Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Vi har så stadigvæk tilgode at prøve dem med en kompetent sportslig ledelse omkring dem.
    Bud på turn around:

    -Ansæt Espen Hansen evt. i Steffen Nielsens stilling, hvis der er hold i rygterne/anklagerne.

    -Ansæt Davis Nielsen som cheftræner og lad os finde tilbage til de klassiske OB-dyder (fra dengang en mand var en mand og en bøsse var noget man gik på jagt med, som RMN sagde).

    -Sælg klubben til Matthew Benham, som jo er helt ude af FCM nu. Eller en lignende visionær forretningsmand med indgående viden om fodboldforretning og lad ham finde den rette chefscout.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Bud på turn around:

      -Ansæt Espen Hansen evt. i Steffen Nielsens stilling, hvis der er hold i rygterne/anklagerne.

      -Ansæt Davis Nielsen som cheftræner og lad os finde tilbage til de klassiske OB-dyder (fra dengang en mand var en mand og en bøsse var noget man gik på jagt med, som RMN sagde).

      -Sælg klubben til Matthew Benham, som jo er helt ude af FCM nu. Eller en lignende visionær forretningsmand med indgående viden om fodboldforretning og lad ham finde den rette chefscout.
      Tja. Espen Hansen blev erklæret doven og uduelig, så det bliver nok ham. Ville være en klassisk NT.
      tror ikke DN er noget for NT og DN er heller ikke kendt for at være dygtig men afhængig af dygtige assistenter.
      desværre er fodboldverden et ludermarked. Hvis NT stadig først vil åbne pungen når OB kommer i UEfas turneringer, så sker der intet med NT som ejer. Der skal penge til, personligt ser jeg det ikke som en styrke at NT ejer klubben når han ikke vil løfte den.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Tja. Espen Hansen blev erklæret doven og uduelig, så det bliver nok ham. Ville være en klassisk NT.
        tror ikke DN er noget for NT og DN er heller ikke kendt for at være dygtig men afhængig af dygtige assistenter.
        desværre er fodboldverden et ludermarked. Hvis NT stadig først vil åbne pungen når OB kommer i UEfas turneringer, så sker der intet med NT som ejer. Der skal penge til, personligt ser jeg det ikke som en styrke at NT ejer klubben når han ikke vil løfte den.
        Det du skriver omkring Esben Hansen må du meget gerne uddybe, hvis du kan, det har jeg lige misset. Er det i forbindelse hans stop I SjE eller hvad?.

        Mht træner så tror jeg også vi (NT) går med den billigste løsning, men man har stadig lov at håbe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Det du skriver omkring Esben Hansen må du meget gerne uddybe, hvis du kan, det har jeg lige misset. Er det i forbindelse hans stop I SjE eller hvad?.

          Mht træner så tror jeg også vi (NT) går med den billigste løsning, men man har stadig lov at håbe.
          jeg har ikke gemt links, men det var i forbindelse med at hans aftale ikke blev forlænget. Der blev meldt helt klassisk ud, at det var i enighed. Der var flere fans og medier der kommenterede på det. Haderslev er bestemt ikke blevet dårligere efter han smuttede, men naturligvis umuligt at vide om han var stenen i skoen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            jeg har ikke gemt links, men det var i forbindelse med at hans aftale ikke blev forlænget. Der blev meldt helt klassisk ud, at det var i enighed. Der var flere fans og medier der kommenterede på det. Haderslev er bestemt ikke blevet dårligere efter han smuttede, men naturligvis umuligt at vide om han var stenen i skoen.
            Jeg mindes at én her på forum enten refererede et arrangement, han selv havde deltager i eller kendte én der havde deltaget i, hvor Esben Hansen som optakt til en kamp skulle fortælle sponsorer om taktik etc. Her havde han virket uforberedt og kunne ikke spillernes navne. Men det er virkelig frit fra hukommelsen og om det gør han til generelt "sløv" skal jeg ikke udtale mig om.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg mindes at én her på forum enten refererede et arrangement, han selv havde deltager i eller kendte én der havde deltaget i, hvor Esben Hansen som optakt til en kamp skulle fortælle sponsorer om taktik etc. Her havde han virket uforberedt og kunne ikke spillernes navne. Men det er virkelig frit fra hukommelsen og om det gør han til generelt "sløv" skal jeg ikke udtale mig om.
              Det var til Sønderjydske kamp mod Vejle i sidste sæson, som mere eller mindre var en vind eller forsvind for sønderjydske oprykningsmulighed.

