Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
    Ikke fordi Glenn Riddersholm overhovedet har været nævnt som emne for OB, han er jo i job i Sverige. Men i Offside studiet mandag aften blev han spurgt (frit efter hukommelsen) om han kunne se sig som træner i alle klubber i Superligaen, og ud af alle 12 nævnte han kun OB som en klub han ikke kunne se sig selv i. På grund af det set up klubben tilbyder Alm. Måske er jobbet ikke så attraktivt, trænerne taler selvfølgelig også sammen og meget af det der sker er jo åbenlyst for alle.
    Feeeeeedt! Det er ja allerede hårde tider som fans vi oplever, der kan kun glæde mig om at vi til mindst undgår pinlige Glenn på sidelinjen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      det kan vi jo så glæde os over...
      Han fremstår ellers meget sympatisk i Offside. Om han så er den rigtige træner eller ej aner jeg ikke.

      Comment


        Tror ikke der er mange trænere der har lyst til den plet på cv'et som det sandsynligvis vil give at træne os i nuværende setup. Så ikke programmet, men når det bliver sagt så direkte, burde alarmklokkerne ringe endnu højere oppe i hirakiet. Der skal nok en ualmindelig stor check til at noget vil gøre forsøget.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
          Ikke fordi Glenn Riddersholm overhovedet har været nævnt som emne for OB, han er jo i job i Sverige. Men i Offside studiet mandag aften blev han spurgt (frit efter hukommelsen) om han kunne se sig som træner i alle klubber i Superligaen, og ud af alle 12 nævnte han kun OB som en klub han ikke kunne se sig selv i. På grund af det set up klubben tilbyder Alm. Måske er jobbet ikke så attraktivt, trænerne taler selvfølgelig også sammen og meget af det der sker er jo åbenlyst for alle.
          Hvis dette er citeret nogenlunde korrekt, er det jo decideret skræmmende at OB efterhånden har fået et sådant ry og det gør det næppe nemmere at finde nogen der kan tage holdet det næste skridt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

            Hvis dette er citeret nogenlunde korrekt, er det jo decideret skræmmende at OB efterhånden har fået et sådant ry og det gør det næppe nemmere at finde nogen der kan tage holdet det næste skridt.
            Skræmmende. Men det er ikke noget den øverste ledelse/ leder, reflekteret over. Da denne ledelsesstil har pågået de sidste 14 år.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Skræmmende. Men det er ikke noget den øverste ledelse/ leder, reflekteret over. Da denne ledelsesstil har pågået de sidste 14 år.
              Man skal ikke gøre mennesker dummere, end de er. Selvfølgelig reflekterer de over det. De er bare ligeglade. Jeg tror, at NT og følge er fint tilfredse med tingenes tilstand. Alt det gøgl med strategi osv. er bare for syns skyld.

              Og det er derfor, at der aldrig sker noget med OB med de nuværende folk i spidsen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                Ikke fordi Glenn Riddersholm overhovedet har været nævnt som emne for OB, han er jo i job i Sverige. Men i Offside studiet mandag aften blev han spurgt (frit efter hukommelsen) om han kunne se sig som træner i alle klubber i Superligaen, og ud af alle 12 nævnte han kun OB som en klub han ikke kunne se sig selv i. På grund af det set up klubben tilbyder Alm. Måske er jobbet ikke så attraktivt, trænerne taler selvfølgelig også sammen og meget af det der sker er jo åbenlyst for alle.
                Hvis han med det setup mener at spillestilen er defineret oppe fra og at Alm ikke blander sig I transfers eksempelvis, så overrasker det mig ikke. Glen har alle dage ville fylde rigtig meget og det er jo også årsagen til at han deler vandene.
                Jeg er sikker på at OB heller ikke så meget som et sekund har overvejet ham som træner siden strategien blev defineret. Hverken i rekrutteringen omkring Alm eller nu, hvor vi sandsynligvis er i marken efter en ny.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Hvis han med det setup mener at spillestilen er defineret oppe fra og at Alm ikke blander sig I transfers eksempelvis, så overrasker det mig ikke. Glen har alle dage ville fylde rigtig meget og det er jo også årsagen til at han deler vandene.
                  Jeg er sikker på at OB heller ikke så meget som et sekund har overvejet ham som træner siden strategien blev defineret. Hverken i rekrutteringen omkring Alm ell5er nu, hvor vi sandsynligvis er i marken efter en ny.
                  Nej GR fylder nok for meget, jeg bragte det heller ikke op fordi jeg ønsker mig ham som træner. HVIS det er sandt at Niels Frederiksen har sagt nej, kan det være fordi OB ligner et galehus.

