Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FODBOLD: Inden OB's ledelse nu udpeger den kommende cheftræner, så tyder meget på, at de 300 sæsonkortholdere, der var inviteret til at møde ledelsen, har truffet deres valg. På øverste etage i Albani Lounge på Nature Energy Park lød klapsalverne ned over træner Søren Krogh, da han havde analyseret sit arbejde indtil nu.
    - Det var megafedt at høre dig, Søren. Vi har hos de seneste trænere hørt på politikersvar, men du danser ikke som katten om den varme grød. Det kan vi godt li' her på Fyn. Jeg ser dig gerne fortsætte, for du har skabt et eller andet på kort tid, sagde en begejstret fan.
    - Som jeg har sagt tidligere, så har Søren Krogh et forspring i forhold til andre kandidater. Det han han på grund af sin personlighed og sine trænerkompetencer og hans viden om, hvor vi står som klub lige nu. Den kompetence er svær at købe ind, kommenterede fodbolddirektør Björn Wesström.
    Men det er åbent spørgsmål, om Søren Krogh overhovedet vil have cheftræner-jobbet, erfarer Sport Fyn.​

    Comment


      Jeg mener det var Tipsbladet der har bragt en nyhed om at Niels Frederiksen har været til samtale i Häcken som afløser for Högmo
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg mener det var Tipsbladet der har bragt en nyhed om at Niels Frederiksen har været til samtale i Häcken som afløser for Högmo
        Så må det blive Søren Krogh, kan ikke se andre der er bedre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

          Så må det blive Søren Krogh, kan ikke se andre der er bedre.
          Så skal det være en U´lænding

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Så skal det være en U´lænding
            Krogh er jo jy'edreng så det krav er jo opfyldt .. jowjow

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Jeg håber virkelig det bliver i denne uge cheftræneren præsenteres… hvad fornemmer folk?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Jeg håber virkelig det bliver i denne uge cheftræneren præsenteres… hvad fornemmer folk?
                Jeg havde forventet det var blevet offentliggjort i sidste uge. Tror der er ugler i mosen. Ville gerne være en flue på væggen på Bjørns kontor.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Jeg havde forventet det var blevet offentliggjort i sidste uge. Tror der er ugler i mosen. Ville gerne være en flue på væggen på Bjørns kontor.
                  Som Martin Davidsen er inde på i SFÅ er der meget der kan tyde på at OB-ledelsen kigger efter en anden cheftræner end Søren Krogh. Bare det at de ikke allerede præsenterede Søren Krogh som permanent cheftræner de de holdt deres sæsonkortarrangement på Stadion lugter af at der er andre muligheder i spil. Og i den forbindelse er det jo ikke utænkeligt at Søren Krogh har fået tilbuddet men har takket nej eller skal tænke over det. Han har jo allerede givet udtryk for at cheftrænerjobbet er mega hårdt.
                  Personligt håber jeg stadig vi kan hente en kapacitet som Niels Frederiksen, men en anden mulighed, hvis Søren Krogh helst vil fortsætte som assistent og hvis Niels Frederiksen ikke er interesseret kunne vel være at Søren Krogh og Frank Hjortebjerg byttede plads så Frank overtog cheftrænerposten. Men den manøvre er naturligvis pt. kun en mulighed, hvis Søren Krogh selv foreslår den løsning fordi han selv ønsker at være assistenttræner. Under alle omstændigheder så skal vores cheftræner være mega skarp i mandskabsbehandling og være god til at få integreret endnu mere af den talentmasse vi har på akademiet til superligaholdet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Som Martin Davidsen er inde på i SFÅ er der meget der kan tyde på at OB-ledelsen kigger efter en anden cheftræner end Søren Krogh. Bare det at de ikke allerede præsenterede Søren Krogh som permanent cheftræner de de holdt deres sæsonkortarrangement på Stadion lugter af at der er andre muligheder i spil. Og i den forbindelse er det jo ikke utænkeligt at Søren Krogh har fået tilbuddet men har takket nej eller skal tænke over det. Han har jo allerede givet udtryk for at cheftrænerjobbet er mega hårdt.
                    Personligt håber jeg stadig vi kan hente en kapacitet som Niels Frederiksen, men en anden mulighed, hvis Søren Krogh helst vil fortsætte som assistent og hvis Niels Frederiksen ikke er interesseret kunne vel være at Søren Krogh og Frank Hjortebjerg byttede plads så Frank overtog cheftrænerposten. Men den manøvre er naturligvis pt. kun en mulighed, hvis Søren Krogh selv foreslår den løsning fordi han selv ønsker at være assistenttræner. Under alle omstændigheder så skal vores cheftræner være mega skarp i mandskabsbehandling og være god til at få integreret endnu mere af den talentmasse vi har på akademiet til superligaholdet.
                    hvilket afsnit snakker Davidsen om det?

