Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fynsland_85
    replied
    Tverskov var stabil gennem en længere periode med mange elendige fodboldspillere gennem OB. Jeg er ikke sikker på han var kommet på holdet før blodbadet, da vi nok havde Danmarks bedste hold, men han udfyldte sin rolle under Jesper Hansens discountregime vi fortsat lider under.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Hjerteskærende......, tverskov har ikke løftet OB til noget som helst i de 7 år han var i klubben, og han løfter med garanti heller ikke FCN. Han er en amatørspiller, som pga manglende fart måtte væk fra forsvaret, hvilket egentlig var hvor han skulle spille. Han er slet ikke på Trybulls niveau, dejligt han ikke er en klods i OB længere.
    Tverskov er en gave til FCN som han også var det hos os. Hans evner kommer bedre til sin ret på midtbanen men det havde OB ikke spillerne til.
    Din kommentar er helt blæst.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Uden Jeppe så var OB rykket ned.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Hjerteskærende......, tverskov har ikke løftet OB til noget som helst i de 7 år han var i klubben, og han løfter med garanti heller ikke FCN. Han er en amatørspiller, som pga manglende fart måtte væk fra forsvaret, hvilket egentlig var hvor han skulle spille. Han er slet ikke på Trybulls niveau, dejligt han ikke er en klods i OB længere.
    Amatørspiller?
    og klods og klods.. Han var sku OBs bedste mand, gennem mange sæsoner.

    Om det var fordi resten af truppen var elendige, eller han bare havde et høj niveau, det vil jeg ikke vurderer på.

    Men jeg er meget uenig med dig.

    Leave a comment:


  • andreaslange
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Hjerteskærende......, tverskov har ikke løftet OB til noget som helst i de 7 år han var i klubben, og han løfter med garanti heller ikke FCN. Han er en amatørspiller, som pga manglende fart måtte væk fra forsvaret, hvilket egentlig var hvor han skulle spille. Han er slet ikke på Trybulls niveau, dejligt han ikke er en klods i OB længere.

    hold da op en gang mundlort.. har han lagt an på din kæreste eller hvorfor er vi så sure?

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Fcn kvalificerede sig jo til Europa og er på den måde også mere interessante. Det vidner Tverskovs hjerteskærende skifte jo om.
    Hjerteskærende......, tverskov har ikke løftet OB til noget som helst i de 7 år han var i klubben, og han løfter med garanti heller ikke FCN. Han er en amatørspiller, som pga manglende fart måtte væk fra forsvaret, hvilket egentlig var hvor han skulle spille. Han er slet ikke på Trybulls niveau, dejligt han ikke er en klods i OB længere.
    Last edited by jojo; 19-12-2023, 17:13.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Tag det nu roligt. Der behøver overhovedet ikke være noget galt i det her forløb. Et medie har skrevet, at aftalen er på plads, men det var den bare ikke. Det betyder ikke, at OB eller Søren Krogh er løbet fra noget, eller venter med at offentliggøre noget. Det betyder bare, at mediet ikke havde ret i, at aftalen var på plads.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Der må være noget som er gået galt på en eller anden måde.
    Farzam plejer aldrig at skrive sådsn noget, uden at være sikker….

    Det er ikke gode tegn det her, synes jeg…
    Det er simpelthen et bizart forløb det her. Helt i tråd med det der foregår i OB i disse år.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Tænker bare de forhandler kontrakt. De er nok bare ikke helt så langt som Farzam meldte i går. Kan ikke se der skulle være bud efter ham som sådan.

    Kan også være han stadig evaluere på det med familien. Om det rent faktisk er noget han/de er klar til.
    Der må være noget som er gået galt på en eller anden måde.
    Farzam plejer aldrig at skrive sådsn noget, uden at være sikker….

    Det er ikke gode tegn det her, synes jeg…

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Måske findes her svaret:
    https://campo.dk/2023/12/19/rystet-s...sige-tillykke/

    Wtf sker der???
    Bud fra udlandet på SK?
    Tænker bare de forhandler kontrakt. De er nok bare ikke helt så langt som Farzam meldte i går. Kan ikke se der skulle være bud efter ham som sådan.

    Kan også være han stadig evaluerer på det med familien. Om det rent faktisk er noget han/de er klar til.
    Last edited by Agbre; 19-12-2023, 16:30.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Hvorfor nøler OB med at offentliggøre den? Det virker underligt nu den er kaldt i samtlige medier.
    Måske findes her svaret:
    https://campo.dk/2023/12/19/rystet-s...sige-tillykke/

    Wtf sker der???
    Bud fra udlandet på SK?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Det kan SK vel også... hvis det da bliver ham, der får jobbet. Kan forestille mig, at hvis han får 2½ år er det på en funktionærlignende kontrakt.
    Hvorfor nøler OB med at offentliggøre den? Det virker underligt nu den er kaldt i samtlige medier.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    Tja - DN kan jo også bare rejse videre hvis klubben rykker ned - jeg tvivler på at det ville være brugbart for OB
    Det kan SK vel også... hvis det da bliver ham, der får jobbet. Kan forestille mig, at hvis han får 2½ år er det på en funktionærlignende kontrakt.

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Kan godt lide DNs (lidt naive) kamikazestil (alt eller intet) med fokus på offensiven, som vel også er vores akilleshæl

    https://bold.dk/fodbold/klubber/kifi...kepot-historie
    Tja - DN kan jo også bare rejse videre hvis klubben rykker ned - jeg tvivler på at det ville være brugbart for OB

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Det er jo heller ikke længe siden Silkeborg var der - og nogen vil sikkert være tiltrukket af Kent Nielsen som træner. Jeg tænker blot ikke at vi kommer til at bevæge os ved stædigt at fastholde at vi har det 6. største budget og ikke præsterer derefter - der er jo kun ganske enkelte personer som har været med hele vejen NT, Laumand og Thomas Chistensen - hvis vi skal tilbage "i det gode selskab" må vi altså være indstillet på at bruge flere penge på spillere - vi kan jo ikke tiltrække spillere på fortidens meritter længere og må altså betale os fra det - eller (og det er nok utænkeligt) lade andre end de 3 have det afgørende ord på spillerkøb og salg i vores tilfælde var vi så heldige at Minteh salget gav os en uventet og ikke planlagt lotto gevinst - den har vi så IKKE brugt på at skifte gear. Jeg hørte godt at BW kan disponere indenfor spillerbudgettet - men der kom jo en række forbehold om truppens alderssammensætning, enkelt spilleres honorering osv. fra Enrico - som for mig lugtede af at NT SKAL indover stort set alle handler - og det har han jo vist sig ikke at have det store held med.

    Leave a comment:

Working...
X