Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ud over de fleste af dem ved at vi spiller i striber, så er det jo ikke den store viden, de såkaldte eksperter har om OB. De kunne få samme træfsikkerhed ved at spørge Uffe Elbæk og Janni Ree
    Flemming Povlsen er i hvert fald en af de suverænt ringeste "eksperter" i fodboldbrachen, og det siger alligevel en hel del.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg synes, han gjorde et rigtigt fint indtryk i Onside

      Desuden foretrækker jeg en træner med kant/skiller vandene/har sine meningers mod end en filosofisk grå træner, som ikke stiller krav/vil have medindflydelse på trupsammensætningen.
      gerne for mig - men kan vi så ikke tage David N eller Bo istedet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        gerne for mig - men kan vi så ikke tage David N eller Bo istedet
        Jo

        Men tror David er en korttidsløsning (har ikke hørt han går så meget op i talentarbejde/den røde tråd) og Bo har engelske drømme

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          gerne for mig - men kan vi så ikke tage David N eller Bo istedet
          BW siger til Discovery at vores nye træner skal være en ledertype så fra den hjemlige karrusel tror jeg på DN og Glenn som favoritter og med NF som tredje kandidat. Han er dog også ud ad til en mere introvert type, men han kan jo nok stadig være leder

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            BW siger til Discovery at vores nye træner skal være en ledertype så fra den hjemlige karrusel tror jeg på DN og Glenn som favoritter og med NF som tredje kandidat. Han er dog også ud ad til en mere introvert type, men han kan jo nok stadig være leder
            Niels Frederiksen virker på mig som en Alm type. Ham ville jeg være ked af. Han er sikkert flink og dygtig, men ikke en type OB har brug for nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jo

              Men tror David er en korttidsløsning (har ikke hørt han går så meget op i talentarbejde/den røde tråd) og Bo har engelske drømme
              hvad tænker du her? Er en 3 årig en korttidsløsning? For så fint med mig, alligevel sjældent en træner holder længere i OB...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                hvad tænker du her? Er en 3 årig en korttidsløsning? For så fint med mig, alligevel sjældent en træner holder længere i OB...
                Jeg tror, at David kan redde os i denne sæson, men ser ham ikke som en, der bringer os i Top6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Jeg tror, at David kan redde os i denne sæson, men ser ham ikke som en, der bringer os i Top6
                  tvivler på han bliver hentet ind kun for en halvsæson...

                  - og så syntes jeg da han gjorde det ret godt i både lyngby og agf

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Flemming Povlsen er i hvert fald en af de suverænt ringeste "eksperter" i fodboldbrachen, og det siger alligevel en hel del.
                    De der eksperter har det også med at tale varmt om dem som gør sig godt i medierne. Ingen tvivl om de også hungrer efter at få folk som DN og Glen tilbage i superligaen, da de har meget mere karisma end Thomasberg og Jesper Sørensen som repræsentere to af de større klubber pt.
                    Det er nemt lige at ævle et eller andet om hvordan de passer i klubben. De vil utvivlsomt blive fremhævet som spidskandidater i til alle ledige cheftrænerjobs i superligaen med undtagelse Hvidovre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Niels Frederiksen virker på mig som en Alm type. Ham ville jeg være ked af. Han er sikkert flink og dygtig, men ikke en type OB har brug for nu.
                      Præcis derfor jeg rangordner ham som tredjevalg fra den hjemlige trænerkarrusel. Han er med egne ord voldsomt introvert, men det udelukker jo heller ikke (som Alm) at han er en leder. Forskellen kan måske være at NF også vil blandes ind i transfers.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        fortællingen om Glen er jo at han gerne vil involveres i hele klubben inkl. akademidelen, og have indflydelse på transfers. Han er ikke bleg for at sige sin mening både på tv og i fht. bestyrelser/sportsudvalg. Egentlig passer det det jo "som fod i hose" i vores klub.
                        Syntes du virkelig at han vil passe ind i vores klub?

                        Tonny styrer akademiet - og det kommer ikke til at blive ændret.
                        BW har fokus på at få den røde tråd til at blive ordentligt i OB, så vi ikke er afhængig af en træner - passer ikke med Glen.
                        Og NT vil sgu ikke have en klovn der render rundt og fortæller medier en masse om hvad han skal - Og det vil Glen med 100 % sikkerhed.

                        Tvivler virkelig på at Glen kan se sig selv i OB på grund af det jeg lister op.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Syntes du virkelig at han vil passe ind i vores klub?

                          Tonny styrer akademiet - og det kommer ikke til at blive ændret.
                          BW har fokus på at få den røde tråd til at blive ordentligt i OB, så vi ikke er afhængig af en træner - passer ikke med Glen.
                          Og NT vil sgu ikke have en klovn der render rundt og fortæller medier en masse om hvad han skal - Og det vil Glen med 100 % sikkerhed.

                          Tvivler virkelig på at Glen kan se sig selv i OB på grund af det jeg lister op.
                          jeg skriver bevidst at “det” passer som fod i hose. Noget andet er om Glens personlighed passer, og der er jeg også mere tvivlsom. Spørgsmålet er måske om vi (fans) kan lære at holde af ham hvis det bliver ham der overtager efter nytår OG han forløser det potentiale BW siger er til stede i truppen.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Hvad med Christian Lønstrup. Han kunne vel være interesseret - modsat mange andre emner her i tråden. Men jeg vil endnu ikke udelukke Krogh.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Hvad med Christian Lønstrup. Han kunne vel være interesseret - modsat mange andre emner her i tråden. Men jeg vil endnu ikke udelukke Krogh.
                              Her vil jeg tilslutte mig SFÅs Dalslykke og tvivle på Krog er den rigtige løsning. Han er sympatisk og samlende, men vi har ikke set noget der antyder forbedring i spillet. Jeg snakkede med det i en gruppe før HIF-kampem at frygten selvf. var at man sætter sig mellem to stole og ikke magter at spille på en ny måde. Spillet har så sandelig været rædderligt tildels mod LBK og i i hvert fald mod HIF og RFC. Det eneste jeg umiddelbart kan se lidt forskel på er Krogh er opstilling og Kroghs sympatiske fremtoning .. om Lønstrup er interesseret og interessant for OB aner jeg intet om

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Hvad med Christian Lønstrup. Han kunne vel være interesseret - modsat mange andre emner her i tråden. Men jeg vil endnu ikke udelukke Krogh.
                                Tror der er behov for en med mere erfaring med presset og en der kan sætte en dagsorden .. CL er sikkert dygtig men i forhold til pondus er der så den store forskel på ham og Krogh eller Tullberg der også blev nævnt i SFÅ (U19 i Tyskland).
                                Jeg kunne godt være varm på David Nielsen ud fra hans erfaring, evne til at sætte sig og stå igennem men det er jo ikke sikkert at han kan gøre det samme som i AGF ligesom KN ikke kunne kopiere AAB osv.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X