                    BT siger iøvrigt det modsatte i deres podcast igår, de siger at det lugter af Søren Krogh.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Som Martin Davidsen er inde på i SFÅ er der meget der kan tyde på at OB-ledelsen kigger efter en anden cheftræner end Søren Krogh. Bare det at de ikke allerede præsenterede Søren Krogh som permanent cheftræner de de holdt deres sæsonkortarrangement på Stadion lugter af at der er andre muligheder i spil. Og i den forbindelse er det jo ikke utænkeligt at Søren Krogh har fået tilbuddet men har takket nej eller skal tænke over det. Han har jo allerede givet udtryk for at cheftrænerjobbet er mega hårdt.
                      Personligt håber jeg stadig vi kan hente en kapacitet som Niels Frederiksen, men en anden mulighed, hvis Søren Krogh helst vil fortsætte som assistent og hvis Niels Frederiksen ikke er interesseret kunne vel være at Søren Krogh og Frank Hjortebjerg byttede plads så Frank overtog cheftrænerposten. Men den manøvre er naturligvis pt. kun en mulighed, hvis Søren Krogh selv foreslår den løsning fordi han selv ønsker at være assistenttræner. Under alle omstændigheder så skal vores cheftræner være mega skarp i mandskabsbehandling og være god til at få integreret endnu mere af den talentmasse vi har på akademiet til superligaholdet.
                      Jeg anerkender at MD har mere indsigt i hvad der foregår end jeg gør, men jeg synes ikke set udefra at det lugte mere af det ene end det andet. Er der hold i at OB rigtig gerne vil have SK, men SK måske er i tvivl om det er vejen for ham, så håber jeg da at man kæmper en benhård kamp for at få SK overtalt. Der kan være flere ting i spil. SK har udløb til sommer. Han har pt. kun halvanden assistent, da Helveg jo kun har forpligtet sig til at være fuldtidsassistent frem til slutningen af efteråret.
                      Hvad med spillestilen? SK har praktiseret en helt anden formation en den strategien foreskriver. Hvilken vej skal vi. Jeg tror der er mange ting der skal diskuteres og Søren K gør klogt i at få forhandlet klare linjer på plads, så han minimere risikoen for at ende som den næste i rækken af fiaskoer på trænerbænken

                      Comment


                        SK virker særdeles sympatisk. Om han er fagligt dygtig skal jeg ikke kunne sige. Jeg hører mange nævne, at OB har ydet en større indsats som hold efter SK. Jeg ser kun en beskeden forandring - hvis nogen overhovedet. Helt som ventet.

                        Jeg håber, at SK får sæsonen ud. Vi har skiftet så meget, og vi trænger til ro og fokus på en trup i balance her og nu.

                        Så må man til sommer lave den langsigtede analyse på trænerfronten.

                        Men SK skal jo også lige være interesseret. OB har ikke været et fedt sted at være cheftræner længe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          SK virker særdeles sympatisk. Om han er fagligt dygtig skal jeg ikke kunne sige. Jeg hører mange nævne, at OB har ydet en større indsats som hold efter SK. Jeg ser kun en beskeden forandring - hvis nogen overhovedet. Helt som ventet.

                          Jeg håber, at SK får sæsonen ud. Vi har skiftet så meget, og vi trænger til ro og fokus på en trup i balance her og nu.

                          Så må man til sommer lave den langsigtede analyse på trænerfronten.

                          Men SK skal jo også lige være interesseret. OB har ikke været et fedt sted at være cheftræner længe.
                          Man ser vel altid en form for effekt efter en trænerændring, men tvivler desværre på at denne har en længerevarende effekt.

                          At fjerne AA tror jeg ikke løser problemerne, når det resterende set-up stadigvæk er det samme.

                          Mon ikke en af hurdlerne med at finde en ny træner ligger i, at de ofte vil have deres egne folk med (og ikke overtage det "beskidte vasketøj" fra andre ) ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Man ser vel altid en form for effekt efter en trænerændring, men tvivler desværre på at denne har en længerevarende effekt.

                            At fjerne AA tror jeg ikke løser problemerne, når det resterende set-up stadigvæk er det samme.

                            Mon ikke en af hurdlerne med at finde en ny træner ligger i, at de ofte vil have deres egne folk med (og ikke overtage det "beskidte vasketøj" fra andre ) ?
                            Jeg var tilstede til sæsonkort arrangementet og hørte dermed også SK. Vi er alle forskellige og rigtigt mange har siden været meget imponerede over indlægget. Det var jeg ikke - jeg synes der var mange følelser og floskler - snarere end nøgterne og konkrete betragtninger om hvad der skal bringe OB videre. Samtidig virker SK ikke på mig til at have den pondus og attitude der skal til for at påvirke BW og NT tilstrækkeligt til at få succes - det er ikke nok at manden fremstår sympatisk ( for det gør han bestemt). Jeg er også af den generelle opfattelse at når man som SK har været en væsentlig del af den tidligere træners team - har man et stort medansvar når tingene ikke lykkes - og derfor er man i mine øjne alene en mulig "gap filler" indtil den rigtige kandidat er fundet (nu eller til sommer) - hvis man reelt havde kompetencer der kunne flytte holdet og truppen skulle de sørme allerede have været bragt i spil. Afslutningsvis er man i mine øjne også ude af billedet hvis man er i tvivl om man skal påtage sig opgaven - det må ikke føles "hårdt" at være cheftræner allerede inden man er tiltrådt.

                            Comment


                              Jeg synes det er for simpelt at afskrive SK fordi han har været en del af trænerteamet hidtil. Hvem der har ledelsesansvaret har udover det rent taktiske en enorm betydning for, hvordan der arbejdes i klubben, hvad der prioritieres i det daglige. Her kan SK sagtens tage klubben i en anden retning, hvis han har andre idéer ift. eksempelvis mandskabsbehandling, klubkultur, mm. og everne til at være tydeligere ift. de ting, hvad det i mine øjne virker til, han har. Neestrup i FCK er et eksempel på en tidligere assistent, der er lykkedes fint med at tage sin klub et bedre sted hen end den var under hans forhenværende chef.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                                Jeg synes det er for simpelt at afskrive SK fordi han har været en del af trænerteamet hidtil. Hvem der har ledelsesansvaret har udover det rent taktiske en enorm betydning for, hvordan der arbejdes i klubben, hvad der prioritieres i det daglige. Her kan SK sagtens tage klubben i en anden retning, hvis han har andre idéer ift. eksempelvis mandskabsbehandling, klubkultur, mm. og everne til at være tydeligere ift. de ting, hvad det i mine øjne virker til, han har. Neestrup i FCK er et eksempel på en tidligere assistent, der er lykkedes fint med at tage sin klub et bedre sted hen end den var under hans forhenværende chef.
                                Det er vidst heller ikke det jeg gør - men vi har jo ret til at være uenige.

                                Comment

                                Working...
                                X