Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Et stort nej tak herfra! Men det skulle da ikke komme som en overraskelse, hvis det sker.
    Mon ikke han præsenteres på træningslejren...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Mon ikke han præsenteres på træningslejren...
      Sikkert, der skal jo åbenbart løbende være en del dårlige OB nyheder... Ja, det er Mandag efter endnu et nederlag...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

        Sikkert, der skal jo åbenbart løbende være en del dårlige OB nyheder... Ja, det er Mandag efter endnu et nederlag...
        I offside spurgte de om han ville være interesseret i at træne alle klubber i SL.

        Den eneste klub han nævnte var OB, som ikke var interessant.... meeen alligevel hvis han kunne se et projekt i det (han vil kun til en "vinderklub" eller et "projekt").

        https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...a-som-alm-i-ob
        Last edited by Online; 13-11-2023, 12:45.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          I offside spurgte de om han ville være interesseret i at træne alle klubber i SL.

          Den eneste klub han nævnte var OB, som ikke var interessant.... meeen alligevel hvis han kunne se et projekt i det (han vil kun til en "vinderklub" eller et "projekt").

          https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...a-som-alm-i-ob
          Takker. Håber han fortsat bliver væk.

          Comment


            Jeg håber virkelig, at Glen holder ord, og holder sig langt væk. Og så er jeg så uendeligt træt af at høre om projekter i fodbold: vi har, eller burde have, en klub, der er kendetegnet af værdier og holdninger, som afspejler sig i den måde vi spiller og kommunikerer på.
            Desværre er det jo nok en romantisk holdning som jeg, og enkelte andre har til fodbold, men det kan for mit vedkommende ikke blive anderledes. Og når man lejer projekter i fodbold, så risikerer man at ende der, hvor vi er nu. Og hvem har, på længere sigt, gavn af at lave fodbold som projekt? I Danmark har FCK, om man kan lide dem, eller ej, primært været kendetegnet ved at have kontinuitet hele vejen igennem, også når resultaterne har manglet. Måske vi i OB skulle prøve det lange seje træk?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
              Jeg håber virkelig, at Glen holder ord, og holder sig langt væk. Og så er jeg så uendeligt træt af at høre om projekter i fodbold: vi har, eller burde have, en klub, der er kendetegnet af værdier og holdninger, som afspejler sig i den måde vi spiller og kommunikerer på.
              Desværre er det jo nok en romantisk holdning som jeg, og enkelte andre har til fodbold, men det kan for mit vedkommende ikke blive anderledes. Og når man lejer projekter i fodbold, så risikerer man at ende der, hvor vi er nu. Og hvem har, på længere sigt, gavn af at lave fodbold som projekt? I Danmark har FCK, om man kan lide dem, eller ej, primært været kendetegnet ved at have kontinuitet hele vejen igennem, også når resultaterne har manglet. Måske vi i OB skulle prøve det lange seje træk?
              Er det ikke netop et projekt ?

              Comment


                Glen har nu i 3 på hinanden følgende cheftrænerjobs ikke kunne leve op til det forventede, og tager du hans grinagtige sportschef-job i Vendsyssel og hans afsked i Midtjylland med, så er det nu 5 klubber i træk, hvor han har forladt klubber i en lederstilling som en upopulær herre. At vi overhovedet diskuterer ham er til at dø af grin over.

                Og jeg tror så ikke et øjeblik på, at Glen ville afvise OB, hvis han fik det tilbudt. Hvad er mandens alternativer efterhånden? Der er ikke ligefrem nogle af de steder han har været, som har lyst til at tage ham tilbage og hvor mange klubber over OBs niveau i Danmark ville i deres vildeste drømme overveje ham?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Glen har nu i 3 på hinanden følgende cheftrænerjobs ikke kunne leve op til det forventede, og tager du hans grinagtige sportschef-job i Vendsyssel og hans afsked i Midtjylland med, så er det nu 5 klubber i træk, hvor han har forladt klubber i en lederstilling som en upopulær herre. At vi overhovedet diskuterer ham er til at dø af grin over.

                  Og jeg tror så ikke et øjeblik på, at Glen ville afvise OB, hvis han fik det tilbudt. Hvad er mandens alternativer efterhånden? Der er ikke ligefrem nogle af de steder han har været, som har lyst til at tage ham tilbage og hvor mange klubber over OBs niveau i Danmark ville i deres vildeste drømme overveje ham?
                  Forstår din bekymring, men hvilke alternativer har vi i vores situation

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Glen har nu i 3 på hinanden følgende cheftrænerjobs ikke kunne leve op til det forventede, og tager du hans grinagtige sportschef-job i Vendsyssel og hans afsked i Midtjylland med, så er det nu 5 klubber i træk, hvor han har forladt klubber i en lederstilling som en upopulær herre. At vi overhovedet diskuterer ham er til at dø af grin over.

                    Og jeg tror så ikke et øjeblik på, at Glen ville afvise OB, hvis han fik det tilbudt. Hvad er mandens alternativer efterhånden? Der er ikke ligefrem nogle af de steder han har været, som har lyst til at tage ham tilbage og hvor mange klubber over OBs niveau i Danmark ville i deres vildeste drømme overveje ham?
                    Amen! Og af alle de grunde ville det ligne os dårligt ikke at ansætte ham. Mit håb er, at BW - upåagtet de fejl og mangler, han har vist indtil videre - sjældent er gået efter den typiske superliga-karusel-løsning og derfor nok er mindre fristet af Glen end en JH eller Hemme kunne have været det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Forstår din bekymring, men hvilke alternativer har vi i vores situation
                      En udlænding, som ikke har styr på OBs historik.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        En udlænding, som ikke har styr på OBs historik.
                        Ja, men hvem ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Ja, men hvem ?
                          Ingen anelse. Der er 100vis af trænere fra lavere divisioner og bundklubber rundt om i Europa, som kunne finde jobbet interessant.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Ingen anelse. Der er 100vis af trænere fra lavere divisioner og bundklubber rundt om i Europa, som kunne finde jobbet interessant.
                            Men vil de rykke os mod toppen ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Forstår din bekymring, men hvilke alternativer har vi i vores situation
                              Der er jo et hav af fodboldtrænere derude, det behøver jo ikke for gud ved hvilken gang være et "navn" man tager igen, men i stedet en som menneskeligt og fodboldmæssigt passer til det man gerne vil, den strategi man har lagt osv. Det kræver selvfølgelig at, Thorborg, Wesström og Co er kompetente nok til at gennemskue det, og det er da højest tvivlsomt, at de er det, så vi ender jo nok med en af de sædvanlige fra den dansk/nordiske karussel.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Men vil de rykke os mod toppen ?
                                Nej. Det vil tage mange år og strategiændring før noget vil rykke sig. Drop al den fokus på trænersnak. Den er sekundær i forhold til klubbens vigtigste udfordringer.

                                Comment

                                Working...
                                X