Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg synes, han gjorde et rigtigt fint indtryk i Onside
Desuden foretrækker jeg en træner med kant/skiller vandene/har sine meningers mod end en filosofisk grå træner, som ikke stiller krav/vil have medindflydelse på trupsammensætningen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
gerne for mig - men kan vi så ikke tage David N eller Bo istedet
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægBW siger til Discovery at vores nye træner skal være en ledertype så fra den hjemlige karrusel tror jeg på DN og Glenn som favoritter og med NF som tredje kandidat. Han er dog også ud ad til en mere introvert type, men han kan jo nok stadig være leder
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jo
Men tror David er en korttidsløsning (har ikke hørt han går så meget op i talentarbejde/den røde tråd) og Bo har engelske drømme
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Flemming Povlsen er i hvert fald en af de suverænt ringeste "eksperter" i fodboldbrachen, og det siger alligevel en hel del.
Det er nemt lige at ævle et eller andet om hvordan de passer i klubben. De vil utvivlsomt blive fremhævet som spidskandidater i til alle ledige cheftrænerjobs i superligaen med undtagelse Hvidovre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Niels Frederiksen virker på mig som en Alm type. Ham ville jeg være ked af. Han er sikkert flink og dygtig, men ikke en type OB har brug for nu.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægfortællingen om Glen er jo at han gerne vil involveres i hele klubben inkl. akademidelen, og have indflydelse på transfers. Han er ikke bleg for at sige sin mening både på tv og i fht. bestyrelser/sportsudvalg. Egentlig passer det det jo "som fod i hose" i vores klub.
Tonny styrer akademiet - og det kommer ikke til at blive ændret.
BW har fokus på at få den røde tråd til at blive ordentligt i OB, så vi ikke er afhængig af en træner - passer ikke med Glen.
Og NT vil sgu ikke have en klovn der render rundt og fortæller medier en masse om hvad han skal - Og det vil Glen med 100 % sikkerhed.
Tvivler virkelig på at Glen kan se sig selv i OB på grund af det jeg lister op.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Syntes du virkelig at han vil passe ind i vores klub?
Tonny styrer akademiet - og det kommer ikke til at blive ændret.
BW har fokus på at få den røde tråd til at blive ordentligt i OB, så vi ikke er afhængig af en træner - passer ikke med Glen.
Og NT vil sgu ikke have en klovn der render rundt og fortæller medier en masse om hvad han skal - Og det vil Glen med 100 % sikkerhed.
Tvivler virkelig på at Glen kan se sig selv i OB på grund af det jeg lister op.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægHvad med Christian Lønstrup. Han kunne vel være interesseret - modsat mange andre emner her i tråden. Men jeg vil endnu ikke udelukke Krogh.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægHvad med Christian Lønstrup. Han kunne vel være interesseret - modsat mange andre emner her i tråden. Men jeg vil endnu ikke udelukke Krogh.
Jeg kunne godt være varm på David Nielsen ud fra hans erfaring, evne til at sætte sig og stå igennem men det er jo ikke sikkert at han kan gøre det samme som i AGF ligesom KN ikke kunne kopiere AAB osv.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment