Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jamen, så kører vi videre i NT-stilen.... at TB er kommet ind ændrer ikke en pind, så kunne BW jo lige så godt være blevet !
    Ikke at jeg er synderligt overbevist om at det reelt er nye tider i Ådalen denne gang, men om vi “fortsætter NT stilen” står og falder vel ikke med om Søren Krogh bliver fyret? Især da ikke hvis rygterne om, at det er TB, der insisterede på ikke at fyre trænerteamet samtidig med BW og uden yderligere evaluering (som fmprOB har hørt fra sin kilde). Om SK er den rigtige eller ej til at genstarte klubben med egne talenter og en power-spillestil ved jeg ikke (jeg hælder mod at han kunne være et fornuftigt bud), men jeg synes det er et sundhedstegn at TB lavet en reel evaluering af hvad der giver mening fremadrettet fremfor bare pr automatik at trykke på fyringsknappen.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jamen, så kører vi videre i NT-stilen.... at TB er kommet ind ændrer ikke en pind, så kunne BW jo lige så godt være blevet !
    Enig i at det vil være en kæmpe fejl og den første af TB.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Ja, det bed jeg også mærke i. Hvis han ikke ryger i denne uge, tror jeg også han bliver.... desværre.
    Jamen, så kører vi videre i NT-stilen.... at TB er kommet ind ændrer ikke en pind, så kunne BW jo lige så godt være blevet !

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
    https://obstemmer.dk/blog-der-venter...-denne-sommer/

    "...Det er altså et puslespil med mange brikker, som Troels Bech skal lægge i samarbejde med rekrutteringchef Jimmi Nagel, akademichef Tonny Hermansen og cheftræner Søren Krogh i de kommende uger. Meget tyder på, at Søren Krogh fortsætter som cheftræner, og derfor får han også indflydelse på trupsammensætningen."

    Lyder til at Søren Krogh fortsætter som cheftræner...
    Ja, det bed jeg også mærke i. Hvis han ikke ryger i denne uge, tror jeg også han bliver.... desværre.

    Leave a comment:


  • OBtimatoren
    replied
    https://obstemmer.dk/blog-der-venter...-denne-sommer/

    "...Det er altså et puslespil med mange brikker, som Troels Bech skal lægge i samarbejde med rekrutteringchef Jimmi Nagel, akademichef Tonny Hermansen og cheftræner Søren Krogh i de kommende uger. Meget tyder på, at Søren Krogh fortsætter som cheftræner, og derfor får han også indflydelse på trupsammensætningen."

    Lyder til at Søren Krogh fortsætter som cheftræner...

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Jeg tror ikke vi skifter træner her i starten. Ligger vi nr 8 efter 5 kampe bliver der helt sikkert trykket på knappen.
    Hvis Søren Krogh som forventet fortsætter, skal man kunne se klare forbedringer i spil og resultater fra starten af sæsonen.
    Mon ikke som tidligere nævnt, at det hele tørres af på BW og resten fortsætter as business as usual ? !

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja - ham havde jeg ikke husket som en mulig kandidat, enten som chef eller assistent, men også han må have været "i baghovedet" hvis det besluttes at der skal nyt trænerteam til klubben. Spændende hvad Troels og analysegruppen finder frem til, og forhåbentlig kommer der snart lidt frem.
    Jeg tror ikke vi skifter træner her i starten. Ligger vi nr 8 efter 5 kampe bliver der helt sikkert trykket på knappen.
    Hvis Søren Krogh som forventet fortsætter, skal man kunne se klare forbedringer i spil og resultater fra starten af sæsonen.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    så kan Henrik Hansen ihvertfald streges fra en eventuel liste. Skal til Brøndby og være assistent.
    Ja - ham havde jeg ikke husket som en mulig kandidat, enten som chef eller assistent, men også han må have været "i baghovedet" hvis det besluttes at der skal nyt trænerteam til klubben. Spændende hvad Troels og analysegruppen finder frem til, og forhåbentlig kommer der snart lidt frem.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    så kan Henrik Hansen ihvertfald streges fra en eventuel liste. Skal til Brøndby og være assistent.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Jeg siger ikke at så alt er tabt hvis Troels Bech starter med at fejle med at ville fortsætte med Søren Krogh. Bjørn Wesstrom er jo fortid, men det var da også en fejl af ham at gøre Søren Krogh til cheftræner. Jeg tror da vi fortsat har en god chance for at rykke op i første hug med Søren Krogh. MEN hans tid både under Alm og efterfølgende som cheftræner gør at jeg mener at der er en langt større risko for, at vi ikke rykker op i første hug med Søren Krogh ved roret.

    Jeg kan ikke se at der er nogen som helst grund til at belønne Søren Krogh ved at lade ham fortsætte som cheftræner. Han havde andel i de dårlige resultater under Alm og fulgte det op selv med nedrykningen med et historisk stort budget. Men det er ikke hans fejl alene, det medgiver jeg. Men at holde krampagtigt fast i et system og de samme spillere i alt for lang tid og først skifte da det var for sent, er i mine øjne mere end nok til at vi siger farvel og tak til Søren Krogh.

    Han er da gennemsympatisk og virker til at være en god motivator. Men han virker til at være noget febrilsk under pres og hans spilopfattelse passer i mine øjne IKKE til den måde som vi skal spille på nu. De sidste dele er mere vigtige end de første.

    David Nielsens spillespil passer bedre til det vi skal til at spille og han har meget mere erfaring og det har Michael Hansen også. Hvilket er noget af det vigtigste i den nuværende situation og hvis vi skal rykke op i første hug.

    Fatter ikke den store falden på halen over Søren Krogh, manden har jo både under Alm og som cheftræner intet vist og slet ikke at han fortsat skal have cheftræner jobbet i så stor en klub som vores.
    Jeg er 100% enig.

    Søren Krogh som cheftræner efter Alm var et sats og det viste sig at være et virkelig dårligt sats.
    Lyngby tog også et sats med ansættelsen af David Nielsen og det sats viste sig at være et virkelig godt sats og alle lønkronerne værd for Lyngby som dermed reddede endnu en sæson i superligaen.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Ole Tobiasen, der gjorde det rigtigt godt med Almere.

    Vil gerne tilbage til Danmark og udelukker ikke 1. division.

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ener-i-danmark
    ifht udvikling af unge spillere passer han sikkert fint ind.
    Men hvad med spillestilen?

    - Den hollandske skole så lugter det lidt mere af possesion baseret fodbold
    og syntes ikke det lød på TB som om det var den vej han ville.

    Men vi må se

    Leave a comment:


  • OBHelvegKonge
    replied
    https://www.bt.dk/fodbold/david-niel...opper-i-lyngby

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Så vidt jeg ved var det ikke BW, der ønskede SK som cheftræner, men NT
    Helt rigtigt. BW ville have Freyer fra Lyngby og dermed ikke Søren K.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Så vidt jeg ved var det ikke BW, der ønskede SK som cheftræner, men NT
    Ok. Det var nok fordi det var på kort sigt den billigeste løsning, som så blev rigtig dyrt for ham og klubben...

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Jeg siger ikke at så alt er tabt hvis Troels Bech starter med at fejle med at ville fortsætte med Søren Krogh. Bjørn Wesstrom er jo fortid, men det var da også en fejl af ham at gøre Søren Krogh til cheftræner. Jeg tror da vi fortsat har en god chance for at rykke op i første hug med Søren Krogh. MEN hans tid både under Alm og efterfølgende som cheftræner gør at jeg mener at der er en langt større risko for, at vi ikke rykker op i første hug med Søren Krogh ved roret.

    Jeg kan ikke se at der er nogen som helst grund til at belønne Søren Krogh ved at lade ham fortsætte som cheftræner. Han havde andel i de dårlige resultater under Alm og fulgte det op selv med nedrykningen med et historisk stort budget. Men det er ikke hans fejl alene, det medgiver jeg. Men at holde krampagtigt fast i et system og de samme spillere i alt for lang tid og først skifte da det var for sent, er i mine øjne mere end nok til at vi siger farvel og tak til Søren Krogh.

    Han er da gennemsympatisk og virker til at være en god motivator. Men han virker til at være noget febrilsk under pres og hans spilopfattelse passer i mine øjne IKKE til den måde som vi skal spille på nu. De sidste dele er mere vigtige end de første.

    David Nielsens spillespil passer bedre til det vi skal til at spille og han har meget mere erfaring og det har Michael Hansen også. Hvilket er noget af det vigtigste i den nuværende situation og hvis vi skal rykke op i første hug.

    Fatter ikke den store falden på halen over Søren Krogh, manden har jo både under Alm og som cheftræner intet vist og slet ikke at han fortsat skal have cheftræner jobbet i så stor en klub som vores.
    Så vidt jeg ved var det ikke BW, der ønskede SK som cheftræner, men NT

    Leave a comment:

Working...
X