Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ja, det bed jeg også mærke i. Hvis han ikke ryger i denne uge, tror jeg også han bliver.... desværre.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæghttps://obstemmer.dk/blog-der-venter...-denne-sommer/
"...Det er altså et puslespil med mange brikker, som Troels Bech skal lægge i samarbejde med rekrutteringchef Jimmi Nagel, akademichef Tonny Hermansen og cheftræner Søren Krogh i de kommende uger. Meget tyder på, at Søren Krogh fortsætter som cheftræner, og derfor får han også indflydelse på trupsammensætningen."
Lyder til at Søren Krogh fortsætter som cheftræner...
Leave a comment:
-
https://obstemmer.dk/blog-der-venter...-denne-sommer/
"...Det er altså et puslespil med mange brikker, som Troels Bech skal lægge i samarbejde med rekrutteringchef Jimmi Nagel, akademichef Tonny Hermansen og cheftræner Søren Krogh i de kommende uger. Meget tyder på, at Søren Krogh fortsætter som cheftræner, og derfor får han også indflydelse på trupsammensætningen."
Lyder til at Søren Krogh fortsætter som cheftræner...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg tror ikke vi skifter træner her i starten. Ligger vi nr 8 efter 5 kampe bliver der helt sikkert trykket på knappen.
Hvis Søren Krogh som forventet fortsætter, skal man kunne se klare forbedringer i spil og resultater fra starten af sæsonen.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJa - ham havde jeg ikke husket som en mulig kandidat, enten som chef eller assistent, men også han må have været "i baghovedet" hvis det besluttes at der skal nyt trænerteam til klubben. Spændende hvad Troels og analysegruppen finder frem til, og forhåbentlig kommer der snart lidt frem.
Hvis Søren Krogh som forventet fortsætter, skal man kunne se klare forbedringer i spil og resultater fra starten af sæsonen.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægså kan Henrik Hansen ihvertfald streges fra en eventuel liste. Skal til Brøndby og være assistent.
Leave a comment:
-
så kan Henrik Hansen ihvertfald streges fra en eventuel liste. Skal til Brøndby og være assistent.
Leave a comment:
-
Jeg siger ikke at så alt er tabt hvis Troels Bech starter med at fejle med at ville fortsætte med Søren Krogh. Bjørn Wesstrom er jo fortid, men det var da også en fejl af ham at gøre Søren Krogh til cheftræner. Jeg tror da vi fortsat har en god chance for at rykke op i første hug med Søren Krogh. MEN hans tid både under Alm og efterfølgende som cheftræner gør at jeg mener at der er en langt større risko for, at vi ikke rykker op i første hug med Søren Krogh ved roret.
Jeg kan ikke se at der er nogen som helst grund til at belønne Søren Krogh ved at lade ham fortsætte som cheftræner. Han havde andel i de dårlige resultater under Alm og fulgte det op selv med nedrykningen med et historisk stort budget. Men det er ikke hans fejl alene, det medgiver jeg. Men at holde krampagtigt fast i et system og de samme spillere i alt for lang tid og først skifte da det var for sent, er i mine øjne mere end nok til at vi siger farvel og tak til Søren Krogh.
Han er da gennemsympatisk og virker til at være en god motivator. Men han virker til at være noget febrilsk under pres og hans spilopfattelse passer i mine øjne IKKE til den måde som vi skal spille på nu. De sidste dele er mere vigtige end de første.
David Nielsens spillespil passer bedre til det vi skal til at spille og han har meget mere erfaring og det har Michael Hansen også. Hvilket er noget af det vigtigste i den nuværende situation og hvis vi skal rykke op i første hug.
Fatter ikke den store falden på halen over Søren Krogh, manden har jo både under Alm og som cheftræner intet vist og slet ikke at han fortsat skal have cheftræner jobbet i så stor en klub som vores.
Søren Krogh som cheftræner efter Alm var et sats og det viste sig at være et virkelig dårligt sats.
Lyngby tog også et sats med ansættelsen af David Nielsen og det sats viste sig at være et virkelig godt sats og alle lønkronerne værd for Lyngby som dermed reddede endnu en sæson i superligaen.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægOle Tobiasen, der gjorde det rigtigt godt med Almere.
Vil gerne tilbage til Danmark og udelukker ikke 1. division.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ener-i-danmark
Men hvad med spillestilen?
- Den hollandske skole så lugter det lidt mere af possesion baseret fodbold
og syntes ikke det lød på TB som om det var den vej han ville.
Men vi må se
Leave a comment:
-
Jeg siger ikke at så alt er tabt hvis Troels Bech starter med at fejle med at ville fortsætte med Søren Krogh. Bjørn Wesstrom er jo fortid, men det var da også en fejl af ham at gøre Søren Krogh til cheftræner. Jeg tror da vi fortsat har en god chance for at rykke op i første hug med Søren Krogh. MEN hans tid både under Alm og efterfølgende som cheftræner gør at jeg mener at der er en langt større risko for, at vi ikke rykker op i første hug med Søren Krogh ved roret.
Jeg kan ikke se at der er nogen som helst grund til at belønne Søren Krogh ved at lade ham fortsætte som cheftræner. Han havde andel i de dårlige resultater under Alm og fulgte det op selv med nedrykningen med et historisk stort budget. Men det er ikke hans fejl alene, det medgiver jeg. Men at holde krampagtigt fast i et system og de samme spillere i alt for lang tid og først skifte da det var for sent, er i mine øjne mere end nok til at vi siger farvel og tak til Søren Krogh.
Han er da gennemsympatisk og virker til at være en god motivator. Men han virker til at være noget febrilsk under pres og hans spilopfattelse passer i mine øjne IKKE til den måde som vi skal spille på nu. De sidste dele er mere vigtige end de første.
David Nielsens spillespil passer bedre til det vi skal til at spille og han har meget mere erfaring og det har Michael Hansen også. Hvilket er noget af det vigtigste i den nuværende situation og hvis vi skal rykke op i første hug.
Fatter ikke den store falden på halen over Søren Krogh, manden har jo både under Alm og som cheftræner intet vist og slet ikke at han fortsat skal have cheftræner jobbet i så stor en klub som vores.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: