Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    I den ligning skal selvfølgelig påpeges at de fleste Nico minutter er fra venstreback jo.
    Men generelt enig med jer. Der foregår noget bag kulisserne der er en større årsag til at der ikke satses så meget på ham

Jeg tror ikke han spiller i OB den 1. September

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så vidt jeg kan se har Nicho ikke scoret nogle mål denne i sæson, men lavet seks assists.

Markus har scoret ét mål og har fire assists fordelt på væsentligt færre minutter end Nicho... (866 min versus 2.346 min)
    Takker for at du har tjekket det. Det understreger bare at det ikke holder vand det argument.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Nicholas Mickelson laver da heller ikke specielt mange flere mål end Jensen. Noget af et søgt argument.
    Så vidt jeg kan se har Nicho ikke scoret nogle mål i denne sæson, men lavet seks assists.

Markus har scoret ét mål og har fire assists fordelt på væsentligt færre minutter end Nicho... (866 min versus 2.346 min)
    Last edited by Online; 21-05-2025, 09:09.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

OB-træner Søren Krogh forsvarer valget af Nicholas Mickelson som venstre kant frem for Markus Jensen, selvom Mickelsons kontrakt snart udløber, og Jensen har kontrakt til 2026. Krogh forklarer, at det skyldes den daglige træning og en tæt konkurrencesituation. Han anerkender, at Jensen er en god spiller, men han mangler "produkt på sine ting," altså mål.

Til fredagens kamp mod Esbjerg er Max Ejdum, Viljar Myhra, Jakob Bonde og Jay-Roy Grot ude med skader. Don Deedson, der har døjet med lysken, forventes at træne igen onsdag. Søren Krogh understreger, at han vil vælge det hold, han har størst tiltro til at vinde, da en sejr er altafgørende.

For nylig gennemførte holdet en yoyo-test, som ifølge Krogh bidrager mentalt til at nå topgear. OB's 6-0 sejr over Esbjerg tidligere på sæsonen er et udtryk, de ønsker at gentage.
    Tak Ved nu ikke hvor meget jeg tror på dette

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

OB-træner Søren Krogh forsvarer valget af Nicholas Mickelson som venstre kant frem for Markus Jensen, selvom Mickelsons kontrakt snart udløber, og Jensen har kontrakt til 2026. Krogh forklarer, at det skyldes den daglige træning og en tæt konkurrencesituation. Han anerkender, at Jensen er en god spiller, men han mangler "produkt på sine ting," altså mål.

Til fredagens kamp mod Esbjerg er Max Ejdum, Viljar Myhra, Jakob Bonde og Jay-Roy Grot ude med skader. Don Deedson, der har døjet med lysken, forventes at træne igen onsdag. Søren Krogh understreger, at han vil vælge det hold, han har størst tiltro til at vinde, da en sejr er altafgørende.

For nylig gennemførte holdet en yoyo-test, som ifølge Krogh bidrager mentalt til at nå topgear. OB's 6-0 sejr over Esbjerg tidligere på sæsonen er et udtryk, de ønsker at gentage.
    Nicholas Mickelson laver da heller ikke specielt mange flere mål end Jensen. Noget af et søgt argument.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Søren K skulle her forklare hvorfor Nico stater over Markus Jensen. Nogle der kan gengive?

https://fyens.dk/ob/derfor-har-ob-tr...6534c65b41a-12

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Søren K skulle her forklare hvorfor Nico stater over Markus Jensen. Nogle der kan gengive?

https://fyens.dk/ob/derfor-har-ob-tr...6534c65b41a-12

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Listen kan hurtigt udvides med navne som:
    Lars Friis
    Uwe Rösler
    Bo Svensson
    Hoff Thorup
    Riddersholm

(Tror AGF og Rösler skildes efter denne sæson) de andre er allerede ledige på markedet.
    Det er meget svært at se en af de 5, tror jeg.
    Nu ryger Thorup også til QPR, og de resterende (minus Rösler) er nok også tættere på det lag end på et OB lag.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Fyens nævner i dagens avis, 6 trænere som de hører om
    på rygebasis
    Hvis det er på rygebasis er der grund til at udvise skepsis - kommer selvfølgelig an på, hvad der er i piben

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Sportfyn skriver i en artikel i dag, at Zorniger skulle have holdt henvendelser i strakt arm de senere måneder fordi han skulle have styr på private forhold.

Hvorfor skulle Zorniger og Bech så holde møder?
    Private forhold, kan dække over meget, f.eks. finde noget de vil bo i Odense... Så det kan man ikke lægge noget i, hverken den ene eller anden vej, det er alt for ukonkret.

Leave a comment:

• Brogaard99
    replied
    Sportfyn skriver i en artikel i dag, at Zorniger skulle have holdt henvendelser i strakt arm de senere måneder fordi han skulle have styr på private forhold.

Hvorfor skulle Zorniger og Bech så holde møder?

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ret urealistisk er det ikke?
    Muligvis, men manden er pt. arbejdsløs.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Lars Friis
    Uwe Rösler
    Bo Svensson
    Hoff Thorup
    Riddersholm

(Tror AGF og Rösler skildes efter denne sæson) de andre er allerede ledige på markedet.
    ret urealistisk er det ikke?

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Fyens nævner i dagens avis, 6 trænere som de hører om
    på rygebasis

- Zorniger
    - Thomas Nørgaard (jeg har set ham på stadion, de sidste 2 hjemmebanekampe)
    - Per Frandsen
    - Steffen Højer
    - Morten Bisgaard (som assistent)
    - John Møller? Hvem er det? Men nok tiltænkt en anden rolle end cheftræner
    Lars Friis
    Uwe Rösler
    Bo Svensson
    Hoff Thorup
    Riddersholm

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er ondt det der

Leave a comment:

Working...
X