftræner, gad jeg virkelig godt se!
Leave a comment:
-
Søren K har ikke hvad der skal til for at spillere og holdet skal overgå sig selv igen og igen. Derfor skal han erstattes og gerne når oprykningen er i hus. Både Per Frandsen og Chr. Lønstrup er bedre og smartere trænere og i 1. division. Dårligere end dem skal OB ikke have. Og det har vi nu.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Enig i han er en meget interessant kandidat, men ved ikke om jeg vil kalde det tænke ud af boksen. Kan godt være han har bedre muligheder, men ellers synes jeg han er den mest oplagte kandidat til en dansk Superliga-ish klub, der mangler en cheftræner. Personligt tror jeg dog ikke SK er på vej ud af døren. Kunne måske se Tullberg ende i AaB hvis Menno van Dam bliver fyret.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så skal det gå stærkt .. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...n-dam/10593489
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Enig i han er en meget interessant kandidat, men ved ikke om jeg vil kalde det tænke ud af boksen. Kan godt være han har bedre muligheder, men ellers synes jeg han er den mest oplagte kandidat til en dansk Superliga-ish klub, der mangler en cheftræner. Personligt tror jeg dog ikke SK er på vej ud af døren. Kunne måske se Tullberg ende i AaB hvis Menno van Dam bliver fyret.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det kunne virkelig være spændende at tænke lidt ud af boksen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
er vi ikke der allerede? Jeg har godt nok svært ved at se de skal sætte en stime sammen der gør at jeg for alvor tror på det er det rigtige træner team. Krogh har vel efterhånden haft halvandet år i spidsen for holdet, det indtryk jeg har af ham tror jeg ikke han kan ændre på, på 8 kampe.
Spørgsmålet er mere hvad Troels Bech tænker og hvor sølle vores spillemæssige udtryk og udvikling skal være før træneren bliver udskiftet.
Hvis vi virkelig skal være så gode til transission, så synes jeg de skal transisere Søren Krogh til en anden stilling end cheftræner for OB ;-)
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Medmindre der sker en voldsom ændring og udvikling i vores spil og udtryk i de sidste 8 kampe så vil jeg mene at dette forår er helt og aldeles forfejlet fra vores trænerteams side.
Hvis TB kommer frem til en anden konklusion, så forstår jeg ingenting af de udmeldinger TB og resten af ledelsen kommer med. Til sommer skal der helt andre boller på suppen, hvis OB vil tages alvorligt.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: