Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Kan I to ikke mødes nede på den lokale og diskuterer videre om den ene eller den anden har brugt et rigtig, eller forkert ord..?
    Jeg har for flere dage siden lukket jer ned..
    Hvorfor må man ikke diskutere en træners meritter, når denne, i hvert fald på forskellige sociale medier, diskuteres som et muligt OB-emne? Jeg synes personligt det har været interessant at læse argumenterne for og imod Riddersholm.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

      Kan I to ikke mødes nede på den lokale og diskuterer videre om den ene eller den anden har brugt et rigtig, eller forkert ord..?
      Jeg har for flere dage siden lukket jer ned..
      Beklager at nogle på et debatforum diskuterer en cheftræner som nogle mener er aktuel og som svenske medier har kædet sammen med OB, i en situation hvor OB leder efter en cheftræner. Det var da også noget helt forfærdeligt du der skulle udsættes for.

      Comment


        Måske skulle BW snakke med Sven. Svens gamle træner fra Osnabrück fik fyresedlen i dag. Tobias Schweinsteiger har ikke den store erfaring men overtog Osnabrück som nummer 15 i 3. Liga og 31 kampe senere rykkede de op hvad var en ægte fodboldsensation. Kan ikke sige meget om ham (i følge transfermarked.de prefererer han 4-3-3) men Sven kan der vel hjælpe. :-)
        https://www.transfermarkt.de/tobias-.../trainer/40653
        Ville i hvert fald glæde mig hvis vi prøver noget nyt og fisker ikke i Superligaens andedam.
        Last edited by andlox; 14-11-2023, 14:35.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Måske Jaap Stam kunne blive vores nye træner

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Måske Jaap Stam kunne blive vores nye træner

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub
            Det lyder næsten som han frier til OB. Personligt er jeg egentlig lidt ligeglad med hvem det bliver bare han/hun får muligheden for at lave et rigtigt OB-hold jeg kan spejle mig selv i igen

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Måske Jaap Stam kunne blive vores nye træner

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub
              Vi må jo alt andet lige have en god forbindelse til Holland med spillere der er røget ind og ud igennem flere år. Han er også et lidt ubeskrevet blad trænermæssigt, i hvert fald i Danmark, så det harmonere meget godt ift. transferstrategien i sommers.
              Jeg håber dog mest på en dansker med lidt meritter i bagagen, der ikke hedder Glen til fornavn.

              Comment


                Mon ikke han har smidt en ansøgning

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Vi må jo alt andet lige have en god forbindelse til Holland med spillere der er røget ind og ud igennem flere år. Han er også et lidt ubeskrevet blad trænermæssigt, i hvert fald i Danmark, så det harmonere meget godt ift. transferstrategien i sommers.
                  Jeg håber dog mest på en dansker med lidt meritter i bagagen, der ikke hedder Glen til fornavn.
                  Dem har vi jo mange af, som hungrer efter et job i Ådalen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Måske Jaap Stam kunne blive vores nye træner

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub
                    Det kunne selvfølgelig være fedt med sådan et navn i superligaen, men tror det er for risikabelt.
                    Jeg håber man går med en David Nielsen der kender ligaen. Kan ikke rigtig se andre danskere gøre det der kræves i OB.
                    Christian Lønstrup er også spændende nok, men tror ikke han er klar til et job i en stor klub som OB, med det pres der følger med.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Det kunne selvfølgelig være fedt med sådan et navn i superligaen, men tror det er for risikabelt.
                      Jeg håber man går med en David Nielsen der kender ligaen. Kan ikke rigtig se andre danskere gøre det der kræves i OB.
                      Christian Lønstrup er også spændende nok, men tror ikke han er klar til et job i en stor klub som OB, med det pres der følger med.
                      Er du sikker på at han ikke vil kunne klare presset? Han er da også en jeg har på listen men, ja, noget nede. Men ingen trænere har gjort det godt i nyere tid - altså i OB (Kent Nielsen f.eks) og det kan da godt skræmme mange - med mindre de får en rigtig god og dyr kontrakt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                        Er du sikker på at han ikke vil kunne klare presset? Han er da også en jeg har på listen men, ja, noget nede. Men ingen trænere har gjort det godt i nyere tid - altså i OB (Kent Nielsen f.eks) og det kan da godt skræmme mange - med mindre de får en rigtig god og dyr kontrakt.
                        Jeg kan ikke være sikker på han ikke kan klare presset. Ved det ikke, men ved David Nielsen kan klare presset. Han har været i AGF der er sammenlignelige.
                        Vil ikke mene det er tid til at satse på en uerfaren træner.

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub

                          Comment


                            Meget sødt at Jaap Stam synes Danmark er et smukt og dejligt land, men det vi har behov for i vores nuværende situation og også på den lange bane er en træner der kender superligaen og som kan gå ind og køre en spillestil som passer til den trup vi har, suppleret med 3-4 nøglespillere som kan forstærke det spil og udtryk træneren mener skal til for at redde os fra nedrykning. 100% mere Trybull og Köhler-style og 0%Mucolli

                            Comment


                              Fint interview med en som har været nævnt her

                              https://www.skysports.com/football/n...learn-in-books

                              Comment


                                Undre mig at der ikke har været et rygte endnu..

                                Nogle som har hørt noget fra deres vandrører?

                                Comment

                                Working...
                                X