Oprindeligt indsendt af Superior
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Kan I to ikke mødes nede på den lokale og diskuterer videre om den ene eller den anden har brugt et rigtig, eller forkert ord..?
Jeg har for flere dage siden lukket jer ned..
- Likes 5
Comment
-
Måske skulle BW snakke med Sven. Svens gamle træner fra Osnabrück fik fyresedlen i dag. Tobias Schweinsteiger har ikke den store erfaring men overtog Osnabrück som nummer 15 i 3. Liga og 31 kampe senere rykkede de op hvad var en ægte fodboldsensation. Kan ikke sige meget om ham (i følge transfermarked.de prefererer han 4-3-3) men Sven kan der vel hjælpe. :-)
https://www.transfermarkt.de/tobias-.../trainer/40653
Ville i hvert fald glæde mig hvis vi prøver noget nyt og fisker ikke i Superligaens andedam.Last edited by andlox; 14-11-2023, 14:35."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Jeg håber dog mest på en dansker med lidt meritter i bagagen, der ikke hedder Glen til fornavn.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Vi må jo alt andet lige have en god forbindelse til Holland med spillere der er røget ind og ud igennem flere år. Han er også et lidt ubeskrevet blad trænermæssigt, i hvert fald i Danmark, så det harmonere meget godt ift. transferstrategien i sommers.
Jeg håber dog mest på en dansker med lidt meritter i bagagen, der ikke hedder Glen til fornavn.
Comment
-
Jeg håber man går med en David Nielsen der kender ligaen. Kan ikke rigtig se andre danskere gøre det der kræves i OB.
Christian Lønstrup er også spændende nok, men tror ikke han er klar til et job i en stor klub som OB, med det pres der følger med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det kunne selvfølgelig være fedt med sådan et navn i superligaen, men tror det er for risikabelt.
Jeg håber man går med en David Nielsen der kender ligaen. Kan ikke rigtig se andre danskere gøre det der kræves i OB.
Christian Lønstrup er også spændende nok, men tror ikke han er klar til et job i en stor klub som OB, med det pres der følger med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Er du sikker på at han ikke vil kunne klare presset? Han er da også en jeg har på listen men, ja, noget nede. Men ingen trænere har gjort det godt i nyere tid - altså i OB (Kent Nielsen f.eks) og det kan da godt skræmme mange - med mindre de får en rigtig god og dyr kontrakt.
Vil ikke mene det er tid til at satse på en uerfaren træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
- Likes 2
Comment
Comment