              Comment


                Søren Krog har gennemført en stor ændring. Slut med at bruge flere dages træning på at lade nogle spillere kopiere modstandernes. Det kan alligevel ikke forudses godt nok, siger han cirka. Nu skal alt fokus være på eget spil. Det lyder klogt. Jeg tror han mindst fortsætter indtil sommer.
                I mellemtiden skal klubben være mere attråværdig så vi kan få en god træner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Søren Krog har gennemført en stor ændring. Slut med at bruge flere dages træning på at lade nogle spillere kopiere modstandernes. Det kan alligevel ikke forudses godt nok, siger han cirka. Nu skal alt fokus være på eget spil. Det lyder klogt. Jeg tror han mindst fortsætter indtil sommer.
                  I mellemtiden skal klubben være mere attråværdig så vi kan få en god træner.
                  Hvis han ikke får løftet pointsnittet ryger han inden sommer. Det er jeg overbevist om.

                  Comment


                    Var det ikke en ide, at Wesström selv overtog cheftrænerjobbet for en stund, Michael Hemmingsen-style? Han har jo licensen til det, så kan han jo passende bevise alle os fjolser, hvilken fremragende trup han har sammensat.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Hvis han ikke får løftet pointsnittet ryger han inden sommer. Det er jeg overbevist om.
                      Og det står vist snart klart, at det har han ikke mulighed for med denne trup og hvem gider til OB i vinterpausen? Det bliver tæt på umuligt at hente relevante spillere, hvis man ikke overbetaler dem og tror lige det sker....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Var det ikke en ide, at Wesström selv overtog cheftrænerjobbet for en stund, Michael Hemmingsen-style? Han har jo licensen til det, så kan han jo passende bevise alle os fjolser, hvilken fremragende trup han har sammensat.
                        Det er noget sf det klogeste, jeg har læst længe. Put your money, where your mouth is! Hemme var ingen stor sportschef, og var tydeligt fejlcastet, men han tog i det mindste ansvar på sig, og pissede ikke en kultur væk.

                        Oplagt tifo-tema til næste kamp rettet mod BW.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Var det ikke en ide, at Wesström selv overtog cheftrænerjobbet for en stund, Michael Hemmingsen-style? Han har jo licensen til det, så kan han jo passende bevise alle os fjolser, hvilken fremragende trup han har sammensat.
                          Ja det kunne være en ide. Bjørn er jo af den overbevisning at der er potentiale i truppen.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Det var forfærdeligt i går. Der mangelnde i den grad vildskab og gejst på banen at kan endnu ikke fatte det rigtigt. Kun fem minutter efter at komme bagud med to ( og falde tilsammen igen efter de fem minutter) er 85 minutter for lidt. Holdet virkede handlingslammet og mindst halvdød. I sred af at jagte bolden efter en fejlavlevering sukkede de eller kiggede bebrejdende til medspilleren. Det er vel nun Trybull og Slotsager som kan være deres indsats bekendt.
                            Selvfølgelig er ledelsen med BW og NT ansvarligt for situationen men vi vil vel hverken få en ny ledelse eller et nyt hold i vinterpausen . Tror om at komme ud af det og om at undgå en nedrykning har vi brug for en trænertype som kan tænde holdet og piske vildskab og gejst ind i holdet.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Så er "Guld-Glenn" fri til at søge jobbet i Jammerdalen

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...LMRLszkppW68u8
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Så er "Guld-Glenn" fri til at søge jobbet i Jammerdalen

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...LMRLszkppW68u8
                                Et stort nej tak herfra! Men det skulle da ikke komme som en overraskelse, hvis det sker.

                                Comment

                                Working...
                                X