Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Hvis ikke Søren Krogh bliver fyret i løbet af denne uge, så tror jeg desværre han bliver. I så fald vil det i min verden være Troels Bechs første store fejl. Plus mine forhåbninger om en direkte oprykning i første hug får et stort dyk.
    Søren Krogh var 1. assistent under Andreas Alm, hvor han dermed også havde en stor andel i nedturen i hele den periode. Han har med garanti mange kvaliteter, men han skal ikke være cheftræner i en klub med superligaambitioner. Han havde muligheden for at vise sit værd som cheftræner og han fejlede totalt og kronede det hele med en pinlig nedrykning.

    Jeg håber Troels Bech viser handlekraft. Vi skal have et trænerteam der både kan føre os sikkert tilbage i superligaen og føre arbejdet videre i superligaen om forhåbentlig kun et år. Samtidig skal der bygges meget bedre bro imellem 1. holdet og akademiet.

    Jeg håber vi “sprænger banken” og tilbyder David Nielsen en 4 årig kontrakt hvor han selv får indflydelse på at sætte sit team omkring holdet. Men det bliver dyrt.
    Alternativt så skal vi købe Steffen Højer fri af hans u21 trænerjob. Spørgsmålet er hvor glad han er for at være u21 landstræner.

    Den billigste og nok mest sandsynlige mulighed er at købe Kim Engstrøm fri af sin kontrakt med B93.

    Under alle omstændigher er der behov for helt nye trænerøjne på vores trup. Søren Krogh er sovset alt for meget ind i alt det vi skal helt væk fra. Han har været i klubben 3 år og det er kun blevet dårligere og dårligere fra år til år. Der skal simpelthen ske noget på den front. Ellers lugter det af at ledelsen blot fik Troels Bech ind som kransekagefigur og nikkedukke for Enrico og Thorborg.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Er også nysgerrig på hvordan trænerteamet skal være, men dybest set, så kan den vel trækkes til den 24. juni (træningsopstart), inden vi bliver klogere.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Hvis ikke Søren Krogh bliver fyret i løbet af denne uge, så tror jeg desværre han bliver. I så fald vil det i min verden være Troels Bechs første store fejl. Plus mine forhåbninger om en direkte oprykning i første hug får et stort dyk.
    Hvis der skal fyres bliver det nok et “operation clean slate” hvor Hjortebjerg også ryger med som minimum. Ved ikke med Lyng

    Men skal man så ikke lige have fundet en afløser inden? Tvivler jeg på at han har haft meget tid til

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Hvis ikke Søren Krogh bliver fyret i løbet af denne uge, så tror jeg desværre han bliver. I så fald vil det i min verden være Troels Bechs første store fejl. Plus mine forhåbninger om en direkte oprykning i første hug får et stort dyk.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Troels udtalte i hans interview med SFÅ, at han gennem sit arbejde med at uddanne trænere i DBU, kender alle de store up-and-coming trænernavne. Skal man mon ligge noget i det? Uanset er det jo en kæmpe fordel at han har det kendskab ift. en evt. ny træner
    Et “tilfældigt” udvalg af danske trænere med UEFA Pro-licens:

    Steffen Højer (U21 landstræner).
    Michael Hansen (Fredericia).
    Kim Engstrøm (B93).

    Søren Krogh, Hjortebjerg, Mads Lyng, Tonni Hermansen og Troels Bech er også på listen).

    Håber Troels Bech finder den helt rigtige træner til vores Nordic Bet ligahold. Der er den vigtigste opgave for Troels Bech denne sommer.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Troels udtalte i hans interview med SFÅ, at han gennem sit arbejde med at uddanne trænere i DBU, kender alle de store up-and-coming trænernavne. Skal man mon ligge noget i det? Uanset er det jo en kæmpe fordel at han har det kendskab ift. en evt. ny træner
    Enig i at det bør være et stort plus at Troels Bech har dette kendskab. Håber han finder en der passer optimalt (Kim Brink udtryk) til den strategi og spillestil vi skal køre med de næste mange år (akademi-style). Pressfodbold hele tiden og passe på nede bagved.

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

    De har i hvertfald fået erfaring med svære forhold og en disharmonisk trup. Det er givetvis erfaring der skal prøves og ikke læres på et akademisk trænerkursus.

    Jeg tror ikke, at det er urealistisk, men om de er på blokken i FCN er jo svært at vide.
    Efter min mening helt urealistisk - Nordsjælland må have en stribe interne kandidater som står foran - og hvis ikke mulighed for at rekruttere fra en højere hylde. FH og SK har ikke imponeret i OB. Og deres bedste chance for at udvikle trænerkarrieren på den korte bane må vel være at TB tror nok på dem til at de får chancen i den kommende sæson.

    Leave a comment:


  • Maxbeam
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Mener du de har anbefalet sig selv?
    De har i hvertfald fået erfaring med svære forhold og en disharmonisk trup. Det er givetvis erfaring der skal prøves og ikke læres på et akademisk trænerkursus.

    Jeg tror ikke, at det er urealistisk, men om de er på blokken i FCN er jo svært at vide.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

    Kunne Søren og Frank vende retur til FCN ?
    Mener du de har anbefalet sig selv?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

    Kunne Søren og Frank vende retur til FCN ?
    Det kan de godt, men spørgsmålet er vel mere om FCN vil have dem !

    Leave a comment:


  • tjdebat
    replied
    Kunne Søren og Frank vende retur til FCN ?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Som ventet

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Troels udtalte i hans interview med SFÅ, at han gennem sit arbejde med at uddanne trænere i DBU, kender alle de store up-and-coming trænernavne. Skal man mon ligge noget i det? Uanset er det jo en kæmpe fordel at han har det kendskab ift. en evt. ny træner

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/norw...aet-pa-norwich

    Leave a comment:


  • Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
    Glen…. Tja…. Han er ikke min kop the. Men vi har, efter min mening, brug for en træner med erfaring. En med pondus. Og hvem er det ellers??
    Nogen gange må man lære at elske den man kan få:-)
    En erfaren træner med pondus som: Troels Bech eller Ove Pedersen eller Kent Nielsen?

    Eller én der har bevist noget med et hold, som: Jacob Michelsen eller Andreas Alm?

    Måske skal vi tage en ‘firmaets mand’ type, som: Michael Hemmingsen eller Henrik Clausen eller Uffe Pedersen?

    Hvad med en uortudoks type, som: Poul Hansen?

    Vi har prøvet det hele, vi har søgt nær og fjernt, og nu har vi Søren Krogh. Hvad med at give ham lidt tillid, tid og opbakning, og så lære at elske ham - for jeg tror han har gang i noget rigtig fornuftigt med truppens kultur.

    For første gang i årevis, føler jeg, at der bliver skelet mere til vilje og hjerte end til teknik - 1. Div eller superliga, kulturopgør skal og må tages! :) Det mener jeg Søren Krogh er den rette til.

    Leave a comment:

Working...
X