Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Jeg kan ikke se at der er nogen som helst grund til at belønne Søren Krogh ved at lade ham fortsætte som cheftræner. Han havde andel i de dårlige resultater under Alm og fulgte det op selv med nedrykningen med et historisk stort budget. Men det er ikke hans fejl alene, det medgiver jeg. Men at holde krampagtigt fast i et system og de samme spillere i alt for lang tid og først skifte da det var for sent, er i mine øjne mere end nok til at vi siger farvel og tak til Søren Krogh.
Han er da gennemsympatisk og virker til at være en god motivator. Men han virker til at være noget febrilsk under pres og hans spilopfattelse passer i mine øjne IKKE til den måde som vi skal spille på nu. De sidste dele er mere vigtige end de første.
David Nielsens spillespil passer bedre til det vi skal til at spille og han har meget mere erfaring og det har Michael Hansen også. Hvilket er noget af det vigtigste i den nuværende situation og hvis vi skal rykke op i første hug.
Fatter ikke den store falden på halen over Søren Krogh, manden har jo både under Alm og som cheftræner intet vist og slet ikke at han fortsat skal have cheftræner jobbet i så stor en klub som vores.
Leave a comment: