Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Så vidt jeg ved satser han på Championship
Håber vi kan sikre os nogenlunde hurtigt så man kan begynde at rette stilen til, til næste sæson
- Likes 2
Leave a comment:
-
Og så er Bo Henriksen også ledig til sommer:Karismatiske Bo Henriksen stopper i FC Zürich senest til sommer. Det har klubben netop offentliggjort på sin hjemmeside.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJeg kender ikke Mads Lyng, kun de artikler, der bliver delt her. Jeg tænker dog han kan være en fin modvægt til Søren, der fremstår meget velovervejet, vellidt og empatisk. Mads har måske noget af den “vildskab”, der har fået mange til at skrive David Nielsen på ønskesedlen. Tror heller ikke det var tilfældigt at Michael Laudrup havde John “Faxe” med i håndbagagen rundt i Europa. Tror bestemt også Mads har lært noget af den meget omtalte episode i Horsens og under alle omstændigheder, så vil det da være klappet af, inden han bliver ansat ved os, såfremt, det er det der sker.
Jeg er ikke så nervøs for om han stadig tænker på at blive cheftræner. Er sikker på han går ind i det 100%
Leave a comment:
-
Jeg kender ikke Mads Lyng, kun de artikler, der bliver delt her. Jeg tænker dog han kan være en fin modvægt til Søren, der fremstår meget velovervejet, vellidt og empatisk. Mads har måske noget af den “vildskab”, der har fået mange til at skrive David Nielsen på ønskesedlen. Tror heller ikke det var tilfældigt at Michael Laudrup havde John “Faxe” med i håndbagagen rundt i Europa. Tror bestemt også Mads har lært noget af den meget omtalte episode i Horsens og under alle omstændigheder, så vil det da være klappet af, inden han bliver ansat ved os, såfremt, det er det der sker.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Hvad er det for en forklaring?
Det jeg generelt mener er at vi skal passe på med ikke at sætte folk i bås og defter dømme dem for evigt. Lad os tage Kadrii - Som jeg husker det spillede han af røven til i den sidste periode inden han skiftede til FCK. Han gav sig simpelthen ikke fuldt ud, og mener han spillede op til niveau i hans første kamp for dem. Det gør jo ikke at det var skidt at få ham tilbage igen. Der sker sgu bare nogle gange nogle dumme ting i fodboldverden. Hvis Bjørn, TH og hvem der nu har kigget på Lyng vurdere at han er god nok til at komme til samtale, må han jo kunne noget og ikke bare være helt i hegnet ;-)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Horsens har vel været ok med Lyng som assisent i forhold til dødbolde, så helt skidt er det vel ikke. Nu spurgte jeg forleden om hvad der er galt med Lyng, og fik en besvarelse af en anden bruger, men jeg har også hørt en forklaring der lyder en smule mindre dramatisk. Hvis vi ikke kan hente spillere der har gjort en dum beslutning kan vi komme i større problemer. Hvad vi end vælger håber jeg at et vil styrke staben og dermed også vores muligheder for at gøre holdet bedre.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Henrik Hansen havde ansvaret for standardsituationer under Jakob Michelsen….
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Er der givet køb på ambitionerne eller køber OB ballade?
https://jyllands-posten.dk/indland/E...toer-sige-det/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægMads Lyng Kristensen følger nu OB på Instagram, så mon ikke han præsenteres som assistent en af dagene....
https://jyllands-posten.dk/indland/E...toer-sige-det/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægMads Lyng Kristensen følger nu OB på Instagram, så mon ikke han præsenteres som assistent en af dagene....
Leave a comment:
Leave a comment: