Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Jeg er ikke uenig med dig - jeg har selv været yderst kritisk på SK og er absolut ikke tryg ved ham. Jeg vil dog alligevel tilføje det perspektiv på sagen at TB fra sin baggrund i Pro licens uddannelsen kender de unge potentielle superligatrænere indgående , samt har ført dialogen med SK, ML og FH inden han traf denne beslutning - han har en bedre platform at gøre det på. Jeg tvivler også stærkt på at vi har det helt store udvalg blandt erfarne trænere at vælge imellem ( David N , Freyr A og Niels F - har alle angiveligt sagt nej taktil jobbet) - så måske er SK det bedst mulige alternativ ? Jeg tror at ML er foretrukket for FH på baggrund af den mere pragmatiske tilgang til spillet som han har stor erfaring i fra samarbejdet med Bo H i Horsens tiden. FH har ikke vist alverden i Ob tiden og blev vel reelt skubbet tilside da man valgte SK til at erstatte Alm."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg synes virkelig det er tankevækkende, at ingen af de 3 rutinerede træneremner "ville bruge" Søren K eller Frank H, og nu satser Troels B alligevel på Søren K som cheftræner.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
Comment