Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
På den anden side .. hvis SK ryger er det vel også FH m.fl. og så kan man henter de øvrige trænere man havde kig på der ville have sit eget team med .. om de så vil en evt. 1. div. eller man vil de der har været rygtet til er så noget andet .. mon ikke f.eks. David bliver i Lyngby hvis de overlever .. Glen?? Hvem ellers ..
Leave a comment:
-
...nåmmennøøø ..nu er Klopp arbejdsløs....(flot hyldest på Anfield)
...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægJa, det var flot af Henriksen - sikke en bedrift. Jeg er bekymret for, hvem vi kan tiltrække efterhånden.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja, det var flot af Henriksen - sikke en bedrift. Jeg er bekymret for, hvem vi kan tiltrække efterhånden.
Leave a comment:
-
Jeg er så flov. Flov over at være imod Bo Henriksen hos os. Hold kæft hvor var jeg dum. Maintz reddet.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHvordan er spillestilen/spilsystemet egentlig på U19 ?
Det ville imo give mening, hvis vores førstehold og U-holdene spillede samme system.
Leave a comment:
-
Hvordan er spillestilen/spilsystemet egentlig på U19 ?
Det ville imo give mening, hvis vores førstehold og U-holdene spillede samme system.
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægSå er vi vel her, hvor vi skal diskutere det igen. Mon ikke Krogh ryger uanset om, vi bliver oppe eller mere sandsynligt rykker ned. Og hvem mon gider det - dem der er nævnt i tråden er nok rimeligt usandsynlige nu.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægSå er vi vel her, hvor vi skal diskutere det igen. Mon ikke Krogh ryger uanset om, vi bliver oppe eller mere sandsynligt rykker ned. Og hvem mon gider det - dem der er nævnt i tråden er nok rimeligt usandsynlige nu.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så er vi vel her, hvor vi skal diskutere det igen. Mon ikke Krogh ryger uanset om, vi bliver oppe eller mere sandsynligt rykker ned. Og hvem mon gider det - dem der er nævnt i tråden er nok rimeligt usandsynlige nu.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: