Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Undre mig at der ikke har været et rygte endnu..

    Nogle som har hørt noget fra deres vandrører?
    mon ikke de er i gang...er selv spændt på hvad retning i går i.

    - Men lige pt håber jeg da vandrørene holder tæt til vinterferien starter. Tænker ikke vi har brug for alt for meget mere støj uden for banen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Undre mig at der ikke har været et rygte endnu..

      Nogle som har hørt noget fra deres vandrører?
      BW havde endnu ikke tid at skrive en jobannonce for jobindex fordi han er stadig ved at sortere de flere hundrede ansøgninger de fik i hensigt af chef-scout-stillingen og han skal klare det ja uden Fifi nu...;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Fint interview med en som har været nævnt her

        https://www.skysports.com/football/n...learn-in-books
        Håber ikke det er den vej vi kigger. Af realistiske rænere håber jeg på David Nielsen. Kan godt lide hans no bullshit attitude.
        David Nielsen er garanti for noget vildskab på banen, og det mangler vi virkelig. Kald det bare gammelt OB dna.

        Comment


          Der skulle have været kontakt mellem OB og Bo Hs bagland, men det bliver vidst ikke til noget.

          Thorborg og Bjørn, står i front, for at finde den rette kandidat.

          Kommer fra BTs podcast fra idag​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Der skulle have været kontakt mellem OB og Bo Hs bagland, men det bliver vidst ikke til noget.

            Thorborg og Bjørn, står i front, for at finde den rette kandidat.

            Kommer fra BTs podcast fra idag​
            "Man har et standpunkt til man tager et nyt" citat J.O. Kragh .. jeg tror gerne de vil kapre Bo H., men han har jo selv sagt til medierne at han gerne vil OB, men det er ikke tiden endnu. Han har/får helt sikkert også gode tilbud fra attraktive ligaer, med den succes han har haft i Schweich.

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              "Man har et standpunkt til man tager et nyt" citat J.O. Kragh .. jeg tror gerne de vil kapre Bo H., men han har jo selv sagt til medierne at han gerne vil OB, men det er ikke tiden endnu. Han har/får helt sikkert også gode tilbud fra attraktive ligaer, med den succes han har haft i Schweich.
              Og mener han sagde at han også vil være et sted, hvor der kan vindes noget, det er vidst en af grundende til han ikke har forlænget, hvor han er nu, det var i Offside jeg hørte det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Der skulle have været kontakt mellem OB og Bo Hs bagland, men det bliver vidst ikke til noget.

                Thorborg og Bjørn, står i front, for at finde den rette kandidat.

                Kommer fra BTs podcast fra idag​
                Det lyder godt nok helt vildt hvis det passer. Det viser (hvis det passer) at man trods alt sigter højt, når der skal rekruteres en ny træner.
                Man kan kun gætte på hvad Bo tjener i Schweiz, men det er nok ikke småpenge.
                Det kilder bare alle de rigtige steder

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Det lyder godt nok helt vildt hvis det passer. Det viser (hvis det passer) at man trods alt sigter højt, når der skal rekruteres en ny træner.
                  Man kan kun gætte på hvad Bo tjener i Schweiz, men det er nok ikke småpenge.
                  Det kilder bare alle de rigtige steder
                  Enig. Bo Henriksen ville i mine øjne være fantastisk at få til OB.

                  Comment


                    Bo kommer ikke tilbage nu. De ligger til at spille europæisk næste sæson og hans drøm er ellers England.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Bo kommer ikke tilbage nu. De ligger til at spille europæisk næste sæson og hans drøm er ellers England.
                      Ja han er desværre urealistisk på nuværende tidspunkt. Kunne sagtens se ham i en mellemstor klub i championship. Når en Jon Dahl kan burde Bo Henriksen også kunne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Ja han er desværre urealistisk på nuværende tidspunkt. Kunne sagtens se ham i en mellemstor klub i championship. Når en Jon Dahl kan burde Bo Henriksen også kunne.
                        Forstår hvad du mener, men JDT havde/har dog et væsentligt større navn både som spiller og træner.

                        Comment


                          På nuværende tidspunkt tror jeg sgu ikke ledelsen kan finde nogen der er bedre end SK med mindre den virkelig betaler kassen og giver nogle rettigheder til den nye.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                            På nuværende tidspunkt tror jeg sgu ikke ledelsen kan finde nogen der er bedre end SK med mindre den virkelig betaler kassen og giver nogle rettigheder til den nye.
                            Enig, om ikke andet giv ham chancen til sommer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                              Enig, om ikke andet giv ham chancen til sommer
                              Det kræver der sker forbedringer i de 2 sidste kampe. Vil næsten påstå det var bedre under Alm. SK har ikke vist noget der berettiger til en forlængelse endnu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Det kræver der sker forbedringer i de 2 sidste kampe. Vil næsten påstå det var bedre under Alm. SK har ikke vist noget der berettiger til en forlængelse endnu.
                                Han har stået i spidsen for holdet i 2 kampe - havde du forventet en spillemæssig revolution?

                                Alm var på ingen måde hele problemet - og enig med dig så langt at der havde været en let stigende positiv tendens inden pokal nederlaget, hvorfor timingen i fyringen også var vildt underlig set fra min stol.

                                Alm skulle have været ud ved landsholdpausen i oktober - eller også skulle de have holdt fast i ham til vinter.

                                Men det umuliggjorde den elendige indsats mod Fredericia.

                                Syntes SK gør det fint rent kommunikativt. Mht spillet på banen er det stadig for tidligt at vurdere om han er den rigtige. I et længere projekt tror jeg godt han kunne være god - med det korte sigte vi har hvor alt handler om overlevelse - der kan jeg godt have mine tvivl om han er den rigtige type.

                                Comment

                                Working...
                                X