                  Comment


                    Der skrives ganske ofte "lederskabet " eller højere oppe i "topledelsen" når vi i dette forum forsøger at finde de reelle årsager til de svage sportslige resultater vores klub har gennemlevet i efterhånden alt for mange år. Jeg mener at det er en fejl - der er IKKE tale om ledelsen - men om EJERSKABET - forskellen er at en ledelse som leverer elendige resultater i en årrække vil blive fyret/fjernet/erstattet - det bliver et EJERSKAB ikke med mindre klubben går konkurs eller sælges. Da NT har penge nok bliver et salg kun aktuelt hvis han ønsker det. Han kan skalte og valte med klubben som det passer ham så længe han har råd til at betale regningerne. Ingen kan tvinge ham til at putte flere penge i klubben eller holde sig fra at blande sig i sportslige beslutninger - og det er nok de egentlige årsager til at det går så dårligt som det gør rent sportsligt efter min mening. Vi investerer i disse år for lidt i truppen, faciliteter og stab til at kunne indhente 10 års forsømmelighed og samtidig sidder der for ukyndige personer ( på det fodboldfaglige) med magten ( NT, Erik Laumand og Thomas Christensen) til at styre de indkøb man så faktisk foretager. Resultatet er at vi synker nærmere og nærmere bunden i superligaen og bliver mindre og mindre attraktive som klub for både træenere og spillere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                      Ikke fordi Glenn Riddersholm overhovedet har været nævnt som emne for OB, han er jo i job i Sverige. Men i Offside studiet mandag aften blev han spurgt (frit efter hukommelsen) om han kunne se sig som træner i alle klubber i Superligaen, og ud af alle 12 nævnte han kun OB som en klub han ikke kunne se sig selv i. På grund af det set up klubben tilbyder Alm. Måske er jobbet ikke så attraktivt, trænerne taler selvfølgelig også sammen og meget af det der sker er jo åbenlyst for alle.
                      Steffen Højer som pt. er U21 landstræner kunne være spændende at få tilbage til OB på et tidspunkt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Steffen Højer som pt. er U21 landstræner kunne være spændende at få tilbage til OB på et tidspunkt.
                        Af romantiske eller fodboldfaglige årsager?

                        Comment


                          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-faerdig-i-ob

                          Comment


                            Ja, og Søren Krogh overtager midlertidigt. Kan ikke være anderledes. Så er spørgsmålet hvor stort ansvar Bjørn W, der nu igen skal fyre Alm, har for situationen.

                            Comment


                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/p...backup-losning

                              Det her er vel også nye toner fra BW. Jeg anerkender at Alm kun er en del af problemet OB. Men det kan ikke fortsætte.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                                Ja, og Søren Krogh overtager midlertidigt. Kan ikke være anderledes. Så er spørgsmålet hvor stort ansvar Bjørn W, der nu igen skal fyre Alm, har for situationen.
                                det er jo altid en blanding. Det hele kan jo selvf ikke være Alms skyld. Men den daglige træning, sætte holdet op til kamp osv - det har han ansvar for, og det har jo bare ikke været godt nok

                                Comment

                                Working...
                                X