Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægSøren Krogh eller Kim Engstrøm.
Beholder gerne Søren K. ikke bare pga de sidste kampe resultater, men fordi jeg tror han har gang i noget dybere, omkring kulturen i klubben.
og så stiller vi jo for første gang i mange år med vores egne unge, krydret med enkelte mere erfarne.
efter min mening er det Bjørn W vi skal af med. Lad Tonny H prøve en sportschef/direktør, hvis han vil.
Leave a comment:
-
Glen…. Tja…. Han er ikke min kop the. Men vi har, efter min mening, brug for en træner med erfaring. En med pondus. Og hvem er det ellers??
Nogen gange må man lære at elske den man kan få:-)
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlægMødte Glen på vej ud af stadion. Han sad på langsiden (Barfoed tribunen). Synes det var lidt underligt, da alle “kendte” plejer at sidde ved vip-folkene……..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Håber på Søren har mod på det og bliver valgt. Han virker som en der har gjort noget godt for kulturen og er en god coach. Det taktiske overblik både overordnet og i kampens hede, det vil jeg helst ikke gøre mig til herre over, men vi kunne tilknytte en der kunne assistere der, måske den spillestilsansvarlige vi leder efter.
Glen, der ville jeg godt nok skulle arbejde med mig selv. Kan slet ikke hans frem ageren i medierne, men altså, det må jeg så gøre, hvis det går så vidt.
Leave a comment:
-
Beholder gerne Søren K. ikke bare pga de sidste kampe resultater, men fordi jeg tror han har gang i noget dybere, omkring kulturen i klubben.
og så stiller vi jo for første gang i mange år med vores egne unge, krydret med enkelte mere erfarne.
efter min mening er det Bjørn W vi skal af med. Lad Tonny H prøve en sportschef/direktør, hvis han vil.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Søren Krogh eller Kim Engstrøm.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægKan vi ikke bare beholde Søren Krogh? Jeg kan slet ikke
døje tanken om Peter Sørensen eller Glen Riddersholm.
Glen er jeg lidt lunken over for. Der er både lidt for, og imod der.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægKan vi ikke bare beholde Søren Krogh? Jeg kan slet ikke
Leave a comment:
-
Kan vi ikke bare beholde Søren Krogh? Jeg kan slet ikke
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: