Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Han har stået i spidsen for holdet i 2 kampe - havde du forventet en spillemæssig revolution?
Alm var på ingen måde hele problemet - og enig med dig så langt at der havde været en let stigende positiv tendens inden pokal nederlaget, hvorfor timingen i fyringen også var vildt underlig set fra min stol.
Alm skulle have været ud ved landsholdpausen i oktober - eller også skulle de have holdt fast i ham til vinter.
Men det umuliggjorde den elendige indsats mod Fredericia.
Syntes SK gør det fint rent kommunikativt. Mht spillet på banen er det stadig for tidligt at vurdere om han er den rigtige. I et længere projekt tror jeg godt han kunne være god - med det korte sigte vi har hvor alt handler om overlevelse - der kan jeg godt have mine tvivl om han er den rigtige type.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg forventer ingen revolution, men jeg så kampen mod Hvidovre hjemme. Det var den ringeste indsats jeg nogensinde har set. Hvis der ikke sker store forbedringer i de 2 sidste kampe turde jeg ikke satse på han kan redde OB.
Men hvor finder man lige en Ove P der kan redde vores røv?
- men vi skal også se noget ageren på transfermarkedet før jeg tør tro på det. En angriber må der simpelthen ind - og også gerne en kant der kan præstere. Og tør man satse på at NM kan holdes skadesfri og tage vb - eller skal man også handle der?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
Fortællingen om at det selvf er sportsdirektør og chef scout der finder spillere - men at træneren så i det mindste også er med inde over - den bliver lidt glemt.
Selvfølgelig skal en træner tages med på råd. Men omvendt skal det heller ikke være ham der styre hele transferdelen
- Likes 1
Comment
-
har selv lige læst den og hold nu op hvor har den der historie med at træneren ikke har noget at skulle have sagt bare sat sig. Syntes den fortælling fra Alm om at han intet havde at gøre med rekrutering har efterhånden skadet opfattelsen af OB.
Fortællingen om at det selvf er sportsdirektør og chef scout der finder spillere - men at træneren så i det mindste også er med inde over - den bliver lidt glemt.
Selvfølgelig skal en træner tages med på råd. Men omvendt skal det heller ikke være ham der styre hele transferdelen
om OB.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det er også en decideret forkert historie som JC fortæller den. Alm købte ikke ind på præmissen om at BW skulle bestemme alt, da han blev hentet. BW var endnu ikke i klubben, da Alm blev hentet og det er Alms eget princip, at han ikke vil være inde over rekrutteringen. BW har mig bekendt aldrig givet udtryk for, at det er et krav for en cheftræner, han har under sig. Men den forvanskning er på en eller anden måde blevet en fast del af det krisenarrativ, der bliver fortalt
om OB.
- men det har nok bare hængt ved - fordi det er så usædvanligt at en træner ikke har/vil have noget med det at gøre - så nu er det blevet til at sådan SKAL en ny træner være.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det er også en decideret forkert historie som JC fortæller den. Alm købte ikke ind på præmissen om at BW skulle bestemme alt, da han blev hentet. BW var endnu ikke i klubben, da Alm blev hentet og det er Alms eget princip, at han ikke vil være inde over rekrutteringen. BW har mig bekendt aldrig givet udtryk for, at det er et krav for en cheftræner, han har under sig. Men den forvanskning er på en eller anden måde blevet en fast del af det krisenarrativ, der bliver fortalt
om OB.
- Likes 2
Comment
-
Undskyld hvis der har været linket. Synes det lyder spændende med træneransættelse vs. strategi vs. Spillestil vs. Spillerkøb i dette BW interview.
Man ryster posen - det var fandme også på tide.
https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...0FZOB99Oj282ck
- Likes 1
Comment
-
-
åh nej ikke guld glen...
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægfortællingen om Glen er jo at han gerne vil involveres i hele klubben inkl. akademidelen, og have indflydelse på transfers. Han er ikke bleg for at sige sin mening både på tv og i fht. bestyrelser/sportsudvalg. Egentlig passer det det jo "som fod i hose" i vores klub.
- Likes 2
Comment
-
jeg kan bare ikke særlig godt li' manden
Desuden foretrækker jeg en træner med kant/skiller vandene/har sine meningers mod end en filosofisk grå træner, som ikke stiller krav/vil have medindflydelse på trupsammensætningen.Last edited by Online; 28-11-2023, 10:33.
Comment
Comment