Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

    Fuldstændig enig! SK er meget sympatisk og siger mange gode ting. Taktisk har det bare slet ikke fungeret... Nu har vi så hældt Hjortebjerg ud, så der er kommet mere ansvar/arbejdsopgaver til SK og Lyng. Jeg er ikke tryg ved det og frygter at vores cheftræner risikerer at hedde Mads Lyng efter 6 kampe af den nye sæson.. Så kan vi hive en ny mand ind når vi rammer Jul, når ML heller ikke har kunnet hæve niveauet. Jeg ville ønske at vi hæv plasteret af nu, og fik en afprøvet profil ind på trænerposten.
    Jeg er ikke uenig med dig - jeg har selv været yderst kritisk på SK og er absolut ikke tryg ved ham. Jeg vil dog alligevel tilføje det perspektiv på sagen at TB fra sin baggrund i Pro licens uddannelsen kender de unge potentielle superligatrænere indgående , samt har ført dialogen med SK, ML og FH inden han traf denne beslutning - han har en bedre platform at gøre det på. Jeg tvivler også stærkt på at vi har det helt store udvalg blandt erfarne trænere at vælge imellem ( David N , Freyr A og Niels F - har alle angiveligt sagt nej taktil jobbet) - så måske er SK det bedst mulige alternativ ? Jeg tror at ML er foretrukket for FH på baggrund af den mere pragmatiske tilgang til spillet som han har stor erfaring i fra samarbejdet med Bo H i Horsens tiden. FH har ikke vist alverden i Ob tiden og blev vel reelt skubbet tilside da man valgte SK til at erstatte Alm.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

      Jeg er ikke uenig med dig - jeg har selv været yderst kritisk på SK og er absolut ikke tryg ved ham. Jeg vil dog alligevel tilføje det perspektiv på sagen at TB fra sin baggrund i Pro licens uddannelsen kender de unge potentielle superligatrænere indgående , samt har ført dialogen med SK, ML og FH inden han traf denne beslutning - han har en bedre platform at gøre det på. Jeg tvivler også stærkt på at vi har det helt store udvalg blandt erfarne trænere at vælge imellem ( David N , Freyr A og Niels F - har alle angiveligt sagt nej taktil jobbet) - så måske er SK det bedst mulige alternativ ? Jeg tror at ML er foretrukket for FH på baggrund af den mere pragmatiske tilgang til spillet som han har stor erfaring i fra samarbejdet med Bo H i Horsens tiden. FH har ikke vist alverden i Ob tiden og blev vel reelt skubbet tilside da man valgte SK til at erstatte Alm.
      Har de tre eksterne ikke fravalgt OB fordi de ikke kunne få deres egne assistenter med?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Har de tre eksterne ikke fravalgt OB fordi de ikke kunne få deres egne assistenter med?
        Jo, de ønskede ikke SK og FH.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Jo, de ønskede ikke SK og FH.
          Det kan man jo godt forstå også efter det de leverede under Alm samt efterfølgende...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Det kan man jo godt forstå også efter det de leverede under Alm samt efterfølgende...
            Ja, de havde ikke lyst til at overtage "det beskidte vasketøj", hvilket vel var meget naturligt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jo, de ønskede ikke SK og FH.
              Jeg synes virkelig det er tankevækkende, at ingen af de 3 rutinerede træneremner "ville bruge" Søren K eller Frank H, og nu satser Troels B alligevel på Søren K som cheftræner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Jeg synes virkelig det er tankevækkende, at ingen af de 3 rutinerede træneremner "ville bruge" Søren K eller Frank H, og nu satser Troels B alligevel på Søren K som cheftræner.
                Det siger vel ikke meget om SKs trænerevner, måske mere at de eksterne har deres egne foretrukne samarbejdspartnere. SK er vel heller ikke min favorit, men det er jo Troels der har holdt samtaler med SK (og andre) og vurderet at han er bedst til opgaven på nuværende tidspunkt, og måske også at det er det bedste for klubben.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment

                Working...